Mielelläni olisi KATSELLUT häntä Ilveksen uutena omistajana
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:46"]
Siis tarkotatko sä, että toi mies ois jotenkin erityisen komea? :D
[/quote]
KYLLÄ!
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:46"]
Siis tarkotatko sä, että toi mies ois jotenkin erityisen komea? :D
[/quote]
No nos Hjallikseen vertaa niin ehdottomasti...ja ylipäänsä keskiverosuomalaiseen mieheen.
Luonnossa huomattavasti komeampi kuin kuvissa. t. useasti hönen kanssaan jutellut
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:46"]
Siis tarkotatko sä, että toi mies ois jotenkin erityisen komea? :D
[/quote]
No nos Hjallikseen vertaa niin ehdottomasti...ja ylipäänsä keskiverosuomalaiseen mieheen.
[/quote]
Uskon sen kun kuvissakin on erittäin "mukiinmenevä".
Siis tarkotatko sä, että toi mies ois jotenkin erityisen komea? :D