Huono äiti kala-ateriassa ruotoja
Ostin tänään alennuksesta Huonon äidin kala-aterian. Pihvissä oli useampi ruoto. Kuuluuko näin olla vai oliko pihvini viallinen?
Kommentit (36)
Miksi jotkut ostavat kyseistä p*skaa????
Minusta ruodot ei kuulu tuon hintaiseen ruokaan. Kannattaa tehdä reklamaatio tuotteesta.
Ostin töihin tuon ruoan tarjouksesta ja siinä ei ollut ruotoja. Sinulle on sattunut viallinen tuote.
On siinä outo markkinointinimi tuotteelle. Huonon äidin ruoka :D ( huonolle äidille)
Hauella on isot ruodot..siitä proteiini. Kaikki sekaan
En tiedä mutta luulen että ruotoja ei kuuluisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se oli hyvää. Ainoa eineskalapihvi josta erottaa että siinä on kalaa. Omassani ei ollut ruotoja. Hinta toki aivan älytön yhdestä kalapihvistä.[/quote
Mä ostan silloin tällöin Apetit lohimureke (pakaste), siiinä on 4x60g kalapihviä ja maksaa 2,45 Prismassa. Nämä on minusta tosi hyviä ja maistuu kyllä kalalle. Ruotoja ei ole koskaan ollut.
Ei kyllä eineksissä pitäisi ruotoja olla, varsinkaan tuohon hintaan.
Ilmeisesti tämä: https://www.foodie.fi/entry/apetit-240g-lohimurekepihvi-n60gx4-kypsa-lo…
Täytyykin kokeilla. Kohtuuhintainen kalapihvi kelpaa kyllä.
Joo, just tämä. Suosittelen lämpimästi.
Työkaveri söi lounaalla tuollaisen annoksen ja se ainakin kirosi ruotoja.
Huononäidin ruotopihvi....
Buahahahhhahahahahahahhhhahahahh!
En tasan osta.
Ei kai ruodot mitenkään voi kuulua pihviin. Joku virhe tuotteessa.
Olisiko niin vaikeeta ostaa ja paistaa se kala ihan itse?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Syy: Pihviin kohdistunut kunnianloukkaus! 😆
Vierailija kirjoitti:
Eikös Saarioinen mainostanut joskus "Äitien tekemää ruokaa"?
Onko Huono Äiti pöllinyt liikeideansa Saarioiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se oli hyvää. Ainoa eineskalapihvi josta erottaa että siinä on kalaa. Omassani ei ollut ruotoja. Hinta toki aivan älytön yhdestä kalapihvistä.[/quote
Mä ostan silloin tällöin Apetit lohimureke (pakaste), siiinä on 4x60g kalapihviä ja maksaa 2,45 Prismassa. Nämä on minusta tosi hyviä ja maistuu kyllä kalalle. Ruotoja ei ole koskaan ollut.
Ei kyllä eineksissä pitäisi ruotoja olla, varsinkaan tuohon hintaan.
Ennen oli aivan tautisen hyviä paneroituja kampelapihvejä pakkasessa. Enää en ole löytänyt niitä. Aloin ostaa, kun loppuivat ensin kalatiskistä. Sitten hävisivät muistakin valikoimista.
Ruodot ei kuulu kalapihviin, koska kala on jauhettua.