Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hiusten leikkaamisesta kaljuksi?

Vierailija
06.09.2020 |

Tuli fiilis, että haluisin kokeilla kaljua/todella lyhyitä hiuksia.
Oon aina ollut tosi arka hiusten suhteen, en oo uskaltanut tehdä niille oikeen mitään.
Omaan aidot blondit (oljenkeltaiset) ohuet, piikkisuorat, "lasimaiset" hiukset. Mun iho on todella vaalea, ripsiä ja kulmia värjäytän tummiksi säännöllisesti.
Mitä mieltä ootte, kannattaako?
Kokemuksia hiusten lyhentämisestä kaljuksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaahan ne takaisin sitten. 

Vierailija
2/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmoset ne sit on, ku kasvaa takaisin? Mulla tosiaan ohuet, liukkaat hiukset, jotka menee pitkin päätä aina.

Just se mahdollinen takaisinkasvatusvaihe lähinnä mietityttää.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset lasihiukset täälläkin ja on kokemusta kaljusta :) Itse asiassa tympäännyin hiuksiini kun en saanut niitä mitenkään laitettua nätisti, joten leikkasin lopulta kaikki pois ja höyläsin vielä täysin sileäksi. Olihan se vapauttava tunne kun se iänikuinen liruletti ei tullut silmille tai asettunut jälleen kerran huonosti. Aamullakaan ei tarvinnut tehdä yhtään mitään hiusten eteen. Ulkonäön puolesta täyskalju ei sopinut mulle, mutta siili näytti vähän paremmalta. Ja sitä oli kiva silitellä :D Hiusten kasvattaminen oli sitten tympeämpi prosessi, mutta tuli ainakin kokeiltua kymmeniä eri hiustyylejä siinä sivussa

Vierailija
4/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut kaljuna useaan otteeseen.

Aloin samaan aikaan syömään aina biotiinia ja sinkkiä (kuulemma ovat tukkavitamiineja), on kasvanut paksu ja hyvinvoiva tukka. Shampoopesu on samalla jäänyt, totuttelun jälkeen ei rasvoitu ollenkaan.

Ajattelin taas kun on mennyt huonoon kuntoon.

Itse oon tykännyt, se on tietyssä mielessä naiselle tosi vapauttavaa. Aina voi leikkiä pipoilla ja huiveilla.

Vierailija
5/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haaveilen samasta kokeilusta. Kaljuuntuvat miehet usein ajelee päänsä, joten tekis mieli tehdä sama mun harvenevalle tukalle (huonon karvankasvun geenit on mulla sukuvika, toisaalta mulla ei ole enää lainkaan säärikarvoja eli jotain iloa niistä on).

Mutta koska mun hiukset on tummahkot, pelkään että päänahka loistaa sitten sen harvan sängen alta rumasti :(

Vierailija
6/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaahan ne takaisin sitten. 

Ei kasva koskaan etenkin jos nahkavyöllä erehtyy kaljun kiillottelemaan

Vierailija
7/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut naiset kuumia, sanonpahan vaan.

Vierailija
8/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen tummahiuksinen omaan paljon hiuksia mutta se laatu vaan on semmoista ohutta lasimaista hiusta ja on vielä luonnonkihara kaupan päälle.

Yleensä on aika harakanpesä vaikka hetkeksi saisikin nätisti laitettua. Mietin, että ajaisiko vaan suosiolla polkasta lyhyeksi... on jo nytkin lyhyt siis. Tänään kuitenkin, funtsin että ei saatana. En tiedä haluanko sittenkään. No, aika on jo varattu kampaajalle. Katotaan mihin päädyn.

Vierailija
9/14 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on helposti rasvoittuvat hiukset enkä enää jaksanut käyttää aikaa niiden pesemiseen ja laittoon kun ei ne koskaan näyttäneet hyvältä, aina jotenkin rasvaisen näköiset vaikka oisin hiljattain pessyt ne. En ihan kaljua leikannut mutta siilitukan. Ah, se vapaus kun voi käydä suihkussa minuutissa eikä hiusten kuivatteluakaan tarvii miettiä.

Kasvatus toki kestää aikaa mutta täytyy vaan hyväksyä että väliaikaisesti näyttää vähän eriltä. Kuten jo mainittu, voi leikkiä hiuksilla ja kokeilla kaikkia eri mittaisia malleja. Tai sitten ei vaan koskaan kasvata :D

Vierailija
10/14 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
11/14 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ekalla kerralla vetää kaljuksi parturilla vai itse? Onko sillä väliä?

Vierailija
12/14 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako ekalla kerralla vetää kaljuksi parturilla vai itse? Onko sillä väliä?

Kai sinä nyt itsekin osaat säätää koneen 3 milliin ja ajaa karvat pois. Tietysti saksilla pisimmät poikki. Ei siitä kellekään tarvitse maksaa ja kuunnella parturin voihkimista, että mitä kamalaa olet tekemässä.

Vierailija
13/14 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voi ajella, ei se hius tiedä kuka ne leikkaa.

Vierailija
14/14 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän