Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetin hemmetti, nyt apuja! Latasin työhakemuksen liitteeksi kuvia

Vierailija
15.10.2013 |

koneeltani. Luulin niiden olevan ystäväni minusta viihteellä ja ulkoilemassa ottamia vapaa-ajan kuvia. Tiedostoja liittäessä ei näe kuin tiedoston nimen ja sokeana luotin muistiini. Nyt kun katson lähetetyistä sähköposteista, liitteenä näkyy itse itsestäni ottamia kuvia: kolmessa poseeraan veska kädessä yleisö-wc:n pelilin edessä eri ilmeillä, huulten mutristuskuva, jonka olen ottanut läheltä kasvoistani ja viides on pahin: olen kuvannut vatsan raskausarpia makuuhuoneen peilin edessä sloggit ja reikäinen, vanha t-paita(yöpaita) päällä.

Saanko jotenkin poistettua lähetetyn sähköpostin sieltä työnantajan saapuneista? Jos poistan sen lähetetyistä, poistuuko myös silloin vastaanottajalta?

Kertokaa pian, tämä on tärkeää! Paikka on suuressa yrityksessä, joka on arvostetuimpia alallamme ja jonne olen opiskeluaikojen alusta asti haaveillut töihin pääsystä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista :D

Vierailija
2/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempi lähetetty viestiin poistuu automaattisesti vastaanottajan kansioista, kun uudelleenlähetät saman sisällön 10 eri osoitteeseen. Mailailemisiin siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa nuo nyt kammottavampia kuvia edes ideatasolla olivat kuin nuo, mitä olit alunperin ajatellut työhakemuksen liitteeksi laittaa.

Vierailija
4/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saanko jotenkin poistettua lähetetyn sähköpostin sieltä työnantajan saapuneista? Jos poistan sen lähetetyistä, poistuuko myös silloin vastaanottajalta?"

anteeksi mutta minkä ikäinen oikein olet? oletko ihan idiootti :D? tuli sellanen facepalm täältä ettei toista..myötähäpeä

Vierailija
5/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyohakemukseen liitteeksi kuvia??? LOL. Oliko elamasi ensimmainen yritys?

Vierailija
6/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoooo

Vierailija
7/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on ihan yleistä laittaa kuva työhakemuksen mukana, mutta harvemmin raskausarvista :D

Sori ap, tuota ei voi vetää takaisin. 

Vierailija
8/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tekin jotkut uskotte, siis näemmä ihan mitä vaan. Hohhoijaa. Otsalohkollaankin kyllä näkee tuon provoksi.

Vierailija
9/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 01:03"]

Aiempi lähetetty viestiin poistuu automaattisesti vastaanottajan kansioista, kun uudelleenlähetät saman sisällön 10 eri osoitteeseen. Mailailemisiin siis!

[/quote]

Onko ihan sama mitä osoitteita nuo 10 ovat?

t.ap

Vierailija
10/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 01:03"]

[/quote]

Onko ihan sama mitä osoitteita nuo 10 ovat?

t.ap

[/quote]Niiden tulee löytyä sähköpostisi osoitemuistiosta ja joukossa on oltava nykyisen työnantajakonsernisi johtaja sekä paikallinen esimies, jotta juttu toimii.

Vierailija
11/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt vaan ala mitään lisää mailaileen

Vierailija
12/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä sama provo ole jo ollut av:lla? Ja ihan sama vastaus myös? Keksikää uusia...

Vierailija
13/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi mutta sain tästä päivän naurut :D ehkä kannattaa laittaa perään maili jossa ilmoitat laittaneesi väärän kuvan ja pyydät poistamaan sen avaamatta tiedostoa. Ja todennäköisesti kannattaa myös unohtaa ko. työpaikka...

Vierailija
14/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät Outlookia, peruutus onnistuu edellyttäen, ettei vastaanottaja ole vielä ehtinyt avata viestiä.

http://office.microsoft.com/en-001/outlook-help/recall-or-replace-an-email-message-that-you-sent-HA001230419.aspx

Vierailija
15/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 00:58"]

Nyt kun katson lähetetyistä sähköposteista, liitteenä näkyy itse itsestäni ottamia kuvia: kolmessa poseeraan veska kädessä yleisö-wc:n pelilin edessä eri ilmeillä, huulten mutristuskuva, jonka olen ottanut läheltä kasvoistani ja viides on pahin: olen kuvannut vatsan raskausarpia makuuhuoneen peilin edessä sloggit ja reikäinen, vanha t-paita(yöpaita) päällä.[/quote]

:D

Vierailija
16/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota persoonalliseen hakemukseen. Ottaisin tuollaisella heittäytymiskyvyllä varustetun töihin heti. Vahinko taas kuvastaa tyhmyyttä. Eli pidä kiinni hakemuksesta.

Vierailija
17/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneeltani. Luulin niiden olevan ystäväni minusta viihteellä ja ulkoilemassa ottamia vapaa-ajan kuvia. 

[/quote]

Vaikka tämä provo onkin, niin tuollaisia kuvia ei myöskään laiteta mihinkään työhakemukseen.

Vierailija
18/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:02"]

Nyt kun katson lähetetyistä sähköposteista, liitteenä näkyy itse itsestäni ottamia kuvia: kolmessa poseeraan veska kädessä yleisö-wc:n pelilin edessä eri ilmeillä, huulten mutristuskuva, jonka olen ottanut läheltä kasvoistani ja viides on pahin: olen kuvannut vatsan raskausarpia makuuhuoneen peilin edessä sloggit ja reikäinen, vanha t-paita(yöpaita) päällä.[/quote]

:D

[/quote]

Olen mukana firmamme rekrytoinnissa ja meille hakee paljon nuoria naisia. Hyvin yleinen on tuo veska käsipuolessa kokovartalopeilin kautta otettu kuva. Ovat aina huvituksenaihe tiimissä.

Mistä nämä tytöt saavat edes päähänsä laittaa ilmeisesti tarkoituksella tuollaisen kuvan?

Ja koskaan emme muuten ilmoituksissa mainitse kuvasta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä