TOAS kerrostalo, naapuri aina "protestoi" kun avaan esim. hanan
Avaan esim. jääkaapin tai vesihanan, niin alakerran naapuri "pudottaa" jotain lattialle kovaäänisesti. Kun kokkaan ja vesi porisee niin hän alkaa paukuttamaan patteria ja tekee muuta outoa.
En koskaan möykkää, melua, vaan elän normaalisti, en edes käy suihkussa tai vessassa kuin klo 10-18 välillä.
Joskus myös kun käyn suihkussa niin naapuri alkaa potkimaan seiniä todella kovaäänisesti.
Mitä helvettiä tässä voi tehdä kun haluan elää normaalia elämää ilman että joku sekoilija kontrolloi? Muutan Tampereelta pois heti kun opiskelut loppuvat.
Kommentit (28)
Seinässä voi olla esim. rakennusvirheen takia aukko tai rako, silloin kaikki äänet kuuluu.
Vain rahalla pääsee näistä eroon. Miksi? Siksi koska näillä mt-tyypeillä ei ole varaa maksaa esim. tonnin vastiketta tai 1500e vuokraa joten heitä ei sinne ikinä voi päätyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.s. Edes opiskelijamurjuissa ei todellakaan kuulu mikään VEDEN PORINA naapuriin 😂 yhdessäkään en ole asunut, mutta muutamia öitä viettänyt HOASin asunnossa. En kuullut yhtään mitään naapurista.
voi kuulua jos umpisurkea äänieristys eli ns. kananpaskaseinät
kuuluu silloin seinän tai lattian läpi jopa kännykän värinähälytys
t. eri
Jep, minä kuulen kun naapurin kännykkä värisee. Karmivan huono äänieristys tässä talossa.
toiset vaan ovat tolloja maakuopasta muuttaneita etteivät ymmärrä aiheutamaansa melua. itse vuoro töissä naapuriin piti mennä 3kertaa 3kerralla oli kättä pidempää ei tarvinnut käyttää mutta valmis olin käyttämäänkin. kyllä loppui ja tajusivat että kipeetä tekee jos jatkuu. eikö näille uus avuttomille voisi koulussa opettaa edes yksinkertaisia käyttäymis malleja
miten asun koulutusta kirjoitti:
toiset vaan ovat tolloja maakuopasta muuttaneita etteivät ymmärrä aiheutamaansa melua. itse vuoro töissä naapuriin piti mennä 3kertaa 3kerralla oli kättä pidempää ei tarvinnut käyttää mutta valmis olin käyttämäänkin. kyllä loppui ja tajusivat että kipeetä tekee jos jatkuu. eikö näille uus avuttomille voisi koulussa opettaa edes yksinkertaisia käyttäymis malleja
Jos minun ovelleni tulet sen "kättäpitempäsi" kanssa niin työnnän sen poikittain perseeseesi.
Mulla on ihan samanlainen naapuri. Elän todella hiljaisesti. Se tosin hakkaa patteria yms illalla vaikka olisin hiljaa sängyssä, mutta triggeröityy siitä, jos joku tavara tippuu... tällöin moninkertaista hakkaamista yms.
Stressaantunut äänivammainen. Anna reuhata.