Haluan eroon tästä tunteesta..
En kaipaa moraalisaarnoja vaan enemmänkin rakentavaa palautetta, kiitos! en kannata pettämistä missään muodossa ja tuntuu hirveältä kirjoittaa tätä omakohtaisena tarinanani..
En ois itsestänikään ikinä kuvitellut mitään tällasta, mutta tapasin keväällä yhden miehen, joka veti maton mun alta kerta heitolla. Hän ei varsinaisesti ollut edes "mun tyyppiä", mutta meillä synkkas ensisanoista lähtien tosi hyvin. Tavattiin siis baarissa ja aamuyön tunteita vaihdettiin numeroita lopulta tanssittuamme parit hitaat. Ollaan tavattu kerran sen jälkeen hänen luonaan. Vähän pussailtu, juteltu ja oltu lähekkäin. Se oli ihanaa, jännittävää ja tunsin pitkästä aikaa eläväni! Vaikkakin se itse tilanne jännitti kauheasti ja tunsin jälkikäteen kamalaa syyllisyyttä, se oli sen arvoista. Olen muistellut sitä miltei päivittäin sen jälkeen. Tän keväisen tapaamisen jälkeen ei oo nähty, mutta ollaan viestitelty ja kovasti mies mut haluaisi vielä nähdä. Haluaisin minäkin, mutta kun olen varattu niin koen sen mahdottomaksi.
Mun taustoista sen verran, että olen naimisissa ihanan ja rakastavan miehen kanssa. Meillä on kaksi lasta ja ollaan jo oltu yhdessä liki 15 vuotta. Liitto on ollut tasaisen hyvä, joskin välillä aikoja että on oltu vähän kuin kavereita. Seksiä on aina ollut. Sellasta perusseksiä, mitä se nyt pitkässä suhteessa on usein. Ollaan molemmille ekat ja ainoat seksikumppanit. Olin kuopuksen synnyttyä pitkän aikaa haluton, mutta nyt seksihalut ovat kuitenkin palanneet, tuntuu välillä kuin niitä olisi vaikka muille jakaa.. mieheni kanssa seksi ei ole mitään "maata järisyttävää",mutta kuitenkin läheistä ja halut tyydyttävää. Joskus silti mietin ja haaveilen miltä se tuntuisi jonkun muun kanssa, olisiko se sen ihmeellisempää. Haaveeni ovat vain vahvistuneet tavattuani tämän vieraan miehen, mutta toki nämä ajatukset ovat olleet jo vuosia piilevinä mielessäni. Tiedän olevani kaunis nainen, joskin lapsien myötä hiukan pyöristynyt, mutta sopivalla tavalla naisellinen ja viehättävä. Mieheni ei koskaan kehu minua, pikemminkin joudun tivaamaan kehuja jos niitä haluan kuulla. Sekin tulee hyvin vaivanloisesti kaivamalla.. Tämä vieras mies sen sijaan osaa puhua/koskea/ katsoa minua kuin naista. Tunnen olevani jotain ihan erityistä. Voihan olla että se on vain alkuhuomaa, mutta se on jotain han uutta ja kokematonta. Vieläkin vaikka aikaa tapaamisestamme on kulunut, koen syttyvän liekkehin aina kun hän ottaa minuun yhteyttä. Tunne ei siis ole hävinnyt.. En ole ihastunut häneen varsinaisesti, mutta kaipaan sitä tunnetta minkä hän saa aikaan minussa.
En ole aikomassa alkaa rikkomaan perhettäni, mutta mietin kuinka kauan tätä tunnetta jatkuu.. olen surullinen ja pettynyt itseeni. Tuntuu hirveältä, että mietin jopa sitä että jonain iltana ajan hänen luokseen ja teen sen mistä olen haaveillut eli rakastelisin hänen kanssaan.
Kommentit (27)
Ymmärrän siis, että olet miehelle sanonut, että haluat lopettaa, mutta taukojen jälkeen hän välillä ottaa yhteyttä ja koet vaikeaksi sitten kieltäytyä näistä houkuttelevista keskusteluista/tapaamisehdotuksista yms? Mutta pystyt itse olemaan ottamatta yhteyttä häneen näiden taukojen aikana?
Yksi vaihtoehto voisi olla, että tylysti blokkaat hänen puhelinnumeronsa ja sähköpostiosoitteensa sekä muut yhteydenpitovälineet niin, etteivät hänen viestinsä koskaan saavu sinua kiusaamaan. Minä en näe mitään "kunniakasta" siinä, että pyrkii pelkällä tahdonvoimalla vastustamaan kiusausta. Kyllä se on ihan validi keino, että pyrkii myös välttämään ne tilanteet jossa joutuisi mahdollisesti liian houkuttelevan kiusauksen eteen. Parisuhteesi kuitenkin kuulostaa todella hyvältä, ja rehellisesti sanottuna mikään huumaava seikkailu ei ole sen arvoista, että loukkaat miestäsi, lapsiasi ja todennäköisesti myös itseäsi (kun tunnet ettet ollutkaan se luottamuksen arvoinen ihminen jona itseäsi pidit).
No mun mielestä sä voit ihan vapaasti kitua edelleen. Sulla on hyvä mies, jolla stondaa ja jolta saat seksiä. Pidä se. Lue uudestaan: Pi-dä se!!!!!
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 22:45"]
Ymmärrän siis, että olet miehelle sanonut, että haluat lopettaa, mutta taukojen jälkeen hän välillä ottaa yhteyttä ja koet vaikeaksi sitten kieltäytyä näistä houkuttelevista keskusteluista/tapaamisehdotuksista yms? Mutta pystyt itse olemaan ottamatta yhteyttä häneen näiden taukojen aikana?
Yksi vaihtoehto voisi olla, että tylysti blokkaat hänen puhelinnumeronsa ja sähköpostiosoitteensa sekä muut yhteydenpitovälineet niin, etteivät hänen viestinsä koskaan saavu sinua kiusaamaan. Minä en näe mitään "kunniakasta" siinä, että pyrkii pelkällä tahdonvoimalla vastustamaan kiusausta. Kyllä se on ihan validi keino, että pyrkii myös välttämään ne tilanteet jossa joutuisi mahdollisesti liian houkuttelevan kiusauksen eteen. Parisuhteesi kuitenkin kuulostaa todella hyvältä, ja rehellisesti sanottuna mikään huumaava seikkailu ei ole sen arvoista, että loukkaat miestäsi, lapsiasi ja todennäköisesti myös itseäsi (kun tunnet ettet ollutkaan se luottamuksen arvoinen ihminen jona itseäsi pidit).
[/quote]
Itse en ole ottanut häneen yhteyttä..se ei ole oikeastaan ollut edes vaikeaa. Asia vain kummittelee mielessä päivittäin, koska väistämättäkin joudun jatkuvasti ajamaan hänen asuntonsa ohi mennessäni töihin. Mies oli siis kiinostunut minusta, mutta kun kuuli että olen varattu, se oli hänelle ok eikä halunnut alkaa perheenrikkojaksi. Ehdotti silti seksiä, kun muutakaan ei voinut minulle tarjota.. En ole suostunut, vaikka tosin ajatuksella on molemminpuolin leikitelty. Voin siis myöntää että itsekin olen antanut aihetta "kiusoitella", mutta myös sanonut että ei olla yhteydessä enään kun olen kaivannut etäisyyttä.. Kai hän ei ole varma tunteistani ja haluaa kokeilla minua.. vaikka olen sen hänelle sanonut monet kerrat, että haluan edelleen jatkaa elämääni oman mieheni kanssa. Hän on ilmaissut ymmärtäneensä asian ja ei halua koskaan että kukaan saa tietää tästä.
Suosittelen päinvastaista. Mene ja koe. Mutta käsittele asia ensin ja mieti, pystytkö kantamaan sen henkisesti. Siitä pitää lähteä, että puolisolle suo saman kuin itselle. Haittaako jos hänellä olisi myös seikkailu?
Itse olen ollut aviossa 15 vuotta. Meillä kaksi jo teini-ikäistä lasta ja kaikki hyvin. Rakkautta, hellyyttä ja seksiäkin. Talous ja kaikki muukin kunnossa. Minä olen vuosien varrella kokenut monia ihania seikkailuja, ja varmaan osittain niiden ansiosta olen edelleen onnellisesti naimisissa. Kaiken VOI saada :) Jos miehelläni vastaavia seikkailuja, en halua niistä tietää, mutta olen iloinen hänen puolestaan. Oikeasti.
Go for it! Maailman ihanimpia tunteita... mutta tee siis myös vastapuolelle selväksi millä säännöillä liikut. Niin, ja se pitää myös tajuta, että on aina mahdollista että jää kiinni ja liitto rikkoutuu. Moni varmaan kritisoi tekstiäni ja maalailee sen perusteella kauhukuvia - mutta olen onnellinen ja tasapainossa... ja ihailtu ja ihanasti sekstattu ;)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 23:01"]
Suosittelen päinvastaista. Mene ja koe. Mutta käsittele asia ensin ja mieti, pystytkö kantamaan sen henkisesti. Siitä pitää lähteä, että puolisolle suo saman kuin itselle. Haittaako jos hänellä olisi myös seikkailu?
Itse olen ollut aviossa 15 vuotta. Meillä kaksi jo teini-ikäistä lasta ja kaikki hyvin. Rakkautta, hellyyttä ja seksiäkin. Talous ja kaikki muukin kunnossa. Minä olen vuosien varrella kokenut monia ihania seikkailuja, ja varmaan osittain niiden ansiosta olen edelleen onnellisesti naimisissa. Kaiken VOI saada :) Jos miehelläni vastaavia seikkailuja, en halua niistä tietää, mutta olen iloinen hänen puolestaan. Oikeasti.
Go for it! Maailman ihanimpia tunteita... mutta tee siis myös vastapuolelle selväksi millä säännöillä liikut. Niin, ja se pitää myös tajuta, että on aina mahdollista että jää kiinni ja liitto rikkoutuu. Moni varmaan kritisoi tekstiäni ja maalailee sen perusteella kauhukuvia - mutta olen onnellinen ja tasapainossa... ja ihailtu ja ihanasti sekstattu ;)
[/quote]
Ootko koskaan miettinyt mikä sut sai pohjimmiltaan siihen tilanteeseen että hyppäsit vieraan miehen sänkyyn?
Itse epäilen, etten arvostaisi itseäni sen teon jälkeen. Olisiko se oikeasti sen arvoista? Voisin sen ehkä jotenkin hyväksyä, mutta haluaisinko miestäni enään sen jälkeen. Pelkään että olisin kuin avoin peili josta hän näkisi sen kaiken.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 23:01"]
[/quote]
Ootko koskaan miettinyt mikä sut sai pohjimmiltaan siihen tilanteeseen että hyppäsit vieraan miehen sänkyyn?
Itse epäilen, etten arvostaisi itseäni sen teon jälkeen. Olisiko se oikeasti sen arvoista? Voisin sen ehkä jotenkin hyväksyä, mutta haluaisinko miestäni enään sen jälkeen. Pelkään että olisin kuin avoin peili josta hän näkisi sen kaiken.
[/quote]
Niin ja tämä oli Ap.
Kokemuksesta suosittelen ja kerron: Ajatukset ovat ajatuksia, eivätkä sinänsä "syntiä", mutta pidä ne myös sellaisina, älä ryhdy tekoihin. Hakeudu seksuaaliterapeutille NYT, eikä vasta kun on tapahtunut jo jotain. Joko yksin tai miehen kanssa. Toivon sulle voimia ja rohkeutta hoitaa itseäsi, johtaa itseäsi kohti sitä ihmistä jollainen haluat olla. Tee asioille jotain nyt, kohta voi olla jo liian myöhäistä, ja usko mua kun sanon: ei kannata joutua tianteeseen, josta ei enää voi peruuttaa. Ole viisaampi kuin moni muu. Haleja!