Miehet, käykö teidän itsetunnolle, jos nainen koskettelee itseään seksin aikana?
Minulla vaimo ei koskaan saa orgasmia ilman tuota ja jotenkin tuo on alkanut häiritsemään. Eihän tuolloin kyse ole yhdyntäorgasmista, vaan masturboinnista. Kuinka yleistä on, että nainen ei voi laueta yhdynnässä koskettelematta itseään?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hvettiä?!? Sehän on superkuumaa.
Juuri näin! Olen koettanut turhaan puolisoa rohkaista siihen. Muutamia kertoja hän on peppupanon yhteydessä hieronut itseään, mutta yleensä ei.
No sittenhän mies voi runkata itsensä ja nainen katsoo. Ja mitäs sitten. Nainen tekee samoin. Vai?
Se häiritsee, jos uusi tuttavuus heti alkuun ottaa sormet käyttöön. Siis heti kun varsinainen yhdyntä alkaa.
Mun käsityksessä seksissä olis tarkoitus varsinkin just alkuun nauttia kokonaisvaltaisesta läheisyydestä, kosketuksesta ja suudelmista, vaikka siinä jo teknisesti sisäkkäin ollaankin.
Mut kai siinä on takana se, miten toinen on tottunut elämässään seksiä harrastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljon yleisempää kuin se että voi.
Kokeile ite saada ilman että penistä kosketaan. Suunnilleen samasta on kyse.
Kyllä mies voi saada ilman että terskaan kosketaan. Sehän se on klitan vastine.
Aivan mahtavaa kun nainen koskettelee itseään samalla... Välillä voi maistella niitä sormia... Parasta ja erittäin kiihottavaa mielestäni...