No onko se Koronavilkku ilmoittanut kelleen yhtään mitään
Tai tunnetko ketään joka on saanut Vilkulta viestejä.
Hiukan epäilen ettei kukaan.
Kommentit (23)
Ei ole vilkkua, ei mätsejääkään siis
Tuli matchi, kun kävin Itiksessä. Kaakattavia klaaneja sen verran siellä, ettei oo mikään ihme et tarttuu kupat ja koronat
Kuka nyt ois päässyt vielä edes testeihin alkuviikon jälkeen jos olisi sattunut olla sun seurassa sen 15 min niin saa odottaa vielä milloin sattuu kohdalle hälytys. Muutenkin sovellusta ei edes puolella väestössä ole.
Mietin että missä tilanteessa ylipäätään olen puhelimen kanssa vieraan ihmisen tai tutumman lähellä 15 minsaa.
Julkisilla matkustan päivittäin mutten 15 minuuttia vaan kahdella välineellä noin 6 minsaa vaihtaen.
Töissä tapaan ihmisiä mutten pidä puhelinta mukana. En voi.
Kaupassa en seiso jonkun tietyn ihmisen vieressä 15 min.
Missä?
Omilla naapureilla varmaan mätsännyt kun itseni ilmoitin sinne.
Eihän siellä ole vasta kuin 10 niitä ilmoitettuja koronatapauksiakaan. Heidän lähistöllä olleille varmaankin on tullut.
Noormarkku kirjoitti:
Tuli matchi, kun kävin Itiksessä. Kaakattavia klaaneja sen verran siellä, ettei oo mikään ihme et tarttuu kupat ja koronat
No ei tullu trolli.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että missä tilanteessa ylipäätään olen puhelimen kanssa vieraan ihmisen tai tutumman lähellä 15 minsaa.
Julkisilla matkustan päivittäin mutten 15 minuuttia vaan kahdella välineellä noin 6 minsaa vaihtaen.
Missä?
Raja ei ole kiinteä 15 min vaan yhdistelmä ajasta, välimatkasta ja taudin vaiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?Raja ei ole kiinteä 15 min vaan yhdistelmä ajasta, välimatkasta ja taudin vaiheesta.
Ööööö
Melkein on lottovoiton tasoa jos nyt joku mätsi sattuu joillekkin.
Swaippasin oikealla mutta ei matchia
Eikös THL ja ministeri vakuuttanut alkuvuodesta että on todennäköisempää voittaa lotossa kuin sairastua koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös THL ja ministeri vakuuttanut alkuvuodesta että on todennäköisempää voittaa lotossa kuin sairastua koronaan.
Koski siltä tammikuun kiinalaiselta saatavaa tartuntaa.
Tauti tuli sittemmin matkailun myötä Euroopasta tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kelleen?
Hauska muoto, täysin ymmärrettävä ja kuitenkin uusi.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Muistan tämän. Ja eikös Pekonen kertonut että jätetään spektaakkelit muille.
Ei tuu matchia sitten millään. Kaikkeni tässä olen yrittänyt. Hakeutunut köhivien ihmisten sekaan ja erinäisiin tapahtumiin. Vaan ei.