Kummasta naiset tykkää enemmän: tummat vai vaaleat miehet?
Siis jos puhutaan suominaisista ja tumman ei tarvitse olla musta, voi olla esim miksaus tai ruskeat hiukset/ruskeat silmät.
Vaalea olisi semmoinen blondi ja värilliset silmät mitä suomessa yleensä on.
Kommentit (290)
Tumman- tai mustanruskeat hiukset ja aavistuksen ruskettuneen värinen iho 😍 Paras silmien väri on ruskea (muttei tummanruskea, josta pupillit eivät erotu).
N25
Vaaleus on mun juttu ollu aina. Ite olen tumma.
Vierailija kirjoitti:
Tumman- tai mustanruskeat hiukset ja aavistuksen ruskettuneen värinen iho 😍 Paras silmien väri on ruskea (muttei tummanruskea, josta pupillit eivät erotu).
N25
Hyvä kuulla. Mikä sun IG on? Mä oon Ap ja oon espanjan mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Hyvä kuulla. Mikä sun IG on? Mä oon Ap ja oon espanjan mies.
Ei ole ig:tä ja vaikka olisi, en sitä kyllä täällä jakaisi 😁
Aika monet naiset tuntuvat tykkäävän tummista ja siltähän tuo tämänkin ketjun perusteella vaikuttaa. Itse tykkään eniten vaaleista tai ristiverisistä (onko se oikea termi kun tarkoitetaan sellaista ei kovin vaaleaa eikä kovin tummaa). Silmät jotkut siniset tai siniharmaat, ei ruskeita. Niin, ja oma väritykseni on samanlainen.
Vaaleat! 😍
Sellaiset raamikkaat viikinkimiehet, vaalea iho, vaaleat hiukset tai vaikka kalju, parta, vihreät silmät. Vikings tv-sarjan Ragnar esimerkiksi on ihan 6/5 mies.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet naiset tuntuvat tykkäävän tummista ja siltähän tuo tämänkin ketjun perusteella vaikuttaa. Itse tykkään eniten vaaleista tai ristiverisistä (onko se oikea termi kun tarkoitetaan sellaista ei kovin vaaleaa eikä kovin tummaa). Silmät jotkut siniset tai siniharmaat, ei ruskeita. Niin, ja oma väritykseni on samanlainen.
Miksi ei ruskeita silmiä? Voisitko olla ruskeasilmäisen kaa jos olis muuten hyvä mies sulle?
Minustakin ruskeat silmät on se kaikkein epäviehättävin. Ei tietenkään kynnyskysymys parisuhteelle, tapailulle, seksille, jne, jos muuten viehättää ja kemiat kohtaa. Mutta jos saisi valita toiselle silmien värin, niin vihreät, harmaat, siniset, ruskeat on se järjestys.
Vierailija kirjoitti:
N25
Niin ja itse olen sinisilmäinen brune, jos se on tässä olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Ne on just niitä parhaita. Voiks näyttää kuvan itsestäs jossa vaikka sensuroit vähä jos ahdistaa nii saatanasti
Vaaleaihoinen pitkä ja tumma, mielellään britti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Ne on just niitä parhaita. Voiks näyttää kuvan itsestäs jossa vaikka sensuroit vähä jos ahdistaa nii saatanasti
En voi, sorry! Ei ole mitään syytä jaella kuviani randomeille.
Hiusten värillä ei väliä, mutta siniset silmät vetävät minua puoleensa.
Tummat ykkösenä, mutta ei tietenkään mikään pakollisuus. Itelläkin aika tummat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ruskeita silmiä? Voisitko olla ruskeasilmäisen kaa jos olis muuten hyvä mies sulle?
Voisin tietysti. Ei se nyt niin tärkeä asia ole! Mutta hei, ketjun otsikko oli että "kummasta naiset tykkää enemmän". Mä tykkään vaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
En voi, sorry! Ei ole mitään syytä jaella kuviani randomeille.
Näytä perse sit?
Vaaleista ja sinisilmäisistä. Itse ole tumma ja vihreäsilmäinen.
Vaaleet miehet on mun heikkous ollu aina 😍
Itsekin olen blondi
Kokonaisuus toki ratkaisee ja hiusten väri on ihan sieltä viimeisimmästä päästä mikä vaikuttaa.
Jos pitää vastata niin tummat hiukset, vihreät silmät.