Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isä haluaa olla pelkkä viikonloppuisä

Vierailija
17.10.2013 |

Että mua sieppaa välillä se, että ex, lasten isä, ei halua tavata lapsiaan enempää kuin "pakollisen"! Meillä on tällainen aika perussysteemi (miehen toiveesta): mies ottaa lapset viikonlopuksi kaksi kertaa kuussa eikä sen enempää. Edellytykset mun toivomaan viikottaiseen vuoroasumiseen ovat olemassa, sillä miehellä on työ ja tilava asunto lähellä lasten koulua, mutta hän ei itse halua enempää kuin viikonloppuisyyden kaksi kertaa kuussa.

Olen joutunut aika lailla luovimaan tässä välissä. Lapset haluavat nähdä isäänsä, mutta tälle ei sovi kuin nämä viikonloput, vaikka sanoo lapsille että aina voi mennä hänen luokseen käymään, varsinkin kun asuu tässä ihan lähellä. Minä sitten selittelen ja tasoittelen lapsille isän käytöstä ja sanomisia kun tulevat mulle sitä ihmettelemään. Erosta on aikaa pari vuotta, lapset nyt 10- ja 11-vuotiaat. Pelkään, että ajan myötä lasten suhde isäänsä muuttuu etäiseksi. Onko mitään keinoja, kuinka voisin tukea lasten ja isänsä suhdetta? Riittääkö tapaamiset kahdesti kuussa, oikeasti? Kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhemmat erosivat siis kun olin 4v

Vierailija
22/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko viikonloppuja venyttää 3-4 päivään.

Jos nyt la-su, niin jos olikin to-su tai ke illasta sunnuntaihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko viikonloppuja venyttää 3-4 päivään.

Jos nyt la-su, niin jos olikin to-su tai ke illasta sunnuntaihin?

Mikä ehdotus tämä nyt on. Justhan ap kertoi, että mies ei halua olla kuin viikonloppuisä.

”En halua käydä lenkillä kuin viikonloppuisin.” ”Mutta mitä jos kävisit myös viikolla?”. Wtf?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän