Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Vierailija kirjoitti:
Elämäni biisi ei mahdu 25-44-vuotiaiden tv-katsojien 20 katsotuimman ohjelman listalle lainkaan.
https://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/kk/ohjika/2020/9/25-44.html
Kuin tyhjästä 25 puekutusta tälle kommentille - Sanoma-Nelonen konserni on hädässä ja työntekijät hälyytetty taas palstoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö katsojaluvut jostain? Mistä?
Näkyy olevan saman finnpanelin mukaan erityisen suosittu yli 65-vuotiaiden naisten keskuudessa, minkä uskoo helposti ohjelmaa katsellessa.
Niin, Elämäni Biisiä katsovat ehkä enimmäkseen aikuiset, sivistyneet ihmiset. Nelosen ohjelmat on suunnattu enemmänkin teinipissiksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö katsojaluvut jostain? Mistä?
Näkyy olevan saman finnpanelin mukaan erityisen suosittu yli 65-vuotiaiden naisten keskuudessa, minkä uskoo helposti ohjelmaa katsellessa.
Ja kommenttiesi perusteella sinä et ole vielä viittätoista täyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni biisi ei mahdu 25-44-vuotiaiden tv-katsojien 20 katsotuimman ohjelman listalle lainkaan.
https://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/kk/ohjika/2020/9/25-44.html
No, tuon ikäryhmän top 5:ssä on näköjään mm. Big Brother ja Tempparit. Ehkä EB on tuolle porukalle liian älyllisesti haastava ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Muusikoille nää ohjelmat tuottaa helppoa rahaa ja paljon. Ja julkisuutta. Onhan heidänkin elettävä.
Helppoa? Et taida tietää paljonkaan tv-ohjelmien tekemisestä.
Mistä tämän ketju yhtäkkiä tupsahti takaisin? Moderoitiin pois ja nyt on täällä, tietty vasta kun ohjelma on loppunut.
Miksi Jarkolle annettiin todella epäsopivia biisejä? Mikä idea siinä oli? Todella vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jarkolle annettiin todella epäsopivia biisejä? Mikä idea siinä oli? Todella vaikea ymmärtää.
Onko vaikea ymmärtää, että kyse ei ole Jarkkoa varten tehdystä ohjelmasta. Mukana on neljä muuta solistia joiden fanit eivät täällä valita,tajuavat ilmeisesti ohjelman idean. Juu ohjelman idea ei tosiaan ole miettiä mitkä biisit olisi juuri Jarkolle sopivat. Ja ovatko Jarkon fanit nyt sitä mieltä, että Jarkko ei kaikista kappaleista selviäkään että pitäisi tarkkaan miettiä mistä hän selviäisi. Mistä muuten tiedät, että Jarkolle on "annettu" tietyt biisit, entä jos hän on itse halunnut esittää juuri ne biisit.
Toivottavasti Jarkko Ahola ei ole mukana seuraavalla kaudella, jotta pääsee eroon näistä yli-innokkaiden fanien jatkuvista valituksista ja toisten solistien vähättelystä.
Diandra voisi laulaa kaikki Hänen laulut uudelleen:
Diandralle tämäkin, ole hyvä! Ja kiitos!!!
Voi, olisi niin hienoa, kun Diandra levyttäisi myös ne, CD- soittimet ovat yhä käytössä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaikea ymmärtää, että kyse ei ole Jarkkoa varten tehdystä ohjelmasta. Mukana on neljä muuta solistia joiden fanit eivät täällä valita,tajuavat ilmeisesti ohjelman idean. Juu ohjelman idea ei tosiaan ole miettiä mitkä biisit olisi juuri Jarkolle sopivat. Ja ovatko Jarkon fanit nyt sitä mieltä, että Jarkko ei kaikista kappaleista selviäkään että pitäisi tarkkaan miettiä mistä hän selviäisi. Mistä muuten tiedät, että Jarkolle on "annettu" tietyt biisit, entä jos hän on itse halunnut esittää juuri ne biisit.
Täällä yksi pitkäaikainen Jarkon seuraaja (vierastan fani-sanaa kun olen aikuinen ihminen ja fanista tulee mieleen teinityttö) joka on kanssasi samaa mieltä. Ohjelmahan tosiaan ei ole Jarkko-show, vaan Elämäni biisi. Eiköhän ne solistien biisivalinnat päätetä yhteistuumin, tuskin tuotanto itsevaltaisesti antaa tai määrää biisejä. Jarkko on hyvinkin voinut itse toivoa päästä esittämään tietyt biisit, eikä tuossa joukossa toisaalta ole ketään muuta joka olisi kyennyt esittämään esin. Gunnareita yhtään uskottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö kovastikin tunteisiin sinulla ihan yleisluontoinen kysymys? Kai sitä vähän saa ihmetellä roolitusta, että Jarkko on laulanut kaikki räkärokit, vaikka ei joku Metallica tai Darkenss ole hänen tonttiaan yhtään enempää kuin kenenkään muunkaan. Tai Rentun Ruusu - ainoa Jarkon suomenkielinen biisi. - uteiliaisuudesta tämä koska itselleni Jarkko on tuttu lähihnnä Sylvian Joululaulusta ja Tähdet tähtien Nessun Dormasta. Ei ole kuulostanut räkärokin laulajalta silloin ja olisi ollut kiva kuulla pitkästä aikaa kaunista lyyristä tenoriaan jossain.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jarkko Ahola ei ole mukana seuraavalla kaudella, jotta pääsee eroon näistä yli-innokkaiden fanien jatkuvista valituksista ja toisten solistien vähättelystä.
En minä ole havainnut tuollaista. Missä muita solisteja olisi vähätelty?
Ei rakkaus yötä pelkää on jotenkin jänyt tuntemattomammaksi Kirkan esittämistä biiseistä - olisiko syynä se, että ettei sopinut sittenkään Kirkalle parhaalla mahdollisella tavalla? Irinan versio nimittäin oli ihan mielettömän hyvä, niin hyvä että kun kävi kuuntelemassa Kirkan originaalia se kuulosti paljon heikommalta. Hieno biisi ja ylivoimainen Irinan tulkinta lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi pitkäaikainen Jarkon seuraaja (vierastan fani-sanaa kun olen aikuinen ihminen ja fanista tulee mieleen teinityttö) joka on kanssasi samaa mieltä. Ohjelmahan tosiaan ei ole Jarkko-show, vaan Elämäni biisi. Eiköhän ne solistien biisivalinnat päätetä yhteistuumin, tuskin tuotanto itsevaltaisesti antaa tai määrää biisejä. Jarkko on hyvinkin voinut itse toivoa päästä esittämään tietyt biisit, eikä tuossa joukossa toisaalta ole ketään muuta joka olisi kyennyt esittämään esin. Gunnareita yhtään uskottavasti.
Muistelisin että Jarkko olisi sanonut Tähdet, tähtien aikaan inhoavansa Gunnareita tai ettei kuuntele niitä lainkaan koska ei kestä Axl Rosen ääntä. Jäänyt mieleen koska markkinoitiin hevimiehenä ja mielipide yllätti, joskin oikean laulutekniikan omaavalta ymmärrettävää, Axl riipii kurkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelisin että Jarkko olisi sanonut Tähdet, tähtien aikaan inhoavansa Gunnareita tai ettei kuuntele niitä lainkaan koska ei kestä Axl Rosen ääntä. Jäänyt mieleen koska markkinoitiin hevimiehenä ja mielipide yllätti, joskin oikean laulutekniikan omaavalta ymmärrettävää, Axl riipii kurkkua.
Minusta Jarkko selviytyi Sweet child of minesta yllättävänkin hyvin juuri siksi, että ei tosiaan ole hänen ominta tyyliään, ja se on vaikea biisi laulaa kenelle tahansa paitsi nuorelle Axl Roselle. Axl itse on tainnut tuhota omat äänihuulensa vuosien varrella koska nykyisin youtubesta näkemien keikkavideoiden perusteella Axlin itsensä laulama Sweet child kuulostaa ihan hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö kovastikin tunteisiin sinulla ihan yleisluontoinen kysymys? Kai sitä vähän saa ihmetellä roolitusta, että Jarkko on laulanut kaikki räkärokit, vaikka ei joku Metallica tai Darkenss ole hänen tonttiaan yhtään enempää kuin kenenkään muunkaan. Tai Rentun Ruusu - ainoa Jarkon suomenkielinen biisi. - uteiliaisuudesta tämä koska itselleni Jarkko on tuttu lähihnnä Sylvian Joululaulusta ja Tähdet tähtien Nessun Dormasta. Ei ole kuulostanut räkärokin laulajalta silloin ja olisi ollut kiva kuulla pitkästä aikaa kaunista lyyristä tenoriaan jossain.
Olen eri kuin tuon kommentin kirjoittanut, mutta minusta Jarkko on viime vuosina herkistellyt ja hempeillyt vähän liikaakin omilla keikoillaankin, hän on kuitenkin loistava hevi/rock/hardrock-laulaja ja tykkään Jarkosta eniten juuri silloin kun hän vetää raskaampaa osastoa.
Olen älyttömän ilahtunut siitä, että tämä on Jarkon tämänhetkisen kiertueen aloitusbiisi:
Moi siellä Sanoma-Nelosella, kertoisitteko miksi mielestänne pitäisi? 600 000 katsojaa, maksukykyisiä katsojia jotka vielä katsoo telkkaria ja maksaa musiikista ja konserteista.