Miten opit emätinorkun?
Siis g-pisteen... ohjeita varmasti ottaa moni mielellään vastaan, ja moni sen tuntuu löytäneenkin... kerro!
Kommentit (2)
Hyvä kyssäri, aihe on tosi mielenkiintoinen! Olen nyt 45 ja ihan viimeisen vuoden ja parin aikana oppinut nauttimaan enemmän g-pistehieronnasta. Ihan tosissaan pillussani on ollut pieniä kipupisteitä elämäni aikana, että en ole uskonut pystyväni vaginaorkkuun koskaan. Klitta on ollut se tärkein nautinnon lähde.
Sanoisin, että kannattaa vahvistaa useampaa asiaa:
1. Yleinen nautinnon kyky. Paljon orkkuja klitasta.
2. Vahvista lantionpohjanlihaksia. Jumppaa. Myös ne orkut vahvistaa lihaksia
3. Vagina/vulva- hierontaa. Tutustua siihen g-pisteeseen ja muihin alueisiin kunnolla. Ennen tätä hierontaa kannattaa olla jo kiihottunut ja käynyt pissalla. Pyyhettä alle... ;)
Kärsivällisyyttä peliin. Kannattaa muistaa, että tämä orkku on erituntuinen kuin klitan peak- orkku. Minulla se on sellaista hyvin vahvaa, tunnepitoista, aaltoilevaa, ihanaa ihanaa. Ei voi ajatella mitään, pitää vain keskittyä nauttimaan. Monesti jalat tärisee ja ääneni menee hyvin matalaksi murinaksi. Välillä squirttaan, en aina. Tämä laukeaminen tyydyttää minusta syvemmin, kuin klittaorkku. Klittaorkku virittää haluamaan lisää. G-pisteorkku keventää, vähentää panetusta ja minulla uuvuttaa enemmän. Koko huippuaika kestää g-piste nautinnossa kauemmin, tai se tulee silleen aina uudelleen päälle.
Tulisi valita hieman parempi sauva, mutta sen hinta alkaa 70 eurosta. Ei liian kova eikä liian suuri, mutta tarkoitettu sisäiseen käyttöön. Huono puoli on , että alussa ei ole se kovin miellyttävä toiminta.