Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja videopelit

Vierailija
06.09.2020 |

Yllättyisin jos olisin yksin näiden fiilisten kanssa joten avaudutaanpa tänne.

Mun miesystävä pelaa suurimman osan vapaa-ajastaan. Hän käy kyllä töissä ja on ihan tavallinen mukava ihminen, mutta ärsyttää kun näytön ääressä hän muuttuu ihan teinipojaksi. Mesoaa, kiroilee ja haukkuu muita pelaajia lapsellisesti, mitä on ärsyttävää kuunnella tunnista toiseen, illasta toiseen. Lisäksi harmittaa, että miehellä tuntuu olevan ihan oma elämä pelimaailmassa, josta minä en tiedä mitään. Tuntuu myös, että pelaaminen syö yhteistä aikaa ja seksielämää.
Toisaalta pelaaminen on kivaa ja miehellä on oikeus viettää vapaa-aikansa miten huvittaa, joten en haluaisi nalkuttaa asiasta. Kuitenkin vähän harmittaa, mihin mies aikansa käyttää - miehen muut harrastukset ovat jääneet käytännössä kokonaan, kun pelaamiseen on mennyt yhä enemmän aikaa.

Mitä fiiliksiä muilla aiheesta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies.

Vierailija
2/23 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hieno

-Mies

Valitse toinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen paljon pelaava nainen ja en ymmärrä, miksi peliharrastusta pidetään sen huonompana kuin jotain muutakin harrastusta. Ehkä teillä on liian pieni asunto, jos sinun täytyy kuunnella miehen pelauskommentteja koko ajan sivusta? Meillä on omat työhuoneet molemmilla ja siellä saa rauhassa pelailla kun pistää oven kiinni ja mesota vaikka miten. 

Vierailija
4/23 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelaa?

Vierailija
5/23 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, se syö yhteistä aikaa

Sinä et siis tee mitään ilman ko. miestä?

Vierailija
6/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Keksi oikeita ongelmia.

Vierailija
7/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla et tule saamaan tästä aiheesta sympatiaa :D täällä majailee työttömiä peliaddikteja aika paljon.

Vierailija
8/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta rutina ja kokeilisit itsekin. En ennen tykännyt itsekään ja sitten menin kokeilemaan. Nyt pelaan useinkin.

Vierailija
9/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katsos meillä miehillä sellainen juttu vähän kaikissa peleissä, että provotaan vastustajia ja kirotaan kun mokataan. Ihan normia, oli kyseessä sitten super mario tai sählymatsi.

Vierailija
10/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen somessa n 6-8 tuntia vuorokaudessa. En voi kritisoida mieheni pelaamista. N33

Vierailija
11/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se yhteinen aika vaan olisi BB:n & TIS:n tuijotusta...

Vierailija
12/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
13/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin meuhkaa tietokoneella kuin läiskii sua turpaan.

Vierailija
14/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan itsekään ymmärtänyt tätä harrastusta.

Yleensä puolisen tuntia niin alkaa ärsyyntyminen. Sit alkaa kiroaminen ja kohta huudetaan naama punaisena kun muut pelaajat ei osaa. Peli menee päin vttua ja kun noustaan siitä niin ei tule mistään mitään kun vtuttaa niin paljon.

Ja illalla odotetaan et aamulla uusiks.

Vähän kun frisbeegolf jossain vaiheessa. Lähettiin porukalla hyvällä fiiliksellä. Kotia tullessa illan naama norsunveellä kun milloin on kallis frisbee lentänyt järveen, eikä löytynyt kahlaamisesta huolimatta ja milloin jäänyt puuhun ja puusta tiputtiin hakiessa.

Miksi ette hommaa harrastuksia mistä tulee hyvä fiilis ja kiva olo?

Jotenkin nurinkurista.

Vierailija
15/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan itsekään ymmärtänyt tätä harrastusta.

Yleensä puolisen tuntia niin alkaa ärsyyntyminen. Sit alkaa kiroaminen ja kohta huudetaan naama punaisena kun muut pelaajat ei osaa. Peli menee päin vttua ja kun noustaan siitä niin ei tule mistään mitään kun vtuttaa niin paljon.

Ja illalla odotetaan et aamulla uusiks.

Vähän kun frisbeegolf jossain vaiheessa. Lähettiin porukalla hyvällä fiiliksellä. Kotia tullessa illan naama norsunveellä kun milloin on kallis frisbee lentänyt järveen, eikä löytynyt kahlaamisesta huolimatta ja milloin jäänyt puuhun ja puusta tiputtiin hakiessa.

Miksi ette hommaa harrastuksia mistä tulee hyvä fiilis ja kiva olo?

Jotenkin nurinkurista.

Ei se ole pelkkää vtutusta, vaan yleensä peleissä jotka joskus käy hermoille kilpaillaan toisia pelaajia vastaan ja sitten käy vaikka huono tuuri, tai muuten vaan häviää, joka tietysti harmittaa. Tarkoitus on kuiteskin voittaa ja silloin ei vtuta, vaan voittaminen on hauskaa.

Vierailija
16/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaavan miehen kanssa voi olla yhteiselämää vain naisella, joka itsekin pelaa. Sitten huudetaan ja mesotaan yhdessä.

Vierailija
17/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaavan miehen kanssa voi olla yhteiselämää vain naisella, joka itsekin pelaa. Sitten huudetaan ja mesotaan yhdessä.

Pelityylejäkin on monenlaisia. Hyvä ystäväni ollut aina herkällä pinnalla pelatessa. Vastoinkäymiset otetaan raskaasti, toisaalta onnistumisia tuuletetaan. Toisen kaverin kanssa pelaamme verkossa usein ja pelatessa juttelemme normaalisti niitänäitä. Kumpikaan ei menetä hermojaan ja pelaaminen mukavaa. Tarpeeksi kauan kun on pelannut, niin tajuaa että voittoja tulee vuosien saatossa tuhansi kuten tulee tappioitakin. Aina voi ottaa uuden matsin.

Vierailija
18/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan toisinaan netissä shakkia. Pahus mä en ole tajunnut kiroilla ja huutaa. Pitää alkaa korjaamaan tuo virhe. Toivottavasti naapurit ei järkyty kun huuto kuuluu.

Vierailija
19/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että tuollainen kiroilu ja huutaminen ärsyttää kotona, etenkin asunnon ollessa pieni, jolloin sitä ei pääse pakoon kuin lähtemällä itse kodista pois. Kyllähän pelatessa aina vähän ääniä lähtee ja välillä saattaa muutama ärräpää lennellä mutta tuollaista huutamista ei joka ilta jaksa. Sitä ei kyllä pelatessa itse aina huomaa, kun innostus vie mukanaan.

Ehkä voisitte miettiä yhteistä kompromissia asiaan. Kerrot miehellesi, että pelaamisesta lähtevä ääni häiritsee sinua ja koet siinä käytettävän kielen ikäväksi. Paras ratkaisuhan olisi oma äänieristetty huone miehelle, mutta monesti se ei ole se realistinen vaihtoehto. Pelaatteko koskaan yhdessä?

Vierailija
20/23 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuntia ap makaa palstalla päivässä? Illat katsot salkkareita, temppareita ja bb:tä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi