Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän perheen syyslomamatka tyssäsi miehen sakkoihin :(

Vierailija
15.10.2013 |

Mies oli ajanut sellaista ylinopeutta, että kortti lähti. Ja sakot melkoiset. Siihen taisi jäädä meidän syyslomasuunnitelmat sitten. :(

Mä en jaksa. Tämä jo kolmas kerta, kun miehellä kortti kuivumassa. Ja syyhän ei ikinä ole hänen - se on typerä poliisi, kun on siellä tienvarressa pitämässä ratsiaa ja typerä lainlaatija, kun ei saa ajaa niin lujaa kuin lystää ilman sakkoja. Eli poliisin ja eduskunnan syytähän ne hänen sakot on, ei koskaan hänen, tietenkään.

Raivostuttavaa! Mikä häiriö sillä on? Miksei se ikinä opi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun lähdette reissuun vaan. Jos saat miehesi ajamaan nopeusrajoitusten mukaan koko matkan, riski pysäytetyksi joutumisesta on lottovoiton luokkaa. Miehesi varmaan tämän tietääkin. Miehet nimittäin tietää nämä jutut.

Vierailija
2/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole korttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla ei ole korttia?

Vierailija
4/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Ööö... koska se on nainen?

Vierailija
5/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen liikenne on olemassa niitä varten, jotka ajaa kortin kuivumaan.

Vierailija
6/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ap sanoo, että matka tehtäisiin autolla? Eikös tässä ole kyse isoista sakoista, jotka tuhosivat matkabudjetin.

Vierailija
7/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:22"]

[/quote]

ö itelles. Kaikilla mun tuntemilla naisilla on kortti.

Vierailija
8/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kortti. Mä voin toki ajaa. Mutta nyt täytyy noiden sakkojen takia miettiä, kannattaako meidän lähteä, kun niihin menee sievoinen summa rahaa. Tai ainakin mies kitisee siitä.

Vierailija
9/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:22"]

[/quote]

ö itelles. Kaikilla mun tuntemilla naisilla on kortti.

[/quote]

Mä kyllä tunnen muutaman ikäisenikin naisen, joilla on kortti, mutta jotka ei uskalla ajaa. Ikinä. Missään.

Vierailija
10/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko oikeasti edes lähdössä mihinkään?

Vierailija
11/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehellä on toksoplasmoosi. Se aiheuttaa holtitonta käyttäytymistä.

Vierailija
12/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:25"]

Mulla on kortti. Mä voin toki ajaa. Mutta nyt täytyy noiden sakkojen takia miettiä, kannattaako meidän lähteä, kun niihin menee sievoinen summa rahaa. Tai ainakin mies kitisee siitä.

[/quote]

Kerro sille miehellesi, että hän ajeli siinä syyslomareissunsa. Te muut ette ole vielä tehneet sitä.

Sano vielä sille puupäälle, että ne nopeusrajoitukset on yhdessä sovittuja juttuja. Samoin se, että niistä sakotetaan. Jos hän on erimieltä, hänen kannattaa vaikuttaa asiaan ennen kuin ajaa ylinopeutta.

Vierailija
13/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaneuvos Anders Wiklöf sai sunnuntaina lähes 100 000 euron sakot.

Ahvenanmaalainen Wiklöf jäi sunnuntaina kiinni ylinopeudesta ja hänelle kirjoitettiin 95 000 euron ylinopeussakot.

Wiklöf kertoi Nya Åland -lehdelle, että hän oli Bentleyllään matkalla katsomaan ankkoja, kun poliisi pysäytti hänet.

Kauppaneuvos ajoi 77 kilometrin tuntinopeudella alueella, jossa on 50 kilometrin rajoitus.

- En edes huomannut ajavani liian kovaa, tiet ovat nykyisin niin hienossa kunnossa, Wiklöf sanoi Nya Ålandille.

IS

Vierailija
14/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:29"]

Olitteko oikeasti edes lähdössä mihinkään?

[/quote]

Oltiin. Laivamatka maksettu ja hotellit varattu. Mutta hotelleja, bensoja, ruokailuja, lautta- ja siltamatkaa ei ole vielä maksettu.

Vierailija
15/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:30"]

[/quote]

Mikä?

Vierailija
16/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:32"]

Kauppaneuvos Anders Wiklöf sai sunnuntaina lähes 100 000 euron sakot.

Ahvenanmaalainen Wiklöf jäi sunnuntaina kiinni ylinopeudesta ja hänelle kirjoitettiin 95 000 euron ylinopeussakot.

Wiklöf kertoi Nya Åland -lehdelle, että hän oli Bentleyllään matkalla katsomaan ankkoja, kun poliisi pysäytti hänet.

Kauppaneuvos ajoi 77 kilometrin tuntinopeudella alueella, jossa on 50 kilometrin rajoitus.

- En edes huomannut ajavani liian kovaa, tiet ovat nykyisin niin hienossa kunnossa, Wiklöf sanoi Nya Ålandille.  

IS

[/quote]

Joo, no, en ole rouva Wiklöf ja miehen sakot ei sentään olleet ihan tuota suuruusluokkaa. :D

Vierailija
17/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

empä uskaltaisi antaa lapsiani tuommoisen kuskin kyytiin muutenkaan joten sinänsä ihan sama onko korttia vai ei.

Vierailija
18/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia sellainen auto, jossa on vakionopeudensäädin. Sitten käsket sen ukkosi opetella sen käytön. 

Kannatan myös kolmentoista ehdotusta: jätätte miehen kotiin miettimään, mitä tulikaan tehtyä ja sinä ja lapset lähdette keskenänne reissuun. 

Vierailija
19/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:37"]

Kannattaa hankkia sellainen auto, jossa on vakionopeudensäädin. Sitten käsket sen ukkosi opetella sen käytön. 

Kannatan myös kolmentoista ehdotusta: jätätte miehen kotiin miettimään, mitä tulikaan tehtyä ja sinä ja lapset lähdette keskenänne reissuun. 

[/quote]

Siinä on vakionopeudensäädin. Eipä auta pätkän vertaa miehen tapauksessa. EI sa vahingossa ylinopeutta aja vaan ihan tietoisesti ja tarkoituksella. Kun on kiire ja muutenkin on tietysti ihan tylsää ja täysin homoa ajaa nopeusrajoitusten mukaan.

Jos mä ajan, en edes halua miestä mukaan. Mä ajan rajoitusten mukaan enkä kiilaile, en jaksa kuunnella miehen marinaa vierestä, että voit sä nyt vähän lujempaa ajaa ja ohita nyt toi etana tosta...

Vierailija
20/21 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:30"]

[/quote]

Mikä?

[/quote]

Jo aiemmin toksoplasma on yhdistetty ihmisen käyttäytymisen muutoksiin. 

Sen on tiedetty mahdollisesti aiheuttavan muun muassa itsetuhoisia ajatuksia ja riskialtista käytöstä. Myös mahdollinen yhteys skitsofreniaan on nostettu esiin aiemmissa tutkimuksessa.

Toksoplasma-loinen viihtyy monenlaisissa eläimissä, mutta kokonaisen elinkaaren ajan se kykenee elämään vain kissan elimistössä. Muualle, kuten ihmisiin, se voi levitä kissan ulosteista.