Miksi jotkut valittaa ulkonäöstään?
Rasittavaa kuunnella, kun jotkut (naiset) valittaa, "mä oon niin ruma", "miten mä oon tän näkönen" ja vastaavaa.
Eikö nää ihmiset tajua, että siihen omaan ulkonäköön voi omilla valinnoilla aika paljon vaikuttaa?
Terveellinen ruokavalio ja rasittava kuntoilu saa kenet tahansa hehkumaan ja näyttämään hyvältä. Paljon olen eri liikuntapaikoissa käynyt, enkä muista nähneeni ihmistä, josta voisi sanoa, että on ruma tai vaatimattoman näköinen kasvoistakaan, jos kroppa on kunnossa. Ja terveellinen ruokavalio ja tehokas liikunta saa ihon hehkumaan ja voimaan paremmin, turvotukset lähtee jne.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Voiko kapeaa orankimaista otsaa muuttaa miksikään? Entäpä neandertalimaisen matalaa otsaa? Mikrokefalikon päätä muistuttavaa kalloa? Pieniä lähellä toisiaan olevia tihrusilmiä, jotka ovat niin syvällä päässä että ikäänkuin naamassasi olisi vain kaksi mustaa kuoppaa eikä silmiä laisinkaan? Pientä suppusuuta suuremmaksi? Olemattomia poskipäitä? Pahaa asymmetriaa? Pahaa yläpurentaa, joka ei korjaannu raudoillakaan? Hyppyri ja töpselinenän risteytystä? Aknearpia? Raskausarpia? Muodotonta, maksamakkarapötkön mallista kroppaa? Lyhyitä jalkoja? Leveitä hartioita? Leveää rintakehää? Suonikohjuja? Lättänöitä räpylämäisiä jalkoja? Leveää takamusta? Riippuvia rintoja?
Oliko tuo kaikki sinusta kertovaa faktaa? Tsori, Repesin nauruun!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 21:38"]
Puhut paskaa. Mikä liikuntamuoto poistaa aknearvet? Tai raskausarvet, jotka ovat niin pahoja että tulehtuvat? Tai Leikkausarvet? Mikä jumppa ja vihannes tekee f-kupin rinnoista kiinteät? Mitä pitää syödä, että naruksi ohentuneet hiukset kasvavat takaisin vai punttiako nostaa?Ihan näin sivuhuomautuksena laihdutus pienentää(ja kiinteyttää) rintoja. Hiusten kuntoa terveellinen ravinto ja urheilu parantaa. Jos kyse kilpirauhasen vajaatoiminnan aiheuttamasta vaivasta, vaivaan on olemassa lääkitys.
Joo, no ei tod kiinteytä.. Tulee vaan rumasti näkyviin ne miesmäiset rintalihakset sieltä tissien takaa! *hyi oksetus*
Miten joku voi olla noin tyhmä, että luulee jonkun liikunnan parantavan hiuksia, tai revennyttä ja venynyttä ihoa?
Ohis
Juurikin näin, ja rajun laihdutuksen jäljiltä ne ovat patakintaita muistuttavat, littanat nahkapussit. Ihon tuhottomaan venymiseen ei mitkään jumpat auta.
Aika auttaa. Olen imettänyt kolme lastani noin vuoden ikään saakka ja rintani ovat olleet tyhjät läpät. Eivät ole enää. Niistä tuli ajan myötä oikein nätit pyöreät rinnat taas ja mieheni ei saa pidettyä näppejään irti niistä. Tottakai siinä meni muutama vuosi, mutta se on pieni juttu.
Vatsanahkani venyi kolmesta isosta vauvavatsasta löysäksi pussukaksi navan alle molemmin puolin ja sitä se on vieläkin, 12 vuotta edellisestä synnytyksestä, mutta tuossa tuo mukana kulkee. Sen saa vaatteiden alle piiloon ja miestä se ei näytä vaivaavan ollenkaan. Miksi siis minua? En jaksa itkeä tuollaisesta, ei se minua hyödytä.
Nuorena olisi kannattanut mennä kauneusleikkaukseen, mutta ei ollut rahaa. Nyt on rahaa, mutten enää tunne tarvetta tässä iässä. Olen jo hyväksynyt ulkonäköni vikoineen. N45
Vierailija kirjoitti:
Voiko kapeaa orankimaista otsaa muuttaa miksikään? Entäpä neandertalimaisen matalaa otsaa? Mikrokefalikon päätä muistuttavaa kalloa? Pieniä lähellä toisiaan olevia tihrusilmiä, jotka ovat niin syvällä päässä että ikäänkuin naamassasi olisi vain kaksi mustaa kuoppaa eikä silmiä laisinkaan? Pientä suppusuuta suuremmaksi? Olemattomia poskipäitä? Pahaa asymmetriaa? Pahaa yläpurentaa, joka ei korjaannu raudoillakaan? Hyppyri ja töpselinenän risteytystä? Aknearpia? Raskausarpia? Muodotonta, maksamakkarapötkön mallista kroppaa? Lyhyitä jalkoja? Leveitä hartioita? Leveää rintakehää? Suonikohjuja? Lättänöitä räpylämäisiä jalkoja? Leveää takamusta? Riippuvia rintoja?
No huh huh. Alkajaisiksi asennetta voisi muuttaa. On paljon kauniita naisia, joilla on esimerkiksi pieni nukensuu, tai olemattomat poskipäät, tai suora "makkaramainen" vartalo.
AP varmaan tarkoitti, että urheilullinen ja hehkuva ihminen näyttää viehättävältä, koska terveys yleensä viehättää. Kyllä minä osaisin nimetä tuttuja, jotka miellän kauniiksi, vaikka kasvot itse asiassa eivät ole symmetrisen kauniit. Mielikuva tulee iloisesta hymystä, terveestä hehkusta ja reippaasta asenteesta.
Rumilla ihmisillä on lupa valittaa ja itkeä kurjuuttaan. He voivat myös syyttää kaikkia omasta rumuudestaan ja olla tavallisille ihmisille vi**umaisia oman rumuutensa takaa. Se kuuluu asiaan ja kaikki sitä heiltä odottavat. Itse he eivät edes yritä tehdä mitään ainakaan mielenterveydelleen, koska miksi tekisivät, kun asia ei siitä muuksi muutu. Muiden vika. Äidin vika, isän vika, mummon vika.
Onneksi ystävä- ja tuttavapiiriini kuuluu vain ihania ihmisiä, nuoria ja vanhoja, joilla pään sisällä on kaikki kunnossa ja elämä hymyilee.