Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko työpaikkaihastuminen muuttua ystävyydeksi

Vierailija
17.10.2013 |

vai meneekö välttelyksi kun ihastus ohi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis ollut flirtin tasolla eikä mitään tapahtunut. Ap tarkentaa

Vierailija
2/9 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, kai.

Mulla oli 20 vuotta sitten melkein suhde silloisen työnantajani kanssa. Nykyään me ollaan samassa paikassa töissä ja ystäviä.

Todettakoon kuitenkin, että koska tyyppi on melkoinen häntäheikki, mä olen nähnyt näiden vuosien varrella sillä melko monta työpaikkaihastusta ja suhdetta. Ja mä olen näistä ainoa, joka edelleen sietää ko. ihmistä silmiensä alla. Niin ja sen vaimo, tietenkin (joka tietää ja on aina tiennyt kaikesta kaiken). Olennainen tekijä saattaa olla tuossa tokan kappaleeni ekan lauseen melkein-sanassa. Tai sit jossain muussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeen suhteeseen alkaa on odotettavissa  vaikeuksia !  Voi mennä ikäväksi vättelyksi / kampitteluksi toisen osapuolen kanssa .tapahtumat yleensä poikii pirullisia juoruja jotka jossain vaiheessa menee puolison korviin . Sitten kun olet tehnyt kaikki temput ihastuksen kanssa ja hän vaihtaa kohdetta , on aika ikävä olla töissä sen jälkeen .

Vierailija
4/9 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Vierailija
5/9 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa tää on. Mulla oli salasuhde varatun työkaverin kanssa. Ennen suhdetta meillä oli tosi hauskaa yhdessä, suhteen aikana aivan ihanaa. Nykyään riidellään melkein päivittäin. Vieläkin on välillä hyviä päiviä, jotka saa miettimään, miksei me voida vaan olla onnellisia yhdessä...

Vierailija
6/9 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelyksi tuo ainakin useimmissa tapauksisa omien kokemusteni mukaan on mennyt. Ja tämä siis niissäkin tapauksissa joissa on vaan ollut sitä flirttiä pelkästään, eli ei olla menty pidemmälle. Jos ei tule haluttua vastareaktiota, niin voihan se nolottaa että on mennyt näyttämään tunteensa liian avoimesti. Näin ei tosin aina ole käynyt.

Vierailija
7/9 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos molemmat ovat avoimia ja vilpittömiä asian suhteen ! Mutta riippuu niin luonteesta ! Monilla on vaan niin suuri ylpeys ja ego et vaikeeta on .Mikä vaihe ap:lla on menossa ihastuksen kanssa '? Joudutteko päivittäin töissä vastakkain ? Pieni etäisyys on helpompi säilyttää kun väkinäinen ystävyys!

Vierailija
8/9 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia pitäis olla YSTÄVÄ jonkun vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa työpaikalla? Varsinkin jos on ollut ihastusta ja flirttiä. Etäisyyttä vaan, ei pidä jäädä kiinni siihen ihmiseen.

Vierailija
9/9 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että voisi. Meilläkin on töissä yksi ihana tyyppi, iloinen ja puhelias ihminen. Meillä synkkaa oikein hyvin. Suorastaan joskus nolon hyvin.

Kun se tunne aikoinaan menee ohi toivoisin että voimme silti ainakin pysyä asiallisina.