Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona vilkku ei ole päivittynyt 31.8. Jälkeen...

Vierailija
07.09.2020 |

Eli kun avaan kohdan olenko altistunut koronalle (ei havaittuja altistumisia) niin siinä lukee että päivitetty viimeksi 31.8. Eli kun klikkaa siitä etusivulta. Siis toimiiko tää ollenkaan? Bluetootit ja sijainnit on päällä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutteko nyt sekaisin itse sovelluksen päivityksestä ja sovelluksen antamasta "viimeksi tarkistettu" viestistä?

Mulla ainakin tuo viimeksi tarkistettu viesti on noin. Eli ei olekaan toiminut.

Vierailija
22/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko kukaan saanut sitä pling viestiä altistumisesta? Ei ole missään lehdessäkään ollut juttua, että kukaan olisi tätä altistumistietoa saanut. Ja kyllä on eri asia, että sovellus ilmoittaa että sinne on ilmoitettu alitstumisia niin ja niin paljon, onko tästä tieto kulkenut eteenpäin? anyone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutteko nyt sekaisin itse sovelluksen päivityksestä ja sovelluksen antamasta "viimeksi tarkistettu" viestistä?

Itse sovellus ei oikeasti toiminut vaikka etusivun perusteella niin näyttää. Vasta kun avaa kohdan "ei havaittuja altistumisia" niin näkee ettei ole toiminut kun 10 minuttia elokuussa sinä päivänä kun latasin.

Kannattaa tsekata, valtioneuvoston chatistä saa ohjeet miten saada toimimaan.

Vierailija
24/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt selvittää, missä vika. Mulla on pari vuotta vanha Huawei, jonka ohjelmistopäivitys on kunnossa. Uusiin Huawei-puhelimiin Koronavilkkua ei ole saatavilla, mutta mulla on tosiaan vähän vanhempi ja Google Play löytyy ja sitä kautta sovellus. Mutta sovellus on tosiaan tarkistanut tilanteen viimeksi 31.8. eli samana päivänä kun latasin sovelluksen. Tarkkaa aikaa en osaa sanoa, mutta lieneekö toiminut siis ollenkaan koko aikana. Bluetooth ja sijaintipalvelut on päällä ja ilmoituksiakin on tullut, että Koronavilkku on käytössä ja toimii. Latasin sovelluksen alunperin sen vuoksi, että saisin tietää, jos joku kuntosalillani ilmoittaa sovellukseen sairastuneensa. Työn kautta tapahtuvat altistukset tulee nopeammin tietoon ihan muita reittejä, ja muita väh. 15 minuutin kontakteja ei oikein olekaan. 

Taidan poistaa sovelluksen. Ei ole tällaisen vaivan arvoinen. 

Vierailija
25/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on niinkin yksinkertainen kuin puhelimen uudelleenkäynnistys.

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000006629524.html

Vierailija
26/29 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se taaskaan pysynyt päällä pitkään vaikka ohjeen mukaan tein ja hetken toimi taas. Viimeksi toiminut eilen aamupäivällä. Ei vaan toimi vaikka uudehko kallis kännykkä.

Vierailija
27/29 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhalta vaikuttaa, ei toimi muillakaan keltä olen kysynyt. Etusivu näyttää kuin toimisi mutta totuus toinen... Poistoon vaan.

Vierailija
28/29 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu on niinkin yksinkertainen kuin puhelimen uudelleenkäynnistys.

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000006629524.html

Ei auta kuin hetkeksi. Eikä auta edes valtioneuvoston ohjeiden mukaan tekeminen.

Vierailija
29/29 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap kun vinkkasit. Kävin tarkastamassa ja mun vilkku on päivittynyt viimeksi 5 päivää sitten. iPhone käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä