Kello ei ole edes yhdeksän ja pimeää kuin mörön perseessä
Kommentit (34)
Kyllä. Seuraavat puoli vuotta taas tätä. Voihan kerpele ja mörön ahteri!
Kyllä. Ja minä niin nautin tästä. Ja paremmaksi vain menee - ensi kevääseen asti.
Hyvin sanottu! Koko perheemme hörähti tuolle kommentille.
Täällä on vasta hämärää. Mun pitäis mennä viemään koiraa kakkalle.
Vierailija kirjoitti:
Masennus ja ahdinko lisääntyy.
Päinvastoin ne lievenee.
Pahenee lisää, kun siirrytään talviaikaan. Puhumattakaan, jos aina talviaika...
Äläs nyt, laitat verhot kiinni, kynttilöitä palamaan, lempimusiikkia päälle ja jotain hyvää syötävää. Nyt on taas alkamassa se aika vuodesta kun voi hyvillä mielin viettää aikaa sohvalla!
Mä en tykkää! Haluun jatkuvan kesän ja helteen! Masentavaa tämmönen, ku ei pääse edes Espanjaan!!! >:O
N20
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Valoisuus ei lisäänny eikä vähene vaikka kelloa rukattaisiin mihin suuntaan tahansa. Tämä alkava pimeyden ja valoisuuden aika on aivan normaalia ja ihanaa.
Tuliko yllätyksenä? Vai odotitko, että maapallo on jotenkin nyrjähtänyt radallaan niin ettei pimeitä iltoja enää tulekaan?
Tää on ihanaa!
Syksyisin tuntuu aina, että jokin mystinen rauha laskeutuu <3
Vierailija kirjoitti:
Joko saa laittaa jouluvalot :D
An men.
Täällä Vantaalla vettä sataa vettä kuin monsuunissa ja pimeää kuin yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Valoisuus ei lisäänny eikä vähene vaikka kelloa rukattaisiin mihin suuntaan tahansa. Tämä alkava pimeyden ja valoisuuden aika on aivan normaalia ja ihanaa.
Työssäkäyvänä joudun elämään kellon viisareiden mukaan ja sillä on todellakin vaikutusta, pimeneekö ennemmin vai myöhemmin!
Vierailija kirjoitti:
Olipa kello talviajassa tai kesäajassa, niin samana päivänä aurinko on ihan yhtä pitkään näkyvissä, joten mitä tarkoitat?
Kohta tulee vielä lockdown ja ruumiskasat...