Sanoin vaimolle pihalla että pesisitkö mun haalarit ja naapurin rouva oli siinä myös.
Kun tulin kotiin, naapurin pihalla roikkui haalarit kuivumassa, omani olivat likaisina mytyssä. Vaimoni polki trikoissa kuntopyörää kuulokkeet korvissa.
Otanko eron?
Kommentit (59)
Palstalta oon saanut sen käsityksen, et aika moni mies olis onnessaan jos vaimo kuntoilisi eikä mättäisi suklaata sohvalla.
Hyvä vaimo kun itse tekee, juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Pyykkiä pestään sit, kun saa täyden koneellisen. Ei sitä kannata yksien haalareiden takia pyörittää.
Työhaalareista harvoin saa täyttä koneellusta. Yleensä ne ovat myös niin likaisia, ettei niitä pestä muun pyykin seassa.
Eli sillä aikana kun naapuri oli teillä, mies pesi haalarinsa itse ja mies oli laittanut kuivamaan sillä aikana kun sinä olit muualla.
Vierailija kirjoitti:
Eli sillä aikana kun naapuri oli teillä, mies pesi haalarinsa itse ja mies oli laittanut kuivamaan sillä aikana kun sinä olit muualla.
Tuo on jo rienausta.
Miksihän vaimosi on mennyt naimisiin vajaaälyisen kanssa? Olisi ottanut miehen joka osaa itse pestä haalarinsa. Kaltaisesi tyhmyrin kanssa on varmasti raskasta elää. Toivottavasti sinulla on edes iso mulkku ja osaat sitä,käyttää, kusi sinulla on noussut päänupiin asti, meneekö kusella tunti vai kaksi, kun korkealta valuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pese itse vaatteesi!
Kuka sitten korjaa autoa, tekee pihatyöt, korjaa sisällä ovet ja ikkunat tiivistää ja katon paikkaa.
Tuo leivän pöytään.
Minä vaan kysyn.
Jos se nainen niin kuin tähänkin asti. Sinä, vajaaälyisenä, lienet eläkkeellä.
Uutta tietoa: Vaimo pyysi anteeksi ja nyt haalarit pyörii koneessa.
=D
Oli tehnyt pannukakkua ja unohtanut.
En tiedä uskonko mutta syön kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eron paikka on, omanikin laitoin juuri vireille täysin samoista syista. Pyysin pesemään pihatyövaatteeni, mutta ukko lähti vaan trikoissa pyöräilemään. Illalla multaiset pihavaatteeni olivat edelleen mytyssä pesukoneen edessä, mutta ukon pyöräilytrikoot pyörivät koneessa.
Alkuviikosta kävin viemässä eropaperit käräjäoikeuteen.
Näkisin asian niin että käytännössä erosit, koska miehesi oli trikoopyöräilyllään paljastanut homoutensa.
Vierailija kirjoitti:
Uutta tietoa: Vaimo pyysi anteeksi ja nyt haalarit pyörii koneessa.
=D
Oli tehnyt pannukakkua ja unohtanut.
En tiedä uskonko mutta syön kuitenkin.
Uutta tietoa:
Syljin pannaritaikinaan. En unohtanut mutta rakastajani kävi, niin en ehtinyt.
Pyh en usko että syljit.
Maistuu hyvältä ja haalaritkin kuivumassa ulkona.
=)
Kaikki taas hyvin meidän perheessä.
Hauskaa taas, hehe hee, olet hulvaton nainen ap.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa taas, hehe hee, olet hulvaton nainen ap.
Ap on kylläkin mies. En ymmärrä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Pyh en usko että syljit.
Maistuu hyvältä ja haalaritkin kuivumassa ulkona.
=)
Kaikki taas hyvin meidän perheessä.
Hyvä ettei tarvitse eroa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pese itse vaatteesi!
Kuka sitten korjaa autoa, tekee pihatyöt, korjaa sisällä ovet ja ikkunat tiivistää ja katon paikkaa.
Tuo leivän pöytään.
Minä vaan kysyn.
Palstamiehillä on aina juttujensa mukaan tolkuttoman kalliit autot, mutta silti niitä pitää olla jatkuvasti korjaamassa. Onko ne kaikki Mersuja?
Sen takia ne toimii hyvin kun niitä korjataan ja huolletaan , hyvä rouva.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää haalareita?
No esimerkiksi vaikka hitsarit ja autonkorjaajat. Myös opiskelijat käyttää toisinaan haalareita, tosin vähän eri tarkoitukseen.
Naapurin rouva on kyllä timmi mutta miun on mediläski polkemisesta huolimatta.
Katolle korjaamaan??
Salli minun nauraa......