Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, käykö teidän itsetunnolle, jos nainen koskettelee itseään seksin aikana?

Vierailija
06.09.2020 |

Minulla vaimo ei koskaan saa orgasmia ilman tuota ja jotenkin tuo on alkanut häiritsemään. Eihän tuolloin kyse ole yhdyntäorgasmista, vaan masturboinnista. Kuinka yleistä on, että nainen ei voi laueta yhdynnässä koskettelematta itseään?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään saisi vaimo kosketella itseään samalla, mutta jostain syystä hänellä on hirmuinen kynnys tehdä seurassa mitään itse.

Hän kun saa omilla käsillään orkun alle minuutissa, ja minun kömpelöillä kourillani homma ottaa piiiitkään. Joskus tekisi jo huipun reunalla pitkään keikuttuani saada homma pulkkaan vauhdilla.

Vierailija
22/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tajua miksi ihmeessä naisen täytyy itse itsensä tyydyttää..miksei mies sitten tyydytä itseään itse? Siis aivan järkyttävää! Eihän se nautinto ole ollenkaan sama, jos se pitää itse tehdä. Masturbointiahan se olisi. Hyi. Jos nainen ottaa miehen sisälleen, kai nyt mies voi silloin tehdä naiselleen jotain? Vai eikö mies halua että nainen koskee kaluun? Onhan se eri sfääri, kun mies hivelee sitä klitorista, ja ehkä vielä samlla antaa kaula. Aamulla ainakin minä räjähdin aivan järkyttävään orgasmiin, kaksikin kertaa noin.

Koittakaa nyt jo vihdoin miehet tajuta, että se kalun vastakohta ja vielä nautinnollisempi, on se KLITORIS! Ei se emätin, vaikka sieltä voikin saada LISÄKIIHOITUSTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on vielä miehiä, jotka kuvittelevat olevansa taivaan lahja naiselle ja että vika on naisessa jos ei saa kun minuutin vatkaa edestakaisin.

Itsellä häiritsisi enemmän, jos nainen vain makaisi lahnana koko toimituksen ajan edes yrittämättä nauttia.

Vierailija
24/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään saisi vaimo kosketella itseään samalla, mutta jostain syystä hänellä on hirmuinen kynnys tehdä seurassa mitään itse.

Hän kun saa omilla käsillään orkun alle minuutissa, ja minun kömpelöillä kourillani homma ottaa piiiitkään. Joskus tekisi jo huipun reunalla pitkään keikuttuani saada homma pulkkaan vauhdilla.

Voi voi sinua, kun joudut ihan aikaasi uhraamaan, jotta nainen saisi..käyhän se itseltään alle minuutissa: itsetyydytys siis. Koitappa itse naida niin että teetkin sen ihan omin kätösin, kiva eikö??Itsekkyydeen huipentumia nämä kaltaisesi ukot!

Vierailija
25/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "aktihan" voidaa siis suorittaa, ilman että kumpikaan edes toista koskettaa. Molemmat runkkaa isensä "onneen" niikös sen halutaankin menevän - vai vainko naisen taholta...

Vierailija
26/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron aina itseäni ja teen muutenkin kaikkea, joka lisää omaa ja kumppanin nautintoa.

Vierailija
27/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "aktihan" voidaa siis suorittaa, ilman että kumpikaan edes toista koskettaa. Molemmat runkkaa isensä "onneen" niikös sen halutaankin menevän - vai vainko naisen taholta...

Ainakin meillä on joskus ihan tarkoituksella sessioita että vain runkataan yhdessä? Silleen että voi katseella ihailla toista ja koskeakin, mutta itse hoidellaan itsemme.  Nainen tykkää katsoa vehjettäni läheltä ja saada lasti naamalle. Eikä siis puhuta mistään suuseksisessiosta. Itse pystyn hyvin siitä koskemaan hänen rintoihinsa ja sillälailla. Mihin nyt käde yltyykin, joskus sormia peppuun tai peppuihin.... Todella mukavaa yhteistä tekemistä! 

Vierailija
28/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieron aina itseäni ja teen muutenkin kaikkea, joka lisää omaa ja kumppanin nautintoa.

Sama just, tietenkin tuolleen. Miksi en tekisi? Ja haluaisi että vaimokin noin tekee, jos hän siten nauttii. Sano jyrkkä ei lahnailulle! 

Vierailija
29/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama just, tietenkin tuolleen. Miksi en tekisi? Ja haluaisi että vaimokin noin tekee, jos hän siten nauttii. Sano jyrkkä ei lahnailulle! 

Minusta mies silloin lahnailee, jos naisen pitää itse itseään hinkkailla. Kyllä se miehen tehtävä on naisensa tyydyttää, samoin naisen miehen.

Vierailija
30/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lahnailu tarkoita tuota ollenkaan!

31/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa - kiihottaa vaan.

Vierailija
32/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Ohjaan joskus pannessa vaimon käden häpykummulle roplaamaan samalla itseään. Äärimmäisen kiihottavaa katsella!

Vierailija
33/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan! Ohjaan joskus pannessa vaimon käden häpykummulle roplaamaan samalla itseään. Äärimmäisen kiihottavaa katsella!

Ja taas: miehelle lisää kiihoitusta!!! Voi jumalavita.

Kyllä sitä vois edes senverran mieskin vaivautua, että itse naisensa  orgasmiin saattaa. AI niin, eihän se nainen edes voi mistään muust kuin kalusta edes lauetakkaan..että miksi räpeltää millään vai kuinkas se meni?

Vierailija
34/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on että miehiä kiihottaa kun nainen käyttää omia kätösiään itseensä. Ja miehen kiihottuminen tietysti kiihottaa mua lisää....

Tykkään kyllä itsekin katsoa miehen runkkaamista.

Vierailija
35/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jotenkin epänormaali, kun itse tykkään siitä että mies minua kiihottaam ja minä miestä? En nyt tajua ollenkaan...oikeesti? Mun mieskin kiihottuu siitä, että saa minut hulluksi ja lopulta orgasmiin. Olenko ainoa nainen täällä?? Vai mitä noi muiden kirjoitukset on. Noh mulle se on parasta ja se onkin pääasia - ja miehelleni.

Vierailija
36/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukseni ovat, että suurin osa naisista ei saa pelkässä yhdynnässä orgasmia ilman klitoriksen räpläystä samalla. Muutama osunut kohdalle, jotka saaneet orgasmin pelkästä penetraatiosta. Jotkut saavat useamman, joillakin on orgasmivaikeuksia miesten kanssa mutta omin käsin laukeavat nopsaan. Sopiva tunnelma ja sormia käyttää tai nuolee on aika takuuvarma tapa monelle. Yksi laukesi parhaiten kun imin rintojaan, ja hieroin kevyesti klitorista. Nuorena sitä jyysti vain meneen, iän myötä karttui kokemusta ja osasi ihan erilailla ruveta ottamaan naisen huomioon. Eniten nautintoa saan siitä, kun nainen nauttii ja saa. Mutta ei miehilläkään siemensyöksy ole aina ns todiste orgasmista. On siemensyöksyjä ja sitten sellaisia, jossa kunnolla saa orkun.

Vierailija
37/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pelkällä panemisella saaminen tuntuu olevan joku kynnyskysymys miehille..kai. Miksi Naiselta vaaditaan sekin vielä, että pitäisis saada tityllä tavalla, ja vielä yhtaikaa? eikö se jo ole melko kohtuutona kaikkien muidenkin vaatimusten lisäksi? Norminainen raskausarpineen ja muineen, on kyllä kovilla näiden vaatimusten keskellä. Onneksi oma mies ei muutakuin rakastaa ja rakastelee maailman parhaiten.

Vierailija
38/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pelkällä panemisella saaminen tuntuu olevan joku kynnyskysymys miehille..kai. Miksi Naiselta vaaditaan sekin vielä, että pitäisis saada tityllä tavalla, ja vielä yhtaikaa? eikö se jo ole melko kohtuutona kaikkien muidenkin vaatimusten lisäksi? Norminainen raskausarpineen ja muineen, on kyllä kovilla näiden vaatimusten keskellä. Onneksi oma mies ei muutakuin rakastaa ja rakastelee maailman parhaiten.

Itselleni ei todellakaan ole mikään kynnyskysymys. Sama miten nainen saa, kunhan saa ja nauttii. Jos kuvittelet itsesi mieheksi hetkeksi, niin ota esimerkiksi kaksi eripituista ja paksuista kurkkua käteesi. Mieti eteesi vaikapa vesimeloni johon on porattu reikä. Saat ensin sen kurkun nousemaan stondikseen ja mietit näyttääkö pienempi vai isompi kurkku kivemmalta.

Mieshän saa orgasmin ihan sillä sisään ulos liikkeellä, ja luonnollisesti tykkäisi jos nainenkin saisi siitä stimulaatiota niin paljon, että laukeaisi. Mutta koska naisella klitoris ei sijaitse vaginan sisällä, niin sitä yleensä täytyy erikseen huomioida.

Voit naisena ajatella myös, että jos saat orgasmin vain sormin tai suulla, niin miltä sinusta tuntuisi, jos mies saisi orgasmin vain kun avitat häntä kädellä tai imet sitä. Ei saisi mies yhdynnässä siis orgasmia.

Vierailija
39/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ei todellakaan ole mikään kynnyskysymys. Sama miten nainen saa, kunhan saa ja nauttii. Jos kuvittelet itsesi mieheksi hetkeksi, niin ota esimerkiksi kaksi eripituista ja paksuista kurkkua käteesi. Mieti eteesi vaikapa vesimeloni johon on porattu reikä. Saat ensin sen kurkun nousemaan stondikseen ja mietit näyttääkö pienempi vai isompi kurkku kivemmalta.

Mieshän saa orgasmin ihan sillä sisään ulos liikkeellä, ja luonnollisesti tykkäisi jos nainenkin saisi siitä stimulaatiota niin paljon, että laukeaisi. Mutta koska naisella klitoris ei sijaitse vaginan sisällä, niin sitä yleensä täytyy erikseen huomioida.

Voit naisena ajatella myös, että jos saat orgasmin vain sormin tai suulla, niin miltä sinusta tuntuisi, jos mies saisi orgasmin vain kun avitat häntä kädellä tai imet sitä. Ei saisi mies yhdynnässä siis orgasmia.

No tiedän toki tämän, kun  on vuoskikymmenet jo naitu/rakasteltu ja kiiheenä jatkuu vaan. Ihmettelen vaan noita kommentteja muilta. Saan upeita orgasmeja, ja myös ihan sillai että mies nai ja samalla osaa upeasti sormettaa..on myös kokemusta ina ilman sormiakin, ja ihan yhtä hyvää ei parempaa ei huonompaa, vaikka tätäkin  yritetty sanoa ettei muka voi olla. Mutta oma on kokemus ja näin on.  On se kiva että on palstalla  joku mieskin, joka käsittää asioita myös naisenkin kannalta.

Vierailija
40/45 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bravo! Lukekaas nyt miehet ja kaikki muutkin tämä!