Piereskeletkö miehesi/lastesi kuullen?
Onko piereskely kielletty perheessäsi? Eli onko vain vessa sitä varten? Vai onko se piereeminen kenties noloa?
Meillä kaikki saa ja kehtaa haista toistensa seurassa. Mutta vain oman perheen kesken ;)
Kommentit (18)
Kyllä, jos tarvis vaatii:). Vatsa tulee kipeäksi, jos näin ei tee.
AP kyselee että miten synnytys toimii jos pelkää pieraisevansa miehensä kuullen..?
Tottakai. En voisi elää niin pinnallisessa suhteessa ettei edes pieraista kehtaa. Kuuluu mun mielestä enemmän suhteen alkuun tai tapailuvaiheeseen ettei kehtaa päästellä.
Kyllä vaan pierrään koko porukka. Yleensä tokaisen "anteeksi vaan" pieraistuani, mutta en todellakaan pidättele mitenkään. Kukaan ei meidän perheessä korvaansa lotkauta muitten pieruille, normitouhua.
Nainen kuuluu vaihtaa siinä kohtaa kun se alkaa pieremään!
Olen sinkku, mutta pierin miehen kuullen ennen kuin hän jätti minut. Lieköhän näillä kahdella jonkin sortin korrelaatio...
Synnyttäneillä naisilla on usein suolenhallinnan ongelmia.ja vielä useammin itsekunnioituksen ongelmia.
Meillä ei piereskellä julkisesti. Kannattaa tarkistaa oma ruokavalio, jos ei kerkiä vessaan töräyttelemään.
Meillä ajatellaan, että läheisiä ihmisiä tulee erityisesti kunnioittaa eli koska emme piereskele vieraiden keskellä, emme tee sitä kotonakaan. Piereskely liittyy yleensä väärään ruokavalioon tai ulostamistarpeeseen, joten en todellakaan ymmärrä näitä, joiden vatsa tulee kipeäksi, jos eivät saa vähän väliä päästellä suolikaasujaan.
Piereskely, röyhtäily, rään kaivaminen, eritteiden esittely ym. ovat huonoja tapoja myös kotona. Meillä ei kiusata rakkaita ällöttävyyksillä. Ruokavalio on kunnossa ja suolikaasut voi päästää vessakäyntien yhteydessä. Vahingoille ei mitään voi mutta tahallaan ei kaasutella eikä sikailla muutenkaan.
Meillä on ihan normaalia, että kaivelen sormella pimppiä ja esittelen perheelle sieltä löytyviä eritteitä. Mies tekee samaa räkäpalleroillaan. Kyllä kotona täytyy saada olla vapaasti ja rennosti eikä mitenkään nirppanokkaisesti sievistellä ihan kuin valkovuotoa ei olisikaan.
Minä suorastaan "hauskuutan" piereskelyilläni.
Tottakai. Ruokapöydässä tai muiden vielä syödessä ei, mutta muuten en pidättele. Enkä todellakaan lähde vessaan juoksemaan tai seiso siellä odottelemassa mahdollisia pieruja... Ei meillä paljon piereskellä, mutta tarvittaessa kyllä.
Ei se kyllä niin ole, että jos suolesta tulee ilmaa, on jotenkin ruokavalio rempallaan tai muuten viallinen. Katsos, kun joillain suolikaasua tulee neemmän ja toisilla se vaivaa enemmän. Meillä kyllä saa pieraista, tietenkin, mutta ei ihan vieressä, ei esim ruokapöydässä tms.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:51"]
Olen sinkku, mutta pierin miehen kuullen ennen kuin hän jätti minut. Lieköhän näillä kahdella jonkin sortin korrelaatio...
[/quote]
:) Repesin!
SIIS eihän naiset piere! Tai kakkaa. Ainoastaan pissaavat hunajanestettä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:38"]
Onko piereskely kielletty perheessäsi? Eli onko vain vessa sitä varten? Vai onko se piereeminen kenties noloa?
Meillä kaikki saa ja kehtaa haista toistensa seurassa. Mutta vain oman perheen kesken ;)
Pierrääääään rrrrruiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkssssss kluuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[/quote]
En piereskele miehen kuullen, en vain kehtaa. Ei ole kielletty eikä ohjeistettu asiasta mitenkään. Mieskään ei pieraise minun kuullen, en tiedä miksi.