Miksi tänne tuodaan uutisotsikoita keskustelunaiheiksi?
Mitä järkeä on aloittaa keskustelu uutisotsikolla? Eikö olisi fiksumpaa tuoda keskusteltavaksi jokaisen omaan arkeen ja elämään liittyviä mielenkiintoisia aiheita ja jättää uutiset medialle!
Kommentit (23)
Mä olen usein ihmetellyt sitä kun jostakin uutisesta keskustelu poistetaan. Ehkä siinä on se että aihe on kiinostava niin se pitää saada äkkiä pois näkösältä? Mua ei juurikaan kiinosta salkkarit, bb tai tempparit. Eikä myöskään turhat julkkikset. Tämän päivän uutisista huvittaa tuo cokkeleiden uho. Miten tuollaisella sketsi porukalla voi olla noin suuri kannatus?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen usein ihmetellyt sitä kun jostakin uutisesta keskustelu poistetaan. Ehkä siinä on se että aihe on kiinostava niin se pitää saada äkkiä pois näkösältä? Mua ei juurikaan kiinosta salkkarit, bb tai tempparit. Eikä myöskään turhat julkkikset. Tämän päivän uutisista huvittaa tuo cokkeleiden uho. Miten tuollaisella sketsi porukalla voi olla noin suuri kannatus?
Olet oikeasti ihmetellyt? Etkö ole lukenut niitä kommentteja, mitä se tiettyihin aiheisiin liittyvä avaus yleensä saa? Kannattaa lukea niin et enää ihmettele.
Ja ei, en usko että Sanoma Oyj haluaa investoida enempää resursseja yllptoon vain poistellakseen kaikista ketjuista yksittäiset RIKKAUTTA! IHANAA VÄRINÄÄ! -trollit. Helpompaa on poistaa koko ketju silloin kun se alkaa näistä täyttyä.
Lehtien keskustelupalstat ovat vielä enempi sensuroitu kuin tämä.