Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummasta naiset tykkää enemmän: tummat vai vaaleat miehet?

Vierailija
05.09.2020 |

Siis jos puhutaan suominaisista ja tumman ei tarvitse olla musta, voi olla esim miksaus tai ruskeat hiukset/ruskeat silmät.

Vaalea olisi semmoinen blondi ja värilliset silmät mitä suomessa yleensä on.

Kommentit (290)

Vierailija
61/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, jos mies on vaaleahiuksinen, kunhan kulmakarvat ja silmäripset ja muu karvoitus ei ole vaalea. Eikä blondeissa ole mitään vikaa, mutta itse tykkään siitä, että miehessä on kontrastia ja että tulevat lapset näyttää kauniilta ilman meikkiä. Itse olen vaalea nainen.

Vierailija
62/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumman- tai mustanruskeat hiukset ja aavistuksen ruskettuneen värinen iho 😍 Paras silmien väri on ruskea (muttei tummanruskea, josta pupillit eivät erotu).

N25

Niin ja itse olen sinisilmäinen brune, jos se on tässä olennaista.

Ne on just niitä parhaita. Voiks näyttää kuvan itsestäs jossa vaikka sensuroit vähä jos ahdistaa nii saatanasti

En voi, sorry! Ei ole mitään syytä jaella kuviani randomeille.

Näytä perse sit?

Hei, vaikka ollaankin anonyymejä niin mitä jos ei unohdettais käytöstapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät silmät ja tumma tukka, niihin kun kerran langeta sais.

Vierailija
64/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tummasta tukasta, mutta kyllä joku auringonraidottama vaaletukkainen surffaripoikakin mulle tod.näk. kelpaisi...

Vierailija
65/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät ovat kaikkein puoleensavetävin ominaisuus ulkonäössä, hiukset voivat olla minkä väriset vain. Luonne ja kokonaisuus kuitenkin ratkaisee.

Vierailija
66/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tummahiuksinen ja -silmäinen, joten vaalea viehättää. Sinisilmäiset elovenamiehet ovat niin komeita. Tosipaikan tullen asialla ei kuitenkaan ole mitään väliä, eli kyllä voisin ihastua tummaankin, jos speksit muuten osuisivat kohdilleen.

Vierailija
67/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumman- tai mustanruskeat hiukset ja aavistuksen ruskettuneen värinen iho 😍 Paras silmien väri on ruskea (muttei tummanruskea, josta pupillit eivät erotu).

N25

Niin ja itse olen sinisilmäinen brune, jos se on tässä olennaista.

Ne on just niitä parhaita. Voiks näyttää kuvan itsestäs jossa vaikka sensuroit vähä jos ahdistaa nii saatanasti

En voi, sorry! Ei ole mitään syytä jaella kuviani randomeille.

Näytä perse sit?

Hei, vaikka ollaankin anonyymejä niin mitä jos ei unohdettais käytöstapoja.

Sun kiusoittelu on perseestä!

Vierailija
68/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät silmät on ehdottomasti se kaikkein miellyttävin!

Myös harmaa ok, sininen ja ruskea aika tylsä.

Vierailija
69/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin välitän blondeista, etenkin jos on kulmakarvat ja ripsetkin vaaleat niin kasvoista puuttuu tiettyä raamikkuutta. Tuuheat tummat ripset on miehillä tosi hot mielestäni.

Vierailija
70/290 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/290 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tummahiuksinen ja -silmäinen, joten vaalea viehättää. Sinisilmäiset elovenamiehet ovat niin komeita. Tosipaikan tullen asialla ei kuitenkaan ole mitään väliä, eli kyllä voisin ihastua tummaankin, jos speksit muuten osuisivat kohdilleen.

Sama täällä, vaaleat/ristiveriset viehättää enemmän

Vierailija
72/290 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjäsin kerran fledan blondiksi ja vienti naisten keskuudessa loppui kuin seinään.

Sitten värjäsin mustaksi. Silloin kun olin Abdullah oli ihan v*iitusti vientiä.

Mitenkään ei voi olla niin että tummat hiukset sopivat sinulle paremmin? Tässä taas hyvä esimerkki siitä miten naisvihan ruokkiminen hämärtää miehen kyvyn tulkita todellisuutta.

Vierailija
73/290 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät ja tumma. Mutta kun toisesta kovasti tykkää, niin noilla tekijöillä ei ole väliä :) Tykästyinpä nimittäin vihreäsilmäiseen mieheen, vaikka en ole vihreistä silmistä ikinä välittänyt.

Vierailija
74/290 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää enemmän siitä joka ei ole ko. alueella vallitseva ulkonäkö.

Vierailija
75/290 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon aina tykänny enemmän tummapiirteidestä. Mukava vastapaino ku ite oon nii vitivaalea ku ihminen voi olla (okei no on albiino vaaleampi mut silti).

Oon kuitenkin ollu vaalea piirteisenki kans eikä se ny täysin kauhistus ole vaikkei niitä nappisilmä ja tummia hiuksia ole. Pystyn kyllä näkee ulkoisten piirteiden ohi ja katsoa enempi sisintä

Vierailija
76/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen blondi, niin mitä tummempi ja isompi, sitä parempi.

Vierailija
77/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea mies, sinisillä silmillä 😍

Vierailija
78/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondit miehet on hoteimpia😍

Nim. Blondinainen

Vierailija
79/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on sellainen itse rusketettu iho. On käyty solariumissa ja syöty beetakaroteenia. Blondit hiukset on kotivärjätty miltei mustaksi ja parit norot valuneet sekä kuivuneet korville. Käsivarteen on tatuoitu (tai siis "hakattu" kuten kovikset sanoo) sellainen Keravalainen tribaalitatuointi ja jalassa on Tauski-farkut. Vasemmasta kädestä muutaman sormen kynnet on lakattu mustiksi ja rannekoruna kilkattaa moottoripyörän ketjua matkiva renkula. Jalassa bootsit tottakai!

Tuollainen jermu kun tulis tuohon sohvalle juomaan itse sekoittamiaan tapioviina-kokis -paukkujaan ja kertomaan miten Metallica on edelleenkin maailman paras bändi, niin olisin kyllä ihan sulaa vahaa.

Vierailija
80/290 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho vaalea, hiukset tummat ja silmät siniset. Sellaisen kun saisi...

Eli juuri kuin minä. Harmi vaan että olen vannoutunut sinkku ja sitäpaitsi vielä armoton juoppo sen lisäksi.