Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No onko se Koronavilkku ilmoittanut kelleen yhtään mitään

Vierailija
06.09.2020 |

Tai tunnetko ketään joka on saanut Vilkulta viestejä.
Hiukan epäilen ettei kukaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että missä tilanteessa ylipäätään olen puhelimen kanssa vieraan ihmisen tai tutumman lähellä 15 minsaa.

Julkisilla matkustan päivittäin mutten 15 minuuttia vaan kahdella välineellä noin 6 minsaa vaihtaen.

Töissä tapaan ihmisiä mutten pidä puhelinta mukana. En voi.

Kaupassa en seiso jonkun tietyn ihmisen vieressä 15 min.

Missä?

Raja ei ole kiinteä 15 min vaan yhdistelmä ajasta, välimatkasta ja taudin vaiheesta.

Onko sulla tästä varmaa tietoa? Näinhän koronavilkun tiedoissa ei ainakaan sanota, mutta THL:ssä ohjeiden tekeminen on muutenkin ollut aika huonoa ja hidasta.

Vierailija
22/23 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, KELLEEN ei ole ilmoittanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että missä tilanteessa ylipäätään olen puhelimen kanssa vieraan ihmisen tai tutumman lähellä 15 minsaa.

Julkisilla matkustan päivittäin mutten 15 minuuttia vaan kahdella välineellä noin 6 minsaa vaihtaen.

Töissä tapaan ihmisiä mutten pidä puhelinta mukana. En voi.

Kaupassa en seiso jonkun tietyn ihmisen vieressä 15 min.

Missä?

.

Itse kävin lounaalla ja viereisessä pöydässä istui väkeä luultavasti alle 2 metrin päässä, joten uskon, että puhelimemme ovat vaihtaneet koodeja, jos heillä oli tämä sovellus. En viitsinyt vaihtaa pöytää, vaikka ravintolaan tulikin vähän väljempää jonkin ajan kuluttua. Olisi mielenkiintoista, kun näkisi näiden lähikontaktien määrän sovelluksesta. Muita en usko itselläni vielä olleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi