Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole nyt 5-päivään pistänyt nokkaani ulos ovesta..

Vierailija
12.09.2013 |

Jäin yllättäen työttömäksi ja olen ollut ihan shokissa, aamulla kun muksut lähteneet kouluun niin olen mennyt takaisin nukkumaan 1h ajaksi, tehnyt aamupalan, katsonut hömppää telkusta, tehnyt joitakin kotitöitä yms. Tänään istunut tuossa terassilla lukemassa, mutta en tiedä lasketaanko sitäkään ulkona olemiseksi kun lasitettu terassi kyseessä..

Jotenkin ihan töttöröö olo..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa lukea tätä, itsellänikin ollut vähän tullut vietettyä aikaa kotosalla, viimesen viiden päivän aikana en ole ollut kuin yhdellä kävelyllä ja kahdella kauppareissulla... Miksiköhän kun ilmakin on nyt mitä kaunein :P

Vierailija
2/4 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko mennä puhumaan tilanteestasi jollekin ammatti-ihmiselle? Oletan, että olet se sama, jonka kirjoituksia olen tässä muutaman päivän lueskellut? Olet shokissa, ja se on ihan ymmärrettävää tilanteessasi. Saisit vähän erilaisia näkökulmia ja mahdollisesti lääkinnällistäkin apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään, oma ennätykseni on 8 päivää sisällä (murtuneen jalan takia). Ei hissiä, ja asutaan ylimmässä kerroksessa.
Silloin sitä vasta onkin tötteröö kun tajuaa, ettei ole viikkoon käynyt ulkona...

Vierailija
4/4 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

La varmaan ulostaudun kun lähden miehen kanssa hoitamaan ruokaostoksia..ja ensivkolla peräti 2 menoa eli ajattelin hoitaa työkkärissä paikanpäällä käymisen, oksettaa ajatuskin, ja sitten on tuon nuoremman eli 10v lapsen vanhempainilta.

No, eipähän ole kiireitä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän