Miksi miehen kyvykkyyttä miehenä arvioidaan sen mukaan, kuinka helposti hän saa naisia?
Täälläkin näkee usein, kuinka miehiä nimitellään luusereiksi, jos heillä ei ole oikein ollut naisia tai heillä on jonkinlaisia vaikeuksia saada naisia. Eikö vuonna 2020 olisi jo korkea aika luopua näin ahtaasta mieskuvasta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kenellä tällainen kuva on? Toisilla miehillä? Mies mitataan sillä, että osaa olla oma itsensä eikä elä toisten odotusten mukaan.
Lässyn lässyn. Tälläkin palstalla käytetään naisettomuutta halventavassa merkityksessä.
Minä pidän miehiä, joilla on useita naisia, luusereina.
Kannatan uskollisuutta.
Kuka arvioi? Miehet itsekö? Minä olen arvostanut miehiä, jos ovat ystävällisiä, vastuuntuntoisia, ahkeria, luotettavia, lainkuuliaisia, auttavaisia, haluavat oppia, kuuntelevat toista. Tässä oikeastaan nämä tärkeimmät. Lisäksi pieni tujaus yhteensopivaa huumorintajua.
Kun on ystävällinen, niin seurassa on hyvä olla. Oikeasti ystävällinen omaa myös hyvän itsetunnon. On ystävällinen itselleen, eikä anna itseään käytettävän hyväksi. Oikeasti ystävällinen ei ole sovinisti, ei hauku naisia, ei lapsia, ei vanhoja ihmisiä, ei ulkomaalaisia.
Kun on ahkera ja vastuuntuntoinen, niin hoitaa koulunsa, opiskelunsa ja työnsä hyvin unohtamatta kotitöitä, vanhoja ja heikkoja sukulaisia ja vaikka auto-onnettomuuden uhreja.
Lainkuuliaisuus ja luotettavauus tuo sen, että ei tarvitse pelätä, että mies joutuu vankilaan yms.
Auttavaisen jokainen toivoo.
Halu oppia helpottaa elämää:e tsii elämää helpottavia asioita ja toisaalta elämä on mielenkiintoisempi,kun löytää koko ajan jotain uutta.
Kuuntelutaidot toki liittyvät myös ystävällisyyteen, mutta ovat mysö taito sinänsä.
Huumorintaju on persoonakohtaista. Hyvä olisi, jos huumorintaju kohtaisi parisuhteessa. Vaikka huumorintaju ei kohtaisi muiden kanssa, niin edellämainitut asiat ovat sellaisia, jotka minusta paljastaa niin miehen kuin naisenkin kyvykkyyden.
Varmaan siksi kun naisten saaminen on suht vaikeaa useimmille.
Ainahan kaikkea vaikeaa on arvostettu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä hitosta kukaan tietää montako miestä tai naista kenelläkin on ollut?
Minä ainakin kysyn sitä suoraan ja jos toinen ei kerro niin sitten otam asiasta itse netin kautta selvää.
Jos mies ei saa naisia vaikka haluaisi, ei se hyvää kerro. Mutta sekään ei ole hyvä, jos on pannut joka ikistä joka on halunnut raajansa levittää. Pitäisi olla sellanen, joka saa halutessaan naisen, mutta on valikoiva ja ottaa vain kunnolliseen suhteeseen. Mun maku ainakin on tämä.
Olen ehkä semikyvykäs? Kolme vuosien suhteita ja jos lasketaan yhden yön, vkl ja muut lyhyet tuttavuudet niin vähän yli sata kaatoa. Nyt olen niin kyynistynyt naisiin etten edes yritä mitään. Ehkä joskus tulevaisuudessa? Viimeisin oli todella hyvä nainen. Meni vaan niin pihtaamiseksi että oli pakko lähteä.
Löytyisipä joku jonka kanssa viihtyy.
Puhelinmyynti ja naisten iskemishommat ovat ehkä todiste tietynlaisesta lahjakkuudesta, johon kuuluu hallittu tunkeilevuus sekä toisen osapuolen väsyttäminen omalla energialla. "Excuse me! Excuse me! Hehe! I'm 17. My family was kill. Can you buy me a train ticket? It's only 50 euros! Also some food please! So you want to buy this magazine from me? 10 year subscription for starters right? RIGHT?! Hehe".
Jos taas puhutaan vaikka jostain vähän syvällisemmästä kohtaamisesta vaikka mielenterveystyössä, siinä tarvitaan vähän erilaista vuorovaikutustaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hitosta kukaan tietää montako miestä tai naista kenelläkin on ollut?
Minä ainakin kysyn sitä suoraan ja jos toinen ei kerro niin sitten otam asiasta itse netin kautta selvää.
Miten kenenkään parisuhdehistoriasta saa netin kautta selvää? :-o
Arvasin. Tästäkin ketjusta tuli naisten haukkumisketju