Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Facebook nykyisin ihan WT

Vierailija
15.10.2013 |

Tuntuu että kaikki "järkevät" ihmiset ovat jo paenneet Facebookista ja jäljelle on jääneet vaan ne iänikuiset joka-asian-päivittäjät. Mitä alhaisempi koulutus sitä varmemmin FB:hen päivitetään joka ainoa elämässä tapahtunut asia jota sitten muut WT:t peukuttavat. Linkataan vidoita, pelataan älyttömiä pelejä ja kerrotaan aivan kaikki kauppareissusta, sairaalakäynnistä aina työpaikan pikkujouluihin . Kuvia ladataan sadoittain lomilta, baareista, lenkiltä, pirjo-petterin syntymäpäiviltä ja joka toisessa kuvassa muistetaan se must töröhuuliposeeraus. Kenellä on oikeasti aikaa tai kiinnostusta lueskella jonkun entisen naapurin serkun siskon postauksia? Jotenkin ihan WT meininkiä koko FB, ei jaksa ei!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä just tuossa mietinkin, että juuri nämä akateemiset taitavat vähemmän laitella niitä töröhuulikuvia ja "leivon juuri kakun"- postauksia. Itse en ole akateeminen mutta käytän FB:tä lähinnä vain yhteydenpitoon enkä päivittele sinne mitään. Kuviakaan en ole laittanut sinne yhtään. Ärsyttää kun kirjautuessa ruudulle pälähtää ties kenen postauksia ja kuvia. Tosin osin varmasti oma vika kun en todella jaksa perehtyä asetuksiin. AP

Vierailija
2/5 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Omista facebook-kavereistani vilkkaasti päivittävät/kommentoivat monet, jotka tekevät tietokoneella töitä. Kuten tutkijat, toimittajat, ammatikseen kirjoittavat. Kaikki akateemisia ihmisiä. FB:ta voi käyttää niin monin tavoin. Sillä voi edistää työtään, luoda taukoja työpäiväänsä, pitää yhteyttä kaukana asuviin tai vaikka johonkin tiettyyn viiteryhmään... Minulla ei taida olla yhtään ap:n kuvaamaa fb-kaveria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tohtori- , toimittaja - ja lääkärikavereilla ei ole wt-juttuja. Riippuu ketä tuntee ja kuinka korkea on oma koulutus.

Vierailija
4/5 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook ON wt.

Vierailija
5/5 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, todellakin on wt