Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummasta naiset tykkää enemmän: tummat vai vaaleat miehet?

Vierailija
05.09.2020 |

Siis jos puhutaan suominaisista ja tumman ei tarvitse olla musta, voi olla esim miksaus tai ruskeat hiukset/ruskeat silmät.

Vaalea olisi semmoinen blondi ja värilliset silmät mitä suomessa yleensä on.

Kommentit (290)

Vierailija
41/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus toki ratkaisee ja hiusten väri on ihan sieltä viimeisimmästä päästä mikä vaikuttaa.

Jos pitää vastata niin tummat hiukset, vihreät silmät.

Vierailija
42/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman- tai mustanruskeat hiukset ja aavistuksen ruskettuneen värinen iho 😍 Paras silmien väri on ruskea (muttei tummanruskea, josta pupillit eivät erotu).

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleus on mun juttu ollu aina. Ite olen tumma.

Vierailija
44/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumman- tai mustanruskeat hiukset ja aavistuksen ruskettuneen värinen iho 😍 Paras silmien väri on ruskea (muttei tummanruskea, josta pupillit eivät erotu).

N25

Hyvä kuulla. Mikä sun IG on? Mä oon Ap ja oon espanjan mies.

Vierailija
45/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Hyvä kuulla. Mikä sun IG on? Mä oon Ap ja oon espanjan mies.

Ei ole ig:tä ja vaikka olisi, en sitä kyllä täällä jakaisi 😁

Vierailija
46/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet naiset tuntuvat tykkäävän tummista ja siltähän tuo tämänkin ketjun perusteella vaikuttaa. Itse tykkään eniten vaaleista tai ristiverisistä (onko se oikea termi kun tarkoitetaan sellaista ei kovin vaaleaa eikä kovin tummaa). Silmät jotkut siniset tai siniharmaat, ei ruskeita. Niin, ja oma väritykseni on samanlainen.

Vierailija
47/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat! 😍

Sellaiset raamikkaat viikinkimiehet, vaalea iho, vaaleat hiukset tai vaikka kalju, parta, vihreät silmät. Vikings tv-sarjan Ragnar esimerkiksi on ihan 6/5 mies.

Vierailija
48/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet naiset tuntuvat tykkäävän tummista ja siltähän tuo tämänkin ketjun perusteella vaikuttaa. Itse tykkään eniten vaaleista tai ristiverisistä (onko se oikea termi kun tarkoitetaan sellaista ei kovin vaaleaa eikä kovin tummaa). Silmät jotkut siniset tai siniharmaat, ei ruskeita. Niin, ja oma väritykseni on samanlainen.

Miksi ei ruskeita silmiä? Voisitko olla ruskeasilmäisen kaa jos olis muuten hyvä mies sulle?

Vierailija
49/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt vaikka tätä, ei kahta sanaa onko blondit kuumimpia: https://bit.ly/2DxbMjc

Vierailija
50/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ruskeat silmät on se kaikkein epäviehättävin. Ei tietenkään kynnyskysymys parisuhteelle, tapailulle, seksille, jne, jos muuten viehättää ja kemiat kohtaa. Mutta jos saisi valita toiselle silmien värin, niin vihreät, harmaat, siniset, ruskeat on se järjestys.

Vierailija
51/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Niin ja itse olen sinisilmäinen brune, jos se on tässä olennaista.

Vierailija
52/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Ne on just niitä parhaita. Voiks näyttää kuvan itsestäs jossa vaikka sensuroit vähä jos ahdistaa nii saatanasti

Vierailija
53/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleaihoinen pitkä ja tumma, mielellään britti. 

Vierailija
54/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Ne on just niitä parhaita. Voiks näyttää kuvan itsestäs jossa vaikka sensuroit vähä jos ahdistaa nii saatanasti

En voi, sorry! Ei ole mitään syytä jaella kuviani randomeille.

Vierailija
55/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten värillä ei väliä, mutta siniset silmät vetävät minua puoleensa.

Vierailija
56/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat ykkösenä, mutta ei tietenkään mikään pakollisuus. Itelläkin aika tummat.

Vierailija
57/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ruskeita silmiä? Voisitko olla ruskeasilmäisen kaa jos olis muuten hyvä mies sulle?

Voisin tietysti. Ei se nyt niin tärkeä asia ole! Mutta hei, ketjun otsikko oli että "kummasta naiset tykkää enemmän". Mä tykkään vaaleista.

Vierailija
58/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

En voi, sorry! Ei ole mitään syytä jaella kuviani randomeille.

Näytä perse sit?

Vierailija
59/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleista ja sinisilmäisistä. Itse ole tumma ja vihreäsilmäinen.

Vierailija
60/290 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleet miehet on mun heikkous ollu aina 😍

Itsekin olen blondi