Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen kyvykkyyttä miehenä arvioidaan sen mukaan, kuinka helposti hän saa naisia?

Vierailija
06.09.2020 |

Täälläkin näkee usein, kuinka miehiä nimitellään luusereiksi, jos heillä ei ole oikein ollut naisia tai heillä on jonkinlaisia vaikeuksia saada naisia. Eikö vuonna 2020 olisi jo korkea aika luopua näin ahtaasta mieskuvasta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se jotain miehestä kertoo.

Vierailija
2/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hitosta kukaan tietää montako miestä tai naista kenelläkin on ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiaikainen, luotettava mittari.

Vierailija
4/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se nyt mukamas sitten mittaa?

Vierailija
5/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä tällainen kuva on? Toisilla miehillä? Mies mitataan sillä, että osaa olla oma itsensä eikä elä toisten odotusten mukaan.

Vierailija
6/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se nyt mukamas sitten mittaa?

No sitä miten helposti mies saa naisia, daa.

Vierailija
7/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä tällainen kuva on? Toisilla miehillä? Mies mitataan sillä, että osaa olla oma itsensä eikä elä toisten odotusten mukaan.

Mietin itsekin, kummat tällaista ajattelua edistävät, naiset vai miehet? Vai kenties molemmat?

Vierailija
8/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän on ollut naisia, sitä parempi.

Vierailija
9/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyöritellä tuollaista näennäisongelmaa? Ei mtn väliä.

Vierailija
10/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten luolamiesgeenit mittaavat miehen haluttavuutta sillä, kuinka helposti tämä saa naisia.

Vierailija
11/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valitsee mielummin juopon retkun, kuin tasokkaan miehen. Retku kun on lähempänä naisen omaa tasoa.

Vierailija
12/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä edes puolisoni naishistoriaa (lukuun ottamatta sitä, että hän on ollut kerran naimisissa) enkä todellakaan kenenkään muunkaan miehen.

Mistä se pitäisi tietää? Kysynkö esimieheltäni, kollegoiltani, sukulaisiltani, ystäviltäni, kaupan miesmyyjiltä vai miten tuollainen asia on tapana selvittää?

Vierailija
13/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en oo ikinä seurustellut. Oon myös neitsyt, enkä ole edes saanut vielä ensisuudelmaani. :D Mie oon luuseri, kyl mie sen tiedän. Mutta täytyy sanoa, et en mie tykkää siitä, kuinka netissä ja tälläkin palstalla haukutaan. :/ Mie elän mukavaa elämää koiran kanssa. Ilmeisesti se ei riitä joillekin naisille… M25

Vierailija
14/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies on nuoresta asti ollut suhteessa yhden naisen kanssa - mikä hän sitten on?

Tiesitkö muuten, tästä oli ihan joku tutkimuksin, että koulutyttöjen keskuudessa "suosituimmuus" pohjautuu siihen, mitä mieltä pojat ovat tytöstä. Tyttö voi olla kaikkien tyttöjen hyvä kaveri, mutta jos pojat eivät pidä hänestä, hän ei ole "suosittu".

Vierailija
15/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska akat ovat rahanahneit. jos Mies on ollu usean akan kans, niin sil on rahaa. kuka akka ny haluis köyhän Miehen?

Vierailija
16/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie en oo ikinä seurustellut. Oon myös neitsyt, enkä ole edes saanut vielä ensisuudelmaani. :D Mie oon luuseri, kyl mie sen tiedän. Mutta täytyy sanoa, et en mie tykkää siitä, kuinka netissä ja tälläkin palstalla haukutaan. :/ Mie elän mukavaa elämää koiran kanssa. Ilmeisesti se ei riitä joillekin naisille… M25

Minä olen muutaman vuoden sinua vanhempi ja en ole koskaan ollut naisen kanssa silleen. En pidä itseäni luuserina. Luuserius tulee asenteesta eikä tekemättömistä asioista. Toivottavasti sinäkin ymmärrät tuon joskus. Kaikkea hyvää sinne.

Vierailija
17/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muutaman vuoden sinua vanhempi ja en ole koskaan ollut naisen kanssa silleen. En pidä itseäni luuserina. Luuserius tulee asenteesta eikä tekemättömistä asioista. Toivottavasti sinäkin ymmärrät tuon joskus. Kaikkea hyvää sinne.

Kiitos. :) Se riippuu miten sitä kahtoo. Uskon, et aika moni nainen näkee miut luuserina. En mie vollota nurkas tän asian takia, mut kyl se vähän häiritsee. :/ M25

Vierailija
18/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska akat ovat rahanahneit. jos Mies on ollu usean akan kans, niin sil on rahaa. kuka akka ny haluis köyhän Miehen?

Vastaatko vielä, että mistä miehen naishistorian tietää.

Vierailija
19/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua termiin toksinen maskuliinisuus.

Vierailija
20/30 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen valitsee mielummin juopon retkun, kuin tasokkaan miehen. Retku kun on lähempänä naisen omaa tasoa.

Silloinhan ap:m esittämä väite ei ole totta. Juoppoja miehiä Suomessa on nimittäin niin paljon, että jos olisi totta niin joka Suomi-miehellä olisi nainen ja useita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi