Sinä 23-vuotias nainen, kuin monen miehen kanssa olet harrastanut seksiä?
Oma vastaukseni: 2 ja puoli. Puolikas sen takia, koska emme olleet kunnolla yhdynnässä koska minuun sattui niin paljon, joten leikimme muuten vain.
Kommentit (64)
Oho miten niitä onkaan kerinnyt tulla vuosien varrella.. 13.
9 vuotta harrastanut seksiä, 10 kumppania kun olin alaikäinen. 18-vuotiaasta lähtien ollut pidemmissä parisuhteissa. Enempää ei kyllä tarvisi tulla. :)
Yhden, aviomieheni. En edes ole uskis, näin on päässyt käymään ihan muuten vain.
2, toinen oli poikakaverini(yhdessä 6v) ja toinen yhden illan juttu.
Seksiä? Annas kun lasken... Mikä lasketaan seksiksi? No sanotaan nyt vaikka äkkiseltään yhdeksän kanssa, on niitä varmaan enemmänkin.
Yhdyntää kolmen kanssa.
25-30, en muista tarkkaa lukua. Viimeisien melkein neljän vuoden aikana vaan kahden, eli nuorena tuli humputeltua :D
Nykyinen poikaystävä on kahdeksas, ollaan oltu yhdessä siitä asti kun olin 20.
Viiden kanssa, joista kolme ovat olleet poikaystäviäni ja jos siis puhutaan yhdynnästä. Olen tosin 22-vuotias.
Viiden, ja luku ei oo muuttunut kahdenkympin ylityksen jälkeen, kun oon pitkässä parisuhteessa.
Njaa, jotain 30 ja 50 väliltä. Oon 24 ja nykyään suhteessa mutta sinkkuna paljon humputtelin. Ja ei kaduta.
Jos lasketaan vain miehet niin n. 45kpl. 23veenä olin seurustellut jo vuoden ja saman miehen kanssa olen edelleen muutama vuosi myöhemmin. Eikä lisäyksiä ole tullut. Eikä tulekaan :) (Ellei eroa tule ensin.)
Nuorena sinkkuna olin villi. Oli kivaa, en vaihtaisi mitään pois. :)
Kuka siveydensipuli peukuttaa alaspäin kaikkia lukuja, jotka ylittää yhden? Hohhoijaa. Itsellä luku oli tuossa vaiheessa kolme, seurustelin kaikkien heidän kanssaan pari vuotta. Yhden yön juttuja en harrasta vieläkään.
8, joista kuuden kanssa on ollut jonkinlainen suhde tai ihan kunnon seurustelua.
Miksi muuten kaikkia viestejä joissa luku on enemmän kuin 1 tai 0 on peukutettu alaspäin? :D
23vuotiaana kolmen, nyt vuosia myööhemmin sama luku. (*odottaa ainakin yhtä alapeukkua*)
27 ja ihan yhdynssä kaikkien kanssa.
Olen nyt 25 vuotta ja olin 23-vuotiaana harrastanut seksiä vain yhden kanssa. Nyt on luku pysynyt samana, edelleen 1 ja sama mies kyseessä (oma mieheni, jolle neitsyys meni 21-vuotiaana) :D
Ja ei, en ole lestadiolainen/muu uskovainen tai mitenkään rajoittunut ihmisenä. Pussailua ja koskettelua oli ollut monen kanssa mutten ollut uskaltanut pidemmälle. No joo, ehkä siis vähän rajoittunut. Nyt on huomannut, että eipä siinä seksissä mitään ihmeellistä tai pelättävää ole.
Itselläni oli tuohon ikään mennessä ollut muistaakseni 25 seksikumppania, joista viimeisin mieheni. Tuolla ikää siis aloinkin myös seurustelemaan vakavasti ja kun sama mies on pysynyt niin lukukin on yhä tuo sama 25. Ikää tosin on jo 34.