Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin säälittää miehen teini-ikäiset tytöt

Vierailija
16.10.2013 |

Eivät käyttäydy ollenkaan kuten normaalit 14- ja 16-vuotiaat tytöt käyttäytyvät. Toinen pukeutuu vain mustaan, toinen käyttää ihan liikaa värejä.

Molemmat pelaavat videopelejä päivät pitkät, mitään muuta puheenaihetta ei ole kuin tietokoneet, pelit, tietokoneet yms. Luokkatoverit vituttaa, ärsyttää kun huomauttelevat outoudesta yms.

Molemmat sosiaalisesti todella rajoittuneita!! Kummallakin on ehkä yksi hyvä kaveri, vein vanhemman eräisiin juhliin viikonloppuna. Viihtyi paikalla ehkä tunnin, sitten halusi pois kun "vituttaa" kun muut on niin teinejä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, ehkä voisit olla heille aikuisena ystävänä sitten vaikkapa.

Vierailija
2/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 13:43"]

Eivät käyttäydy ollenkaan kuten normaalit 14- ja 16-vuotiaat tytöt käyttäytyvät. Toinen pukeutuu vain mustaan, toinen käyttää ihan liikaa värejä.

Molemmat pelaavat videopelejä päivät pitkät, mitään muuta puheenaihetta ei ole kuin tietokoneet, pelit, tietokoneet yms. Luokkatoverit vituttaa, ärsyttää kun huomauttelevat outoudesta yms.

Molemmat sosiaalisesti todella rajoittuneita!! Kummallakin on ehkä yksi hyvä kaveri, vein vanhemman eräisiin juhliin viikonloppuna. Viihtyi paikalla ehkä tunnin, sitten halusi pois kun "vituttaa" kun muut on niin teinejä.

[/quote] On outoa että tietokonepelit kiinnostavat naisia. Miehille ne ovat tärkeä lapsuus- ja nuoruusajan nostalgian kohde. Miesten on vaikea ymmärtää naisten kiinnostusta puutarhaan ja vaatteisiin ja naisten miesten kiinnostusta peleihin. Ainakin poikaystävän löytäminen on varmaan helppoa.

-Mies 28v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäävätkö hyvin koulussa? Sitten kuulostaa vain siltä, että heillä on tulevaisuus edessään.

Vierailija
4/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 13:53"]

[/quote] On outoa että tietokonepelit kiinnostavat naisia. Miehille ne ovat tärkeä lapsuus- ja nuoruusajan nostalgian kohde. Miesten on vaikea ymmärtää naisten kiinnostusta puutarhaan ja vaatteisiin ja naisten miesten kiinnostusta peleihin. Ainakin poikaystävän löytäminen on varmaan helppoa.

-Mies 28v-

[/quote]

Tjaa.. Itse olen pelannut videopelejä enemmän, kuin moni ikäiseni mies. Poikaystävä ehdokkaat aina väittää pelanneensa pienenä pelejä, jos aiheesta puhutaan. Todellisuus onkin ihan toinen. Miehillä ei tunnu olevan pelaamisesta mitään hajua, ja sitten loukkaantuvat, kun olen heitä parempi pelaamaan.

Miehet on tällaisissa asioissa hirvittävän lapsellisia. Aina pitäisi olla kaikessa naisia parempia, ja auta armias, jos haluan itse vaihtaa oman lamppuni! :D

Vierailija
5/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumisen osalta kuulostavat TÄYSIN normaaleilta! :)

Vierailija
6/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääli on sairautta

Vierailija
7/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 14:00"]

-Mies 28v-

[/quote]

Tjaa.. Itse olen pelannut videopelejä enemmän, kuin moni ikäiseni mies. Poikaystävä ehdokkaat aina väittää pelanneensa pienenä pelejä, jos aiheesta puhutaan. Todellisuus onkin ihan toinen. Miehillä ei tunnu olevan pelaamisesta mitään hajua, ja sitten loukkaantuvat, kun olen heitä parempi pelaamaan.

Miehet on tällaisissa asioissa hirvittävän lapsellisia. Aina pitäisi olla kaikessa naisia parempia, ja auta armias, jos haluan itse vaihtaa oman lamppuni! :D

[/quote] No kyllähän miehet varmaan ovatkin parhaita pelaamaan, mutta siitä en sanonut mitään, kuten en sanonut että naiset ovat ahkerampia puutarhan koristajia. Miksi siis peukutettiin alas? Miksi naiset aina peukuttavat alas jos kertoo ettei naiset tai miehet ole kiinnostuneita jostakin?

En siis sanonut etteivät naiset osaa pelata tai ovat liian kömpelöitä pelaamaan, vaan että naisia ei yleensä kiinnosta pelaaminen.

Vierailija
8/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vois synkata noiden tyttöjen kanssa! olin tuon ikäisenä ihan samanlainen oman tieni kulkija, pukeuduin hippivaatteisiin, koulukaverit vitutti, kun eivät tykänneet samoista jutuista kuin minä ja haukkuivat oudoksi. Noh, nyt mulla akateeminen koulutus ja miehenä DI, joka oli niin ikään teininä nörtti ja outo, mutta nyt tosi cool :)! parhaat tyypit ovat just tuollaisia omalaatuisia!

Vierailija
9/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä monetkin tytöt pelaa tietokonepelejä, muitakin kuin Simsiä. Oman tyttöni ainakin, ja ero poikiin on ehkä siinä, että tyttö pelaa niitä yksin ollessaan, ei silloin kun on kavereiden kanssa.

Muuten tyttöni on kyllä ihan tavallinen teini, mutta saattaa tosiaan olla joskus kotona päiväkausia, kun saa uuden pelin, eikä juuri muuta tee kuin pelaa sitä. On sillä kavereitakin, joiden kanssa viettää aikaa, ja muitakin murrosiän ongelmia ollut, se vaan välillä viihtyy myös itsekseen.

Vierailija
10/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuilta tytöiltä kuulostaa! Nörttityttöjä, pärjäävät hyvin mies(tai nais)markkinoilla ja osaavat valita fiksusti, eikä vaan ekaa vastaantulijaa

Vierailija
11/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuulostaa siltä, että hän oli itse koulussa niitä suosittuja tyttöjä, jotka kulkevat omassa kanalaumassaan ja dissaavat muita. Ei ole ikä tuonut ymmärrystä.

Vierailija
12/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei siis ole riittävän hyvää. Toinen käyttää vain mustaa ja toinen kaikkia värejä. Kyllähän sitä pitäisi tuon ikäisten lasten pukeutua valkoiseen ja beigeen, kuten äitipuolensakin.

Vierailija
13/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi olla tulevaisuudessa it- miljonäärejä, ei kannata sääliä.

Vierailija
14/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, kyllä tytötkin voivat olla pelaamisesta innostuneita! Oma 13-vuotiaanikin on kova Sims-velho, omistaa 50 peliä, lisäosaa ja kamasettiä eri konsoleille, ja pelaa päivittäin. Arkisin noin tunnin, pari, viikonloppuisin enemmän. Silti harrastaa myös piirtämistä, käsitöitä - ja kavereiden kanssa hengailua. Juuri nyt vaatetus on enimmäkseen mustaa, mutta se liittyy diggaamaansa gootti-lolita-tyyliin.

Sinuna en kauheasti säälittelisi - mutta voit usuttaa tyttöjä kutsumaan kaveriaan kylään, tai vaikkapa käymään leffassa yhdessä. Yritä siis kannustaa tekemään jotain sosiaalista - vaikka vain sen yhden bestiksen kanssa. JOS teillä on luottamukselliset välit, kannattaa jutella siitä, millaisia tyyppejä heillä on luokallaan - ei ole kaukaa haettua sekään, että heidät on sosiaalisesti eristetty luokalla, teinitytöt ovat aika helsketinmoisia epeleitä sosiaalisessa kiusaamisessa.

Kannusta muutokseen, älä moiti ja kritisoi.

Vierailija
15/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sinulla ei taida olla mitään käsitystä nykyajan peleistä? On todella yleistä, että pelejä pelataan kaveriporukalla ja heidän kanssaan ollaan tekemisissä muutenin netissä. Eli ei koneella istuminen tarkoita, että olisi sosiaalisesti rajoittunut. Varsinkin pikkupaikkakunnilla se voi olla ainoa tapa olla yhteydessä samanmielisiin ihmisiin.

Vierailija
16/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 14:00"]

-Mies 28v-

[/quote]

[/quote] No kyllähän miehet varmaan ovatkin parhaita pelaamaan, mutta siitä en sanonut mitään, kuten en sanonut että naiset ovat ahkerampia puutarhan koristajia. Miksi siis peukutettiin alas? Miksi naiset aina peukuttavat alas jos kertoo ettei naiset tai miehet ole kiinnostuneita jostakin?

En siis sanonut etteivät naiset osaa pelata tai ovat liian kömpelöitä pelaamaan, vaan että naisia ei yleensä kiinnosta pelaaminen.

[/quote]

Niin ja minä sanoin, että minua pelaaminen kiinnostaa, jopa enemmän, kuin miehiä! Eli yleistyksesi ontuu pahasti!

Vierailija
17/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo käytös voi johtua myös uusperhekuvioista. Tätä on tosi paljon: nuori oireilee, koska ydinperhe on hajonnut kehityksen kannalta huonolla hetkellä (murrosikä). Eli sinuna katsoisin vaan peiliin ap, jos uusperhekuvio on vasta melko tuore.

Vierailija
18/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se on sama juttu mun tyttöystävieni kanssa, mutta minkäs teet? Teinit on tollasia :-(.

Vierailija
19/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tuossa oli epänormaalia teini-ikäiselle?

Vierailija
20/35 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaajatytöt ovat urbaanilegenda.

Juhani, 33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme