Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos rinnat kokoa 85E, onko ne mielestäsi

Vierailija
17.10.2013 |

Liian isot? Vai ihan normit?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että muka kuppikoolla voidaan päätellä onko nainen minkä kokoinen muuten?!

Minulla on 85E, olen 173 cm pitkä ja painan 67 kiloa, mittani ovat 94-67-93 eli jonkun mielestä tosi tukeva tai läski ilmeisestikin koska rinnan kohta erottuu muusta kropasta ja kapea vyötärö lisää sitä kurvikasta vaikutelmaa entisestään! :-(

Vierailija
22/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 15:33"]

Vai että muka kuppikoolla voidaan päätellä onko nainen minkä kokoinen muuten?!

Minulla on 85E, olen 173 cm pitkä ja painan 67 kiloa, mittani ovat 94-67-93 eli jonkun mielestä tosi tukeva tai läski ilmeisestikin koska rinnan kohta erottuu muusta kropasta ja kapea vyötärö lisää sitä kurvikasta vaikutelmaa entisestään! :-(

[/quote]

Mä olen 10cm lyhyempi ja 5kg painavampi, silti kuppikoko 70D. Lihasta, ei läskiä, eikä tissitkään nyt niin kamalan suuret ole (poikaystävän sanoin "ei noi nyt mitkään pienet ole, mut ei ne kyllä kadullakaan pysäytä"). Eli tuskin pelkistä numeroista voi sanoa kovinkaan paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normit, koska rinnanympärys on noin suuri.

Minulla 75 E ja nämä ovat jo sellaiset, että näkyvät vaatteiden päälle, ellei puolijoukkuetelttaan pukeudu.

Vierailija
24/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot, itse en tykkää edes näistä 85E kokoisistani. Mutta on kyllä huvittavaa kun  porukat täällä puhuu tuosta ympärysmitasta 85, että olet tukeva jne  No joo, voit olla mut 85cm voi olla myös todella bodattu nainen koska painoja nostellessa siipilihakset ym kasvaa. Eli 85 cm rinnan alta mitaten ei välttämättä ole kyllä tukevan ihmisen merkki.  Noinko te päättelette esim reiden ja hauiksenkin, että jos on sitä ja sitä on läski/tukeva?? Entäpä treenatut joilla ei ole hituistakaan läskiä vaan lihasta!

Vierailija
25/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopivat nuo ovat.. itsellä koko 75G ja en tykkää yhtään. Sitä paitsi pahemmaksi menee, kun olen raskaana ja vaikka olen vasta raskausviikoilla 14+0, tuntuu, että pitäis lähtee hankkimaan isommat liivit. Voi surkeutta, nää on hirveät.. :(

Vierailija
26/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulestaa juuri optimaaliselta.

Vierailija
27/27 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä 70G/65H ja BMI 22.

Mun mielestä kaikki yli 80 ympärysmitat kielivät joko kuntosalilla/luonnostaan saadusta leveästä rintakehästä tai ihan rehellisesti läskiltä. 85E ei ole rinnan pinta-alaltaan kuin omaa rintaani kokoa isommat, ja lihavaan runkoon yhdistettynä eivät kyllä näytä kovin epäsopusuhtaisen kokoisilta.