Miksi miehen kyvykkyyttä miehenä arvioidaan sen mukaan, kuinka helposti hän saa naisia?
Täälläkin näkee usein, kuinka miehiä nimitellään luusereiksi, jos heillä ei ole oikein ollut naisia tai heillä on jonkinlaisia vaikeuksia saada naisia. Eikö vuonna 2020 olisi jo korkea aika luopua näin ahtaasta mieskuvasta?
Kommentit (30)
Mistä hitosta kukaan tietää montako miestä tai naista kenelläkin on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Ikiaikainen, luotettava mittari.
Mitä se nyt mukamas sitten mittaa?
Kenellä tällainen kuva on? Toisilla miehillä? Mies mitataan sillä, että osaa olla oma itsensä eikä elä toisten odotusten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikiaikainen, luotettava mittari.
Mitä se nyt mukamas sitten mittaa?
No sitä miten helposti mies saa naisia, daa.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä tällainen kuva on? Toisilla miehillä? Mies mitataan sillä, että osaa olla oma itsensä eikä elä toisten odotusten mukaan.
Mietin itsekin, kummat tällaista ajattelua edistävät, naiset vai miehet? Vai kenties molemmat?
Mitä vähemmän on ollut naisia, sitä parempi.
Miksi pyöritellä tuollaista näennäisongelmaa? Ei mtn väliä.
Naisten luolamiesgeenit mittaavat miehen haluttavuutta sillä, kuinka helposti tämä saa naisia.
Nainen valitsee mielummin juopon retkun, kuin tasokkaan miehen. Retku kun on lähempänä naisen omaa tasoa.
En tiedä edes puolisoni naishistoriaa (lukuun ottamatta sitä, että hän on ollut kerran naimisissa) enkä todellakaan kenenkään muunkaan miehen.
Mistä se pitäisi tietää? Kysynkö esimieheltäni, kollegoiltani, sukulaisiltani, ystäviltäni, kaupan miesmyyjiltä vai miten tuollainen asia on tapana selvittää?
Mie en oo ikinä seurustellut. Oon myös neitsyt, enkä ole edes saanut vielä ensisuudelmaani. :D Mie oon luuseri, kyl mie sen tiedän. Mutta täytyy sanoa, et en mie tykkää siitä, kuinka netissä ja tälläkin palstalla haukutaan. :/ Mie elän mukavaa elämää koiran kanssa. Ilmeisesti se ei riitä joillekin naisille… M25
Entä jos mies on nuoresta asti ollut suhteessa yhden naisen kanssa - mikä hän sitten on?
Tiesitkö muuten, tästä oli ihan joku tutkimuksin, että koulutyttöjen keskuudessa "suosituimmuus" pohjautuu siihen, mitä mieltä pojat ovat tytöstä. Tyttö voi olla kaikkien tyttöjen hyvä kaveri, mutta jos pojat eivät pidä hänestä, hän ei ole "suosittu".
koska akat ovat rahanahneit. jos Mies on ollu usean akan kans, niin sil on rahaa. kuka akka ny haluis köyhän Miehen?
Vierailija kirjoitti:
Mie en oo ikinä seurustellut. Oon myös neitsyt, enkä ole edes saanut vielä ensisuudelmaani. :D Mie oon luuseri, kyl mie sen tiedän. Mutta täytyy sanoa, et en mie tykkää siitä, kuinka netissä ja tälläkin palstalla haukutaan. :/ Mie elän mukavaa elämää koiran kanssa. Ilmeisesti se ei riitä joillekin naisille… M25
Minä olen muutaman vuoden sinua vanhempi ja en ole koskaan ollut naisen kanssa silleen. En pidä itseäni luuserina. Luuserius tulee asenteesta eikä tekemättömistä asioista. Toivottavasti sinäkin ymmärrät tuon joskus. Kaikkea hyvää sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen muutaman vuoden sinua vanhempi ja en ole koskaan ollut naisen kanssa silleen. En pidä itseäni luuserina. Luuserius tulee asenteesta eikä tekemättömistä asioista. Toivottavasti sinäkin ymmärrät tuon joskus. Kaikkea hyvää sinne.
Kiitos. :) Se riippuu miten sitä kahtoo. Uskon, et aika moni nainen näkee miut luuserina. En mie vollota nurkas tän asian takia, mut kyl se vähän häiritsee. :/ M25
Vierailija kirjoitti:
koska akat ovat rahanahneit. jos Mies on ollu usean akan kans, niin sil on rahaa. kuka akka ny haluis köyhän Miehen?
Vastaatko vielä, että mistä miehen naishistorian tietää.
Kannattaa tutustua termiin toksinen maskuliinisuus.
Vierailija kirjoitti:
Nainen valitsee mielummin juopon retkun, kuin tasokkaan miehen. Retku kun on lähempänä naisen omaa tasoa.
Silloinhan ap:m esittämä väite ei ole totta. Juoppoja miehiä Suomessa on nimittäin niin paljon, että jos olisi totta niin joka Suomi-miehellä olisi nainen ja useita
Kyllähän se jotain miehestä kertoo.