Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sydämeni oli särkyä kun 1,5 v lapseni ei halunnut tuntea minua eron jälkeen

Vierailija
18.07.2006 |

mieheni oli matkoilla lapsen kanssa melkein viikon ja kotiin palatessaan kultapiiskuni vaan vierasti ja ei tahtonut isin sylistä pois :´( kyllä tuntui kamalalta. no päivän mittaan pääsin taas hänen kaverikseen mutta huh oli kyllä kova paikka.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotiaan kans kun olin synnärillä =( meni ohi parissa päivässä.

Vierailija
2/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan puhtaasti mielenosoittamista! isän kanssa reissussa oli varmasti mukavaa mutta kotiin tultua piti vähän osoitttaa mieltään et mitäs et tullut mukaan,oon nyt isin kaveri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tiedoksenne, ei mitään dramaattista oman ajan hakemista tässä erossa ei ollut!

Vierailija
4/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älähän nyt yritä muuta. t:ap

Vierailija
5/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lapsi pian muistaa kuka kuuluu olla hänen elämässään se numero ykkönen, don' t worry.

Vierailija
6/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin 1v 2 kk ikäinen poikani ei todellakaan ollut tunteakseen minua. miten lie pienimmillä? Kai se sitä on, että lapset pystyvät sitoutumaan aikasta äkkiä uuteen hoitajaan ( esim isään ) ja joskun se kai on ollut tärkeä taito.

Vierailija
7/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pian lähtee toiseksi viikoksi?

Vierailija
8/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin jouduimme viemään 2v. esikoisen viikoksi Mummilaan kun odotin kuopusta. Mies kävi hakemassa hänet kotiin ja poika vain itki, kyseli Mummia eikä halunnut tulla mun syliin ollenkaan :( Se oli kamalaa, onneksi meni nopeasti ohi. Mutta vieläkin tuntuu pahalta, vaikka tuosta on yli puoli vuotta aikaa.

Vierailija
9/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin sydän hakkaa hämmennyksestä vaikka muksu jo unilla. ihanaa kyllä oli kun tunnisti oman sänkynsä ja vaikka unilelut oli matkassa niin rutisteli nukahtaessaan kotiin jääneitä pehmolelujakin. voi pientä. t:ap

Vierailija
10/10 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku minutkin pelasti tuolla samalla kysymyksellä kerran :)) Pakkoko on vittuilla HÄ?

T 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi