Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan oppia käyttäytymään " hienosti" , auttakaa!

Vierailija
18.07.2006 |

Mua on alkanut kiinnostaa oppia miellyttävää käytöstä enemmän. Osaan käyttäytyä kohteliaasti, mutta eiköhän sitä parannettavaakin olisi. Kertoisitteko mulle tilanteita, joissa teistä tuntuu, että joku mokaa tietyllä käytöksellä tai mikä tekisi hyvän vaikutuksen? Mun tarkoitus ei ole alkaa koreilla, vaan tahtoisin vilpittömästi tuottaa iloa ihmisille kanssakäymisessä.

Esim. musta on kiva sanoa kohteliaisuuksia ohimennen juttukumppaneille, tarjota apua, jos joku siltä näyttää...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tilanne on sellainen että töpeksijä tietää sinun pakostakin kiinnittäneen huomiota hänen töppäilyihinsä, niin riko vaivaantunut hiljaisuus sanomalla jotain inhimillistä tyyliin " kuule, näitä sattuu" tai " ihan terve ei meistä oo kukaan" tms. ja sitten jatka keskustelua kuin mitään ei olisi tapahtunut.

samantyyppinen käytös pätee hyvin myös sairaiden, vammaisten tms. ihmisten kanssa. pyrit vaan huomioimaan sen ihmisen sieltä sairauden tms. takaa, tai jos sairaus on sitä laatua että se täytyy jotenkin huomioida niin puhu kuitenkin suoraan ja reippaasti kuin kenelle muulle tahansa.

Vierailija
2/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noita yritänkin noudattaa. Vaikeinta mulle taitaa olla sen iloisen naaman näyttäminen, oon usein tosi rasittunut, että mikä on sitten tekopirteetä ja mikä kohteliasta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaan suupieliä ylöspäin. Väsynytkin hymy on parempi kuin mökönaama :)