joko toppapuku käytössä??
Nyt pakkasta, päiväksi lupaa plussaa. Joko laitoitte muksuille toppapuvun hoitoon??
Kommentit (13)
Täällä pääkaupunkiseudulla oli taas tänä aamuna jo aamusta +10 °C, joten ei todellakaan voi vielä mitään toppapukua käyttää.
No en. fleece puku välikausihaalarin alle
Olen laittanut lapsille aina viimevuotiset vedenpitävät toppavaatteet+ vedenpitävät toppakengät aamulla jos yöllä on ollut lähellä nollaa, eli aamulla on ollut kylmää ja kosteaa. Kertaakaan ei ole ollut liikaa, eli lapset eivät ole olleet hikisiä aamu-ulkolun jälkeen.
No ei. Päivällähän on 10 astetta lämmintä!
En. Fleeceä tai villaa välikausivaatteiden alle. Muksut liikkuvat ulkona kuitenkin paljon. Itsekkin pärjään fleece ja kuoritakki yhdistelmällä, niin varmasti myös lapset, jotka liikkuu enemmän kun minä. Jos olisi vähän liikkuva 1vee, niin varmaan enemmän päällä.
Kouluun eka- ja tokaluokkalaisille en laittanut vielä. Syysvaatteet ja alle kalsarit. Meillä vielä plussalla.
En tod. Päivällä +8 - lapsi paahtuu siihen. On tyttö, mutta kuumaverinen ja kovin liikkuvainen.
Itsekin laitoin ulkotakin vasta tänä aamuna ekan kerran. Tähän mennessä olen selvinnyt jakuilla, saaleilla ja huiveilla.
Ei todellakaan. Lapsi kotihoidossa mutta en laita edes aamu-ulkoiluun toppahaalaria. Ikää 1v. Välikausihaalari ja fleece alle.
Ei vielä toppapukua. Loppuviikolla ehkä. Meillä on neljä lasta, en jaksaisi katella roikkumassa puolipitoisia tuulipukuja ja toppapukuja samaan aikaan ainakaan kovin kauan... Kohta voi pestä ainakin kevyimmät tuulipuvut pois ja katella sitten toppavaatetta esille.
Joo. Toppis ja pipo ja hanskat ja kauluri on käytössä ja kuomat.