Sanoin vaimolle pihalla että pesisitkö mun haalarit ja naapurin rouva oli siinä myös.
Kun tulin kotiin, naapurin pihalla roikkui haalarit kuivumassa, omani olivat likaisina mytyssä. Vaimoni polki trikoissa kuntopyörää kuulokkeet korvissa.
Otanko eron?
Kommentit (59)
Pyydä naapuria pesemään seuraavan kerran vaimosi kuullen ;)
Vierailija kirjoitti:
Pyydä naapuria pesemään seuraavan kerran vaimosi kuullen ;)
Hyvä idea.
Ai että naapurin rouva rupeaisi pesemään ilmaiseksi laiskan miehen vaatteita? Juuei tule tapahtumaan.
Eron paikka on, omanikin laitoin juuri vireille täysin samoista syista. Pyysin pesemään pihatyövaatteeni, mutta ukko lähti vaan trikoissa pyöräilemään. Illalla multaiset pihavaatteeni olivat edelleen mytyssä pesukoneen edessä, mutta ukon pyöräilytrikoot pyörivät koneessa.
Alkuviikosta kävin viemässä eropaperit käräjäoikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Pese itse vaatteesi!
Kuka sitten korjaa autoa, tekee pihatyöt, korjaa sisällä ovet ja ikkunat tiivistää ja katon paikkaa.
Tuo leivän pöytään.
Minä vaan kysyn.
Eikö sun pitäisi olla ylpeä kun vaimo priorisoi terveyden ja harrastaa liikuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pese itse vaatteesi!
Kuka sitten korjaa autoa, tekee pihatyöt, korjaa sisällä ovet ja ikkunat tiivistää ja katon paikkaa.
Tuo leivän pöytään.
Minä vaan kysyn.
No se nainen itse. Vai pippelilläkö sä noi työt teet?
Siis vaimo oli pihalla ja sinä et itse voinut heittää niitä haalareita koneeseen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun pitäisi olla ylpeä kun vaimo priorisoi terveyden ja harrastaa liikuntaa?
Niinpä. Siellä naapurissa mies sitten kitisee, kun vaimo vain pesee homssuisena haalareita, kun naapurin rouva näyttää niin näpsäkältä kuntopyöränsä kanssa.
On sitä erottu pienemmistäkin asioista. Mutta, jospa ensin yrittäisit pestä ne haalarisi ihan itse.
Hanki pesukone niin ei tarvitse itse pestä
Vierailija kirjoitti:
jos pesukone pesee pyykit, tiskikone tiskit ja robotti-imuri imuroi, niin mistä me sitten tapeltaisiin?
Mies pyysi mua kuntoilemaan enemmän. Meinasin huitaista haalarinlahkeella korville, kun olin siinä juuri ähkien pyykkikonetta tyhjäämässä. Ei tässä ehdi kotitöitä enempää kuntoilla.
Sun nainen on pessyt naapurin haalarit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos pesukone pesee pyykit, tiskikone tiskit ja robotti-imuri imuroi, niin mistä me sitten tapeltaisiin?
Kyllä nainen syitä keksii. Eikä tarvitse syytäkään. Nainen saa riidan aikaiseksi vaikka yksinään.
Pyykkiä pestään sit, kun saa täyden koneellisen. Ei sitä kannata yksien haalareiden takia pyörittää.
Ota jos haluat ottaa