Sanoin vaimolle pihalla että pesisitkö mun haalarit ja naapurin rouva oli siinä myös.
Kun tulin kotiin, naapurin pihalla roikkui haalarit kuivumassa, omani olivat likaisina mytyssä. Vaimoni polki trikoissa kuntopyörää kuulokkeet korvissa.
Otanko eron?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pese itse vaatteesi!
Kuka sitten korjaa autoa, tekee pihatyöt, korjaa sisällä ovet ja ikkunat tiivistää ja katon paikkaa.
Tuo leivän pöytään.
Minä vaan kysyn.
Palstamiehillä on aina juttujensa mukaan tolkuttoman kalliit autot, mutta silti niitä pitää olla jatkuvasti korjaamassa. Onko ne kaikki Mersuja?
No eipä ole kyllä kovinkaan usein tullut vastaan keskusteluja missä "palstamiehet" kehuisivat kalliilla autoillaan. Mitä palstaa sinä olet lukenut?
Kyllä ne täällä kehuu. Kaikilla miehillä on aina tulot paljon isommat mitä heidän vaimoillaan, alle viiden tonnin ei kukaan taida tienata. Yksikin kertoi autonsa arvon olevan 80k.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää haalareita?
Minä olen siistiä sisätyötä tekevä akateeminen nainen ja minulla on kolmet haalarit. Yhdet ovat puutarhassa möyrimistä varten, toisten kanssa käyn koiran kanssa metsälenkillä ja rämmin suolla, kolmannet on tarkoitettu maalaus- ja remppahommiin. Tässä kun tuo ukko on rakentanut tämän talon päällisin puolin, niin minulle on jäänyt kaikki sisustustyöt, eikä se tarkoita ihan vain verhojen valitsemista.
Alkoi satamaan ja haalarit roikkuu ulkona.
Tämä on niin tyypillistä naisille.
Pese itse pyykkisi. Ja anna vaimon hoitaa itseään.
Pese itse likaiset pyykkisi. Vaimosi ei ole sinulla töissä. Vai oletko henkisesti kolmevuotiaan lapsen tasolla?
En, olen parisuhteessa ja vaimoni pitäisi myös olla.
Se vain ei tunnu siltä.
Kuka se onkaan 3 vuotiaan tasolla.
Juuri niin , vaimon kuuluisi ne pestä.
Sehän on selvä.
Kuka auton huoltaa, Vaimoko?
=)
Vierailija kirjoitti:
Sun nainen on pessyt naapurin haalarit!
Täytyyhän ne siemennesteet pestä pois ennenkuin naapurin emäntä huomaa.
Onko tämä tasa-arvoa kun oletat vaimosi pesevän haalarisi?
Voimme vaihtaa, huolla sinä auto ja minä pesen haalarini.
Sopii mainiosti.
Minäkin sanon muijalle että vaihetaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin , vaimon kuuluisi ne pestä.
Sehän on selvä.
Kuka auton huoltaa, Vaimoko?
=)
Meillä ei ole autoa. Mutta sen autonhan voi viedä korjattavaksi/huollettavaksi, eikö? Useimmissa perheissä edelleenkin vuonna 2020 se naispuolinen tekee varmaan 80-90 prosenttia kotitöistä, ja sitten laiskat ukot perustelevat laiskuuttaan sillä, että hehän hoitavat esim. auton - kerran vuodessa. Tai naulaavat jonkun naulan seinään taulua varten, ja tekee senkin asian päin mäntyä.
Vierailija kirjoitti:
Voimme vaihtaa, huolla sinä auto ja minä pesen haalarini.
Sopii mainiosti.
Sopisi minullekin mainiosti tuollainen jako. Helpolla pääsisi. Terveisin, Kotitöihin uupunut nainen
Jos pyytää anteeksi ja silittää haalarit, voin suostua elemään vielä muutaman vuoden tukena ja turvana, sitähän ne haluu.
No eipä ole kyllä kovinkaan usein tullut vastaan keskusteluja missä "palstamiehet" kehuisivat kalliilla autoillaan. Mitä palstaa sinä olet lukenut?