Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkotatko sä, että toi mies ois jotenkin erityisen komea? :D 

Vierailija
2/6 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:46"]

Siis tarkotatko sä, että toi mies ois jotenkin erityisen komea? :D 

[/quote]

 

KYLLÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:46"]

Siis tarkotatko sä, että toi mies ois jotenkin erityisen komea? :D 

[/quote]

 

No nos Hjallikseen vertaa niin ehdottomasti...ja ylipäänsä keskiverosuomalaiseen mieheen.

Vierailija
4/6 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa huomattavasti komeampi kuin kuvissa. t. useasti hönen kanssaan jutellut

Vierailija
5/6 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:46"]

Siis tarkotatko sä, että toi mies ois jotenkin erityisen komea? :D 

[/quote]

 

No nos Hjallikseen vertaa niin ehdottomasti...ja ylipäänsä keskiverosuomalaiseen mieheen.

[/quote]

 

Uskon sen kun kuvissakin on erittäin "mukiinmenevä".

Vierailija
6/6 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö hymy hänellä...