Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran paskattajat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
15.10.2013 |

Lievästi sanottuna ärsyttää nämä rakkaat naapurit, kun paskattavat koiransa meidän(kin) ikkunan alla. Vielä enemmän ärsyttää kun minä saan sitten niitä paskoja korjailla...Naapurisovun nimissä en haluaisi asiasta sanoa, mutta mietin mitä nämä ihmiset ajattelevat vai ei mitään. Itselläkin on koiria, enkä ikinä anna koiria tehdä tarpeita toisten pihojen kohdalle, kun täälläpäin se on mahdollista, kun on pellonreunaakin vaikka kuinka paljon.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs nämä, jotka syleksivät purkkansa tienreunaan jotta koira voi poimia niitä suuhunsa. Juokaleet, jotka särkevät pullonsa, jotta koira voi loukata itsensä siruihin? 

En väitä, etteikö ap:n asia ole ongelmallinen. Kyllähän se on, mutta niin on paljon myös ihmisroskaa ympäriinsä ja se vasta on ongelma. Olisiko tässäkin sakotuksen paikka? Jos ap:n naapuri ei aivan aivoton ole, luulisi että ymmärtää puhetta ja tekee asialle jotain. Turhaa se on täällä jupista, mikäli asia on näinkin yksinkertainen.

Vierailija
22/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12:lle, sivusta katson tilannetta, kun vanhukselle lapsiperhe perhe tuo koiralaumansa hoitoon joka koulun loma-aika... Ei tuo näytä pärjäävän koirien kanssa ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 09:23"]

Lievästi sanottuna ärsyttää nämä rakkaat naapurit, kun paskattavat koiransa meidän(kin) ikkunan alla. Vielä enemmän ärsyttää kun minä saan sitten niitä paskoja korjailla...Naapurisovun nimissä en haluaisi asiasta sanoa, mutta mietin mitä nämä ihmiset ajattelevat vai ei mitään. Itselläkin on koiria, enkä ikinä anna koiria tehdä tarpeita toisten pihojen kohdalle, kun täälläpäin se on mahdollista, kun on pellonreunaakin vaikka kuinka paljon.

[/quote]

Toisten pellonreunoille annat kyllä paskoa? Kai edes keräät paskat pois?

Vierailija
24/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiassa olisi asennemuutoksen aika. Koirat ovat kivoja, mutta lapsiperheiden tarpeet voisi ottaa huomioon. Hieman toisten huomioonottamista. Koirat kiinni ja lyhyellä etäisyydellä, kun lapsia tulee vastaan kävelyteillä. Ei vapaina. koirat voisi käyttää kauempana metsissä lenkeillä. Koirien voisi antaa tehdä tarpeensa muualle kuin porttien pieliin tai jalkakäytävän viereen. Merkkailua voisi harrastaa esim. joutotonteilla tai metsissä. Ikävää, että mukavat lemmikit aiheuttavat harmia viattomille ihmisille ja pahaa mieltä. Koirathan ovat luontokappaleita ja itse viattomia. Asennemuutosta.

t. entinen koiranomistaja

Vierailija
25/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö luulisi, että tämän pitäisi olla koiranomistajille sanomattakin selvää? Minä rakastan pihaani ja laitan sitä innokkaasti, siksi se tuntuu ikävältä kun joku paskattaa koiransa pihalleni ja sitten minä saan sieltä käsin kitkeä kusen ja paskan seasta. Olen varma, että nämä ihmiset loukkaantuisivat, jos asiasta sanoisi, koska hehän eivät sitä koe ongelmana, eivät kai he muuten toimisi näin.

Koiran paskaa ja muuta roskaamista on turha rinnastaa, ne ovat kaksi eri asiaa. Ympäristö ihmisenä keräilen katujen varsilta roskia aina ajoittain ja se on minun pieni ympäristönviihtyvyys tekoni ja en minä niitäkään roskaajia kyllä sympatiseeraa.

Vierailija
26/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että roskaaminen on aina satunnaista ja tapahtuu satunnaisiin aikoihin, esimerkisis ihminen heittää tupakkaaskin/karkkipaperin maahan, kun on syönyt/polttanut askin tyhjäksi. Meidän portin pieleen ja pihalle aina samat koirat virtsaavat ja ulostavat. Lähes aina kaksi kertaa päivässä ja samaanaikaan. Se on ongelman ydin. Vaaditaan asennemuutosta.

Vierailija
27/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anna koirani kakkia tai pissata kenenkään portinpieleen enkä ymmärrä niitä, jotka niin tekevät. 

Vierailija
28/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on muodostumassa kohta klassikkoketju!

Vierailija
29/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että on ketjuja hyvästä aiheesta.

Vierailija
30/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 4 koiraa liikaa lapsiperheessä?

Vierailija
31/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti 27 on vastuullinen koiranomistaja. Hienoa, että sellaisiakin löytyy.

Vierailija
32/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös kaapia maata kakkapussiin ulosteen alta, ettei bakteerit pääse leviämään likaantuneen maan mukana. Esim. lapanen tippuu ko. kohtaan.

postilaatikotkin ovat ikäviä, kun niiden varret haisevat alueellamme. Poikakoiria pitäisi opettaa reitillään tekemään tarpeet muualle, kuin postilaatikoihin, roskakatoksen oveen, roskalaatikkoon tai tonttien etusivuille.

Vierailija
33/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että koiranpaskoistakin saa edes jotain hyvää aikaiseksi (keskustelua vaikka), nyt kun raivo on laantunut, ei muuta kun kauniiseen syyssäähän reippailemaan ja lapio ja harava käteen vai pitäisikö palauttaa paskat omistajien postilaatikkoon;) ja pusissa vai ilman...

Vierailija
34/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 11:25"]

ilmeisesti 27 on vastuullinen koiranomistaja. Hienoa, että sellaisiakin löytyy.

[/quote]

Kyllä meitä on paljon. Ikävä kyllä vaan niitä toisenlaisiakin riittää. 

Vierailija
35/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotkaa ulkoiluttajat ne paskat! Nyt kun tuolla on lehtiä maa täynnä, ei yksinkertaisesti enää nää minne ne teidän rakkaat kullanmurut ovat ulosteensa tunkeneet!!!!!!!!!!!! Tai jos haluetta, voin lähettää laskun niistä kaikista kengistä jotka kakat ovat tänä syksynä pilanneet :)

Vierailija
36/87 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo jätökset pitäisi kerätä jokapuolella kaupungissa. Ihan jo viihtyisyyden takia.

Vierailija
37/87 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi hyvä taiteilla joku pieni humoristinen kyltti, jossa jalan nostaminen/tortun vääntäminen kielletään. Tällaisille kylteille voisi olla markkinoita ihan valtakunnallisestikin (vink vink jollekin yrittäjälle)!

Huonoa kyltissä voi olla että joitakin anarkisteja se saattaa provosoida tekemään päinvastoin mutta normaali ajattelematon koirantaluttaja voi saada ahaa-elämyksen, että kaikki eivät pidä hänen fifinsä jätöksiä lahjana.

Vierailija
38/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä suoraan sanomaan että haluat että ne kakat kerätään pois!

Vierailija
39/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi niiden koitien kanssa pitää tunkea lasten leikkikentälle. Meillä päin on tasan yksi leikkikenttä, ja koirantaluttajilla on tapana oikaista siitä läpi lenkillään. Vaihtoehtona ois kävellä n. 20 m pidempi matka kävelytietä pitkin. Muutenkin koirillekin sopivia lenkkimaastoja täällä ois yllin kyllin. Siinä ne koirat sitten kuseskelevat mennessään, pökäleitä löytyy tuon tuosta. Viimeksi oli koira kaivanut ison kuopan keskelle hiekkakenttää, omistaja ei ollut vaivautunut edes potkimaan kuoppaa täyteen. Käsittämätöntä touhua.

Vierailija
40/87 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö siitä sanoa? Eikö ole itsestään selvää, että ne pitäisi kerätä pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä