Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Villa- vai fleece-haalari?

Vierailija
14.10.2013 |

Meidän lapsilla on aina ollut villahaalari kovilla pakkasilla toppahaalarin alla. Nyt tuntuu, että kaikki puhuvat fleece-haalareista vain. Kumpi on parempi? Olemme käyttäneet Ruskovillan haalareita, jotka eivät kutise. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa varmasti hyvät puolensa. Ehkä kallistuisin kuitenkin luonnonkuidun puolelle :)

Vierailija
2/6 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villa on mielestäni parempi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villa! Paljon lämpimämpi, mutta ei hiosta. Luonnonkuitu on aina paras!

Vierailija
4/6 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään paljon juuri luonnonkuituja, villaa ja silkkiä. Meillä on kuitenkin myöa fleecehaalarit. Olen huomannut, että molempia tarvitaan. Käytän syyssäällä fleecehaalaria välikausiasun alla ennen kuin siirryn talviasusteisiin, koska haluan talvihaalareiden säilyvän hyvinä kunnon talvikeliin. Olen käyttänyt myös ihanaa ohutta merinovilla-asua ja fleecehaalaria päällekkäin. Toimii hyvin ja tarkenee. Meillä siis käytetään molempia.

Vierailija
5/6 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 23:37"]

Meillä käytetään paljon juuri luonnonkuituja, villaa ja silkkiä. Meillä on kuitenkin myöa fleecehaalarit. Olen huomannut, että molempia tarvitaan. Käytän syyssäällä fleecehaalaria välikausiasun alla ennen kuin siirryn talviasusteisiin, koska haluan talvihaalareiden säilyvän hyvinä kunnon talvikeliin. Olen käyttänyt myös ihanaa ohutta merinovilla-asua ja fleecehaalaria päällekkäin. Toimii hyvin ja tarkenee. Meillä siis käytetään molempia.

[/quote]

Mutta eikö tuohon syyskäyttöön sovi ihan yhtä hyvin villahaalarikin?

Vierailija
6/6 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleesen saa tarjouksesta 10 eurolla, joten sitä kannattaa hehkuttaa. Villapuvun hyvällä onnella 30eurolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi