Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivähoitomaksuihin vaikuttavat tulot

Vierailija
14.10.2013 |

Kuinkahan tarkkaan päivähoitotoimisto syynää tuloja? Olen opintovapaalla ja aikuiskoulutustuella, joten ainoastaan miehen tulot huomioidaan maksuissa. Saan kuitenkin marraskuussa lomarahoja Ym. noin 1500€ eikä siinä kuussa makseta koulutustukea. Jos en ilmoita tästä päivähoitotoimistoon, niin tuleekohan Se missään ilmi myöhemmin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei tule ilmi. Sain itse aikoinaan samanmoisen summan rahaa, en ilmoittanut siitä mihinkään. Tietysti seuraavassa verotuspäätöksessä summa näkyi, muttei kukaan ole koskaan asiasta kysellyt.

Vierailija
2/5 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei tule ilmi. Sain itse aikoinaan samanmoisen summan rahaa, en ilmoittanut siitä mihinkään. Tietysti seuraavassa verotuspäätöksessä summa näkyi, muttei kukaan ole koskaan asiasta kysellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu huijata?

Vierailija
4/5 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tommonen siellä tarkkaa... Rupes itseä kiinnostamaan vaan, kun aloin miettiä että eihän ne mitään veronpalautuksiakaan kysele joulukuun päiväkotimaksuissa.. Tuloja neki on.

Vierailija
5/5 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronpalautukset on jo huomioitua tuloa. Ne on vain osuus omasta bruttotulosta joka on huomioitu tulona jo kun se on ilmoitettu ja ne maksetaan vain möhemmin kuin normaali nettopalkka työstä