Töykeä ja etäinen käly
Käly osoittaa käytöksellään jatkuvasti, että ei halua olla kanssamme tekemisissä. Olen usein kutsunut miehen veljeä ja kälyä kyläilemään, mutta tosiaan jo 3. vuotta aivan yksipuolisesti. Emme koskaan ole olleet heillä kylässä, vaikka lähekkäin asutaan! Mielestäni tämä on todella outoa! :( Olen ollut ystävällinen, mutta jotenkin tuntuu vahvasti, että kyräilee minua. Vaikuttaa kateudelta tai joltain epävarmuudelta. Joo, ei kai sitä tarvi kavereita ollakaan, mutta on tämäkin niin epänormaalia!!
Miten te kehittelisitte tilannetta parempaan? Multa loppuu jo keinot!! Olen yrittänyt olla tekemisissä ja yrittänyt pyytää käymään. Muuta en keksi, kun on täysin yksipuolista ja vuodet vierivät eteenpäin!
Kommentit (7)
2, sairasta! Ei kuulu normaaliin kanssakäymiseen ja tapoihin.
T. Ap
Anna heidän olla omissa oloissaan, miksi pitäisi kaveerata väkisin, jos seura ei kiinnosta.
En mitenkään, miksi ihmeessä et voi tyytyä tilanteeseen? Oikeasti, ei kaikki suhteen toimi tasapuolisesti, edes hyvin. Elämä on.
ps. en tykkää tietenkään senkään puoleen, että jo heti arvioit syyt tässä toisessa...
4, joo näin ilmeisesti. On vain niin epänormaalia, jotta jaksan ihmetellä tätä moukkamaisuutta! Ja tyypilliseen tapaan haen vikaa itsestäni, vaikka nämä jotka eivät kutsu ovat tavattomia.
Itselläni ovat tätini ja setäni omia kummejani, joten en ihan täysin ymmärrä, että seura ei kiinnosta ja että lähisukulaiset kyräilevät omissa oloissaan.... Mutta kukin näköjään tavallaan.
Ap
Ethän sä AP hae vikaa itsestäsi, vaan heti syytit muita kateellisiksi ja epänormaaleiksi moukiksi. :D Ei sun tapasi elää ja olla ole ainoa oikea, jätä heidät rauhaan. Ei mikään ihme ettei sun seuraasi kaivata.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 18:50"]
2, sairasta! Ei kuulu normaaliin kanssakäymiseen ja tapoihin.
T. Ap
[/quote]
Miten niin sairasta? Jokainen aikuinen ihminen saa valita itse seuransa ja jos miehen veli on valinnut vaimokseen ihmisen, jota en kotiini halua ja jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä, niin minun ei todellakaan tarvitse. Tuo käly on kuin sinä eli ei ymmärrä, että kaikki eivät halua olla kanssaan tekemisissä.
Kyse ei ole kateudesta vaan siitä, että ei halua olla tekemisissä hankalien ihmisten kanssa.
En mene kälylle kylään, koska siitä seuraisi se, että se katsoisi asiakseen ravata meillä. Olen naimisissa mieheni kanssa, en hänen veljensä vaimon. Veli on meille tervetullut, kuin perheenjäsen, mutta vaimonsa - kiitos ei.