Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Miksi olette susia toisille naisille?

Vierailija
06.09.2020 |

Maailma näyttäytyy yleensä suht ankeana paikkana minulle, ja olen tullut tulokseen että se johtuu sukupuolestani. Järjestään kassajonoissakin miesasiakkaat edelläni ja jäljessäni saavat parempaa, hymyilevämpää ja ystävällisempää palvelua kuin minä. Varsinkin naisilta, jos toki asiakaspalvelijoina onkin enemmän naisia. Jos olen liikkeellä isäni tai mieheni kanssa, he saavat ystävällistä ja iloista kohtelua, naiset auttavat jos he tutkivat pysäkillä bussiaikatauluja, heitä tervehditään hymyssä suin minne menevätkin. Minä saan järjestään paljon vakavampaa ja jopa kuivempaa kohtelua osakseni. Itse kyllä mielestäni kohtelen ihmisiä yhtä hyvin sukupuoleen katsomatta. Minusta tämä on outoa. Mielestäni naisten tulisi tukea toisiaan tässä miesvaltaisessa maailmassa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan osallistunut naisten väliseen kisailuun.

Vierailija
2/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sudetkin haistelevat toistensa alapäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset myöskin paljon enemmän rupatte mun läheisille miehille. Vaatemyymälässä huutavat jo kaukaa iloisen tervehdyksen. Järjestään kassat hymyilevät miehelleni. toki joitain mukavia naismyyjiä löytyy, jotka ovat minullekin ystävällisiä, luulen että he ovat suurimmaksi osaksi itä-suomesta.

Vierailija
4/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on ihmiselle susi. Ei ole sidottu sukupuoleen

Vierailija
5/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis rupattelevat näille mun läheisille miehille.

Vierailija
6/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sudet ovat söpöjä ja virheät suojelevat niitä.

Vierailija
7/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika naisten nosta aja tukea toisiaan.

Fakta kuitenkin on, että tuntuu siltä, että naiset kokevat toisen naisen uhkana.

Tämä on jännä ilmiö- toinen nainen saattaa olla paremmassa asemassa, isommilla tuloilla. Kaunis, taitava- kaikin tavoin ihana ja menestynyt, ja vaikka paikalle tulisi se kouluttamaton siivooja niissä Tuhkimo vaatteissa, jos toinen nainen kokee tämä uhkaksi alkaa poispudotus peli. Se on sairasta.

Tai sinkku nainen herättää usein pelkällä olemassa olollaan parisuhteessa olevien naisten tarpeen olla varpaillaan. Joskus tähän antaa toki aihetta näiden naisten miehet omalla käytöksellään, kun osoittavat oman naisen läsnäollessa kiinnostusta sinkku naiseen. Tämähän ei ole mukava ilmiö, mutta pitääkö sitä sinkkua vihata, jos vika miehessä? Vaihtaisivat miestä. Jotenkin väärinpäin menee.

Toki erikseen on provosoivat naiset, provosoivat joko tahallaan, tai koska heillä on trauma tausta ja jatkuva huomion tarve keneltä tahansa haettuna.

Vierailija
8/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku akat o rahanahneit, nii niil menee tunteisii, jos toisel akal on rikas mies.

Vierailija
9/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia ne on joillekin miehillekin. Tälläkin paikkakunnalla lähikaupan kassaneidin käytös muuttui silminnähden kun olin kerran lenkillä ja tämä sattui tulemaan vastaan meno- ja tulomatkalla. Aiemmin kassalla piti katsekontaktia ja jutteli iloisesti, mutta ei enää. Kuvittelee raukka varmaan että olen joku stalkkeri noiden lenkkeilykohtaamisten takia.

Vierailija
10/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen biologia.

Vierailija
11/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan osallistunut naisten väliseen kisailuun.

Enkä minä

Vierailija
12/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ja kiima

Vierailija
13/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on susia, mutta ei kaikki. Ota se asenne että olet mieluummin yksin kuin raatelijoiden kanssa. Esim. töissä toki pakko asioida, mutta pidä se pinnallisella tasolla. Kun löydät oikeasti hyviä tyyppejä, tee niiden ihmissuhteiden eteen töitä. Anna huonojen hiipua. 

Väkisin kohdallesi tulee lopulta myös hyviä tyyppejä, tunnista heidät ja liitä kaveripiiriisi. :)

Aikaa toki niiden oikeiden tyyppien löytymiseen voi mennä, muttei se mahdotonta ole. 

Vierailija
14/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus. Minulla on japanilaistaustainen tyttöystävä. Hän on sanonut, että häntä kohtelee muut naiset kylmästi kateudesta. Hänen mukaansa naiset näkevät toiset, etenki "ulkopuoliset", naiset uhkana. :D Noloa minusta, mutta omapa on ongelmanne. M23

Japanissa naiset ovat sushia toisilleen

Vierailija
15/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on yhtä.kateellisia kuin naiset, kateellisimpiakin. Ihan samanlaisia susia ovat toisilleen. Toimivat vaan toisella tavalla

Vierailija
16/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että vihaat naisia. Vaikka käyttäytyisin miten, et muuta käsitystäsi. Mielestäsi kohtelen sinua aina väärin sukupuoleni takia. Katson sinua väärin, puhun sinulle väärin, en puhu sinulle vaikka pitäisi.

Lyhyesti sanottuna: sinulla on päässä vikaa kun syytät puolta maapallon väestöä. Vika ei ole täysin sinun. Yhteiskuntamme rohkaisee tuollaista ajattelua.

Vierailija
17/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin naisissa on pahuutta. Sitä äärimmäistä itsekeskeisyyttä, kun joku ruuvi puuttuu päästä.

Heillä voi olla hyvä koulutus, ulkonäkö, kaikki ulospäin kunnossa. Sitten viha voi kohdistua harmaahiirulaiseen, joka kestää vaan olla tavallinen! Ne ei itse kestäisi olla tavallisia. Miksi ei?

Sitä ei voi ymmärtää.

Olen introvertti, enkä jaksa ihmisiä joka ilta. Oli iltoja jolloin en vaan sopinut mitään. Niin eikö hullu ystävätär luullut, että minulla on jotain salaista menoa, josta en kerro hänelle. Voi sitä vihaa.

Ne haluaa tunkea toisen kotiin, toisen ihmisen olemisen ytimeen, kun itsellä ei ole mitään.

Jokainen joka kestää olla aivan tavallinen, on hyvä. Jätetään kateus poseeraajille ja keskitytään omiin asioihin.

Vierailija
18/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika naisten nosta aja tukea toisiaan.

Fakta kuitenkin on, että tuntuu siltä, että naiset kokevat toisen naisen uhkana.

Tämä on jännä ilmiö- toinen nainen saattaa olla paremmassa asemassa, isommilla tuloilla. Kaunis, taitava- kaikin tavoin ihana ja menestynyt, ja vaikka paikalle tulisi se kouluttamaton siivooja niissä Tuhkimo vaatteissa, jos toinen nainen kokee tämä uhkaksi alkaa poispudotus peli. Se on sairasta.

Tai sinkku nainen herättää usein pelkällä olemassa olollaan parisuhteessa olevien naisten tarpeen olla varpaillaan. Joskus tähän antaa toki aihetta näiden naisten miehet omalla käytöksellään, kun osoittavat oman naisen läsnäollessa kiinnostusta sinkku naiseen. Tämähän ei ole mukava ilmiö, mutta pitääkö sitä sinkkua vihata, jos vika miehessä? Vaihtaisivat miestä. Jotenkin väärinpäin menee.

Toki erikseen on provosoivat naiset, provosoivat joko tahallaan, tai koska heillä on trauma tausta ja jatkuva huomion tarve keneltä tahansa haettuna.

Nainen ei luota naiseen koska monelle naiselle ei mikään ole pyhää. Ei toisten parisuhteet, vauvat, työt ja harrastukset. Halutaan aina se mikä toisella on. Siitä jatkuva kilpailu. Minäkin luotan vain perheeseeni ja niihin ystäviini joiden moraalin tunnen keskustelujen ja käytöksen myötä. Hiukan nihkeästi haluan tutustua uusiin naisiin koska en tiedä mitä draamaa ja myrkkyä heidän vanavedessään seuraa elämääni. Yhden narsistin jo muutama vuosi sitten sain lähirinkulaan tahtomatta yhteistyön merkeissä ja tilanteesta oli vaikea päästä ulos sukkien kastumattajulkisessa loassa mitä henkilö heitti.

Ei, en todellakaan naisena luota vieraisiin naisiin, mutta kaikkia sukupuolia kohtelen siltikin samanarvoisesti ja hyvin. En siis ymmärrä oikein kokemuksiasi...

Vierailija
19/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma. En ole havainnut tuollaista ongelmaa.

Mutta enpä toisaalta kuluta energiaani spekuloimalla miten kassajonossa asennoidutaan.

Maksan ostokseni ja poistun.

Suosittelen samaa sullekin.

Vierailija
20/29 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään tällaista sutta. Sen sijaan minulla on ystäviä, naisia, jotka ovat solidaarisia toisilleen, tukevat, kuuntelevat, auttavat ja rohkaisevat. Myös työyhteisössäni on vahva yhteishenki ja loistava työilmapiiri. Meitä on 35 naista ja yksi mies. En yhtään tunnista tätä ilmiötä, ehkä minulla on ilmiömäinen tuuri, kun ympärilläni on upeita ja kivoja naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi