Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain läskit av-mammat suuttuvat tästä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ne varmaan käyväkin av-palstalla :D

Vierailija
2/7 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tuosta nyt voi suuttua, mutta mun mielestä on aina ikävää syyllistää muita, jotka eivät ole samanlaisia kuin itse on. Eli hienoa, että Maria on timmissä kunnossa vaikka on synnyttänyt kolme lasta lyhyessä ajassa, mutta miksi muiden pitäisi olla samanlaisia? Ja miksi muiden pitäisi tuntea huonoa omaatuntoa siitä, että eivät näytä tuolta? Miksi pitäisi olla jotain syitä, ettei ole tuon näköinen?

Tottakai on tärkeää, että pienten lasten äidit pitävät terveydestään huolta, mutta kun se terveellinen elämä ei ole sama asia kuin se, että treenaa kovaa säännöllisesti tai että olisi bikinikunnossa. Mun mielestä on myös surullista, että luodaan mielikuvaa, että normaalinaisen pitäisi näyttää tuolta vain vähän synnytyksen jälkeen. Ja että on jotenkin laiska tai saamaton jos näin ei ole. Koska todellisuudessahan tuokin nainen on harrastanut liikuntaa säännöllisesti monia (kymmeniä) tunteja viikossa monen vuoden ajan ja luultavasti jatkanut sitä myös lasten saannin jälkeen. Jos joku toinen näin ei halua tehdä, niin luultavasti siihen ei ole mitään tekosyitä, vaan vain erilaiset tavoitteet ja kiinnostuksenkohteet elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet väärässä, olen pläski av-mamma, enkä suutu tuollaisesta...

Ja nuo suuttujat eivät taida edes olla av-mammoja... ellet tosiaan vain tarkoittanut kuvainnollisesti.

Vierailija
4/7 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne läskit sanoo, että mies tykkää niiden ihroista. Sorry, en ole vielä tavanut miestä, koka tykkäisi läskikasasta. En tunne pervoja. 

Vierailija
5/7 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 17:29"]

Yleensä ne läskit sanoo, että mies tykkää niiden ihroista. Sorry, en ole vielä tavanut miestä, koka tykkäisi läskikasasta. En tunne pervoja. 

[/quote]

Mutta kun ne tykkää :)

Ei läskikasasta varmaan mut pienestä pyöreydestä. Ja turha mulle on kiukutella. En minä päätä mistä ne tykkää

Vierailija
6/7 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen teksti kuin "what's your excuse" sopisi sellaiseen kuvaan, jossa kävisi ilmi kirjoittajan oma tekosyy, jonka hän on tiedostanut ja tekee asialle jotakin. Tuollaisessa yhteydessähän sillä vain yritetään näyttää, että "kylläpäs te olette noin huonoja, katsokaa, kuinka hyvä minä olen." Tuskin tuolla naisella oli mitään pyrkimystä ketään kannustaa, vaan hankkia ihailua itselleen. Harmi vain hänelle, että vähän eri tavalla asennoitumalla hän olisi voinut sitä vilpittömästi saadakin.

Vierailija
7/7 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista. Tuskin tuokaan mamma näyttää kasikymppisenä enää kovin hehkeältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan