Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona vilkku ei ole päivittynyt 31.8. Jälkeen...

Vierailija
07.09.2020 |

Eli kun avaan kohdan olenko altistunut koronalle (ei havaittuja altistumisia) niin siinä lukee että päivitetty viimeksi 31.8. Eli kun klikkaa siitä etusivulta. Siis toimiiko tää ollenkaan? Bluetootit ja sijainnit on päällä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisi toimimaan? Milloin teillä päivitetty jos painat kohtaa "ei havaittuja altistumisia"?

Vierailija
2/29 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee vain että tarkistettu tunti sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sanoo, että tarkistettu viimeksi tänään ja tällä minuutilla. Vaikuttaa oudolta. 

Vierailija
4/29 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona vilkku tekee porukoista vielä hysteerisimpiä, vielä lisää korona kanava suoraan tv:hen, korona radio, korona tarkkailuryhmät kaduille, korona sitä  korona tätä.

Mitä enemmän jauhetaan koronasta sitä enemmän tietyt ihmiset menee sekasin.

Vierailija
5/29 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona vilkku tekee porukoista vielä hysteerisimpiä, vielä lisää korona kanava suoraan tv:hen, korona radio, korona tarkkailuryhmät kaduille, korona sitä  korona tätä.

Mitä enemmän jauhetaan koronasta sitä enemmän tietyt ihmiset menee sekasin.

Mutta elämään saa jotain sisältöä!

Vierailija
6/29 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luki tarkistettu 22 minuuttia sitten.

Vierailija
7/29 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lauantai-iltana bileissä keksittiin merkitä kaikki itsemme positiivisiksi. Saas nähdä, millaisia kohuotsikoita tempauksestamme syntyy.

Vierailija
8/29 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://valtioneuvosto.fi/tietoa-koronaviruksesta/puhelinpalvelu-ja-chat

Tuolla on joku puhelinnumero ja chat, jotka neuvoo koronavilkun käytössä. En tiedä, osattaisiinko siellä auttaa?

Vierailija
9/29 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älynväläys kirjoitti:

Me lauantai-iltana bileissä keksittiin merkitä kaikki itsemme positiivisiksi. Saas nähdä, millaisia kohuotsikoita tempauksestamme syntyy.

Mistäpä saitte tarvittavat koodit tätä varten? Tää oli huono, kannattaa perehtyä sovelluksen toimintaan ensin ennen trollausta.

Minullakin päivittynyt 31 minuuttia sitten.

Vierailija
10/29 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älynväläys kirjoitti:

Saitte kaikki siis lauantai-iltana lääkäriltä numerokoodin, jolla pystyitte ilmoittamaan koronanne vilkkuun? Kyllä kyllä... idiootti.

Vierailija
11/29 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä saitte tarvittavat koodit tätä varten? Tää oli huono, kannattaa perehtyä sovelluksen toimintaan ensin ennen trollausta.

Pilaat ikävästi faktoilla toisen provoilun, olisi pitänyt pöyristyä.

Vierailija
12/29 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on joku puhelinnumero ja chat, jotka neuvoo koronavilkun käytössä. En tiedä, osattaisiinko siellä auttaa?

Kiitos. Olen sinne yhteydessä. Eihön tuosta näin ole mitään hyötyä.

Vierailija
13/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan! Nyt toimii kun sain tuolta ohjeet.

Kuinkahan monella muulla ei päivity? Etusivun mukaan päivittyy, vasta jos avaa altistumiset kohdan näkee ettei se mitään ole toiminut. Tosi monella siis ei välttämättä toimi oikeasti vaikka etusivulla tutka pyörii.

Vierailija
14/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on näköjään 31.8. klo 11.38.

Vaikka tuli ilmoituskin joku päivä että Koronavilkku on käytössä ja toimii. Pöh.

Vierailija
15/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monella muulla ei päivity? Etusivun mukaan päivittyy, vasta jos avaa altistumiset kohdan näkee ettei se mitään ole toiminut. Tosi monella siis ei välttämättä toimi oikeasti vaikka etusivulla tutka pyörii.

:D se "tutka" on pelkkä animaatio, ei sillä ole mitään tekemistä toimimisen kanssa.

Vierailija
16/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama! Mitä teit?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
17/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenties Android-puhelimesta kyse...

Vierailija
18/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutteko nyt sekaisin itse sovelluksen päivityksestä ja sovelluksen antamasta "viimeksi tarkistettu" viestistä?

Vierailija
19/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D se "tutka" on pelkkä animaatio, ei sillä ole mitään tekemistä toimimisen kanssa.

No minä jos kukatiedän sen kun selvittelin asiaa. Se vaan huijaa monen uskomaan että toimii kun siknä lukee että toimii ja päivittyy. Vasta kun avaa ohjelmaa syvemmälle niin näkee ettei ole toiminut ekan päivän jälkeen. Mulla oli toiminut 10 min 31.8. Valtioneuvostosta saa puhelinkohtaiset ohjeet.

Vierailija
20/29 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutteko nyt sekaisin itse sovelluksen päivityksestä ja sovelluksen antamasta "viimeksi tarkistettu" viestistä?

Itse sovellus ei oikeasti toiminut vaikka etusivun perusteella niin näyttää. Vasta kun avaa kohdan "ei havaittuja altistumisia" niin näkee ettei ole toiminut kun 10 minuttia elokuussa sinä päivänä kun latasin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi