Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahditteko miestenne FB:ia?

Vierailija
17.10.2013 |

Ihan uteliaisuuttani kysyn, koska mulla on paljon miespuolisia kavereita facessa. Suurimmaksi osaksi työ tai harrastuskavereita. Tapanani on tykkäillä kivoista kuvista ja hauskoista kommenteista. Saatan joskus kommentoida takaisinkin.

Mitään näitten kundien kanssa ei silti ole meneillään ja kohtelen kaikkia samalla tavalla.

Silti oon saanut sivuteitä kuulla että ainakin 1 miehen vaimoke on käskenyt poistattamaan minut ja toisen naispuolisen työkaverinsa fb kavereista.

Nyt kiinnostaisi kuulla miten te vahditte miehenne facea? Katsotteko viestit läpi vai vaan omalta puoleltanne mihin kuviin mies on saanut kommentteja ja keneltä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 09:59"]

Ihan uteliaisuuttani kysyn, koska mulla on paljon miespuolisia kavereita facessa. Suurimmaksi osaksi työ tai harrastuskavereita. Tapanani on tykkäillä kivoista kuvista ja hauskoista kommenteista. Saatan joskus kommentoida takaisinkin.

Mitään näitten kundien kanssa ei silti ole meneillään ja kohtelen kaikkia samalla tavalla.

Silti oon saanut sivuteitä kuulla että ainakin 1 miehen vaimoke on käskenyt poistattamaan minut ja toisen naispuolisen työkaverinsa fb kavereista.

Nyt kiinnostaisi kuulla miten te vahditte miehenne facea? Katsotteko viestit läpi vai vaan omalta puoleltanne mihin kuviin mies on saanut kommentteja ja keneltä?

[/quote]

En todellakaan eikä miehenikään valvo minun feissariani. Miehellä on facebookissa kavereina naisia, joita en itse henkilökohtaisesti tunne. Itselläni on taas miehiä, joita mieheni ei tunne. Meillä ei ole feissarista aiheutunut mitään mustasukkaisuusdraamaa, joten emme sekaannu toistemme facebook asioihin.

Olisi ahdistavaa ja loukkaavaa jos esim. mies pyytäisi minua poistamaan miehiä facebookista sen vuoksi, että hän ei tunne meitä ja kuvittelisi että on jotain sutinaa. Tuollainen käytös minusta on halventavaa ja kertoo luottamuksen puutteesta kumppania kohtaan. Jos joku on pettääkseen niin ei kontrolloimalla sitä estetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla