Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä välillä niin syvästi ihmettelen, miten omatkaan lapset

Vierailija
06.09.2020 |

Ei ymmärrä, miten lahjakas heidän äitinsä on!
Mä osaan matkia eläimiä, kissaa, koiraa, hevosta, lehmää ja laulavaa villikoiraa!

Annoin ääninäytteen laulavasta villikoirasta, ja mitä 13- ja 14-vuotiaat siihen sanoivatkaan: "äiti, turpa kiinni, sä oot ihan sekasi!" "Äiti, hiljaa, mä yritän nukkua!"

What?!

Onko kellään samanlaista kotona, vertaistukea?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oikeesti annoin kaikkeni, se ulina tuli syvältä sielusta, niinkuin vaan tuolla villikoiralla voi tulla!

Vierailija
2/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisiko vika olla isänsä puolelta tulleissa geeneissä? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko käynyt niin, että lapset eivät ole aivan yhtä lahjakkaita, jos kerran eivät silkkaa neroutta arvosta?

Vierailija
4/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on just tollasia latistusmankeleita. Ei mitään tukea, ymmärrystä saati ihailua. Ne estää sua elämästä. Jätä ne, ansaitset parempaa.

Vierailija
5/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko käynyt niin, että lapset eivät ole aivan yhtä lahjakkaita, jos kerran eivät silkkaa neroutta arvosta?

Kyllä neki vielä ulisee 😂

Vierailija
6/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on just tollasia latistusmankeleita. Ei mitään tukea, ymmärrystä saati ihailua. Ne estää sua elämästä. Jätä ne, ansaitset parempaa.

😂😂

7/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineillä on lyhyt vaihe, kun ne häpeää tekipä vanhemmat suunnilleen mitä tahansa. Aikuisempana osaavat arvostaa sitä, että vahemmat osasivat matkia eläimiä tai mitä nyt kenenkin vanhemmat sitten osasivatkaan. Iloa, luovuutta, hassuttelua ja rohkeutta tässä maailmassa ei ole liikaa.

Vierailija
8/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oi miten kuulostaa niin ihanalta, äsken ulisin vähän hiljempaa, ja kohta vessasta kuului kuinka pieni laulava villikoira vastasi takaisin, 4-v tyttö se osaa vähintään yhtä hienosti ulista kuin äitinsäkin!

Mun sydämeni sulaaa... ♥️

Ap

Vierailija
9/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän päivän sanaksi latistusmankelia.

Vierailija
10/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä minun korvani kuulivatkaan!!

Kysyin tältä pikkuvillikoiralta, kuulostinko minä oikealta laulavalta koiralta, niin tämä vastaa: "Et, sä kuulostit ihan oikealta ihmissudelta"

🐺

Vierailija
11/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap masentuu ja lähtee nukkumaan.

MAU.

Vierailija
12/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Teineillä on lyhyt vaihe, kun ne häpeää tekipä vanhemmat suunnilleen mitä tahansa. Aikuisempana osaavat arvostaa sitä, että vahemmat osasivat matkia eläimiä tai mitä nyt kenenkin vanhemmat sitten osasivatkaan. Iloa, luovuutta, hassuttelua ja rohkeutta tässä maailmassa ei ole liikaa.

No mä olen saanut kuulla, miten lapsi olisi halunnut normaalin äidin. Että elämä olisi silloin ollut ihan toisenlaista.

Niinpä. En ole minäkään itse valinnut outouttani.

Nyt ovat aikuisia, 25-32 v. Huomaan kyllä käytöksestään, että äitiä yritetään kohteliaasti ymmärtää. Kun ymmärtävät itsekin, millainen suoritus yh-äitinä olo on minulle ollut. Ja olisin ollut enemmän elementissäni kirmaillen vapaasti metsän eläimenä.

Vierailija
13/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa 😂😂