Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan/tarvitsen ulkonäkööni piristystä. Mikä vaate/kosmetiikkatuote?

Vierailija
13.10.2013 |

Jotenkin aivan nuupahtanut olo, naama ihan kalpea ja silmänaluset tummahkot, hiuksetkin tuntuu vaan roikkuvan ja muutenkin lössähtänyt olo koko ajan.

Huomenna alkaa työttömyysvko 6 tai 7, huokaus.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, Todin mun ongelma ei johdu työttömyydtä vaan liiasta töstä. Ajattelin mennä - heti kun ehdin - ostamaan hyvät, ihoa rauhoittavat ja punerrusta haalentavat yö- ja päivävoiteen ja mahdollisesti valovdetta sisältävän silmänympärysvoiteen.

Vierailija
2/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna. Piristää ilmettä kummasti kun on reipas väri huulilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan eksyksissä koko tuossa purkki-ja purnukkamaailmassa:/ mikä tuote mun kannattais ostaa kun hakusessa kuivahko-ja herkkäihoiselle (ja vaalea) soveltuva hieman pigmenttiä ja valoa antava tuote kosteusvoiteen päälle levitettäväksi? ja sitten tarkoitus laittaa hieman puuteria.

Peittäisi hieman tummia silmänalusia, hienoista punakkuutta siellä täällä (ei ole couperosaa) ja tasoittaisi ihonpintaa/sävyä? näppyläongelmia mulla ei ole eikä ryppyjä.

Ap

Vierailija
4/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kampaajalla ja osta joku kiva huulipuna.

Vierailija
5/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ripsiseerumia.

Vierailija
6/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä puuteria ei tarvitse välttämättä ollenkaan. Etenkin jos jotain valoa antavaa käytät, suotta vaan peittää ne ominaisuudet. Sulle voisi sopia BB- voide, korjaa sävyä, muttei ole liian meikattu lopputulos. Meikkivoiteissakin on kevyempiäkin, rohkeasti vaan myyjän pakeille.

Vierailija
7/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskipuna on ihan ykköstuote, se muotoilee kasvoja ja tuo väriä

Vierailija
8/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta Lorealin BB-voide, jos kaipaat kevyttä peittävyyttä, hehkua ja kosteusvoidetta samassa. tummiin silmänalusiin valokynää.poskipunaa antamaan hehkua.

Vierailija
9/13 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista panosta asusteisiin. Huivi, hanskat ja päähine samaa väriä, tai jos takki on yksivärinen ja tylsähkö niin kahta tai kolmea väriä huiviin ja hanskat ja päähinen yksivärisinä, värinä yksi huivin väreistä. Väriksi se jonka itse koet sopivimmaksi itsellesi tai jos olet epävarma, mene etsimään sopivaa hyvän värisilmän omaavan henkilön kanssa joka uskaltaa sanoa suoraan mikä näyttää hyvältä ja mikä ei.

Meikeistä se valokynä on ensimmäinen minkä hankit. Ei puuteria päälle, jos et ole opiskellut meikkejä vähintään 10 vuotta niin helposti menet ostamaan täysin väärän sävyn. Poskipunakin vaatii ammattilaisen apua että opit käyttämään sitä kauniisti, reipas kävely ulkona on varmempi tapa piristää namaa.

Vierailija
10/13 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valokynä, käyttänyt jo vuosia YSL:n valokynää.

Mutta tuo BB, CC, DD mikä lie voide olis hakusessa..

ap

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 22:12"]

Vaatteista panosta asusteisiin. Huivi, hanskat ja päähine samaa väriä, tai jos takki on yksivärinen ja tylsähkö niin kahta tai kolmea väriä huiviin ja hanskat ja päähinen yksivärisinä, värinä yksi huivin väreistä. Väriksi se jonka itse koet sopivimmaksi itsellesi tai jos olet epävarma, mene etsimään sopivaa hyvän värisilmän omaavan henkilön kanssa joka uskaltaa sanoa suoraan mikä näyttää hyvältä ja mikä ei.

Meikeistä se valokynä on ensimmäinen minkä hankit. Ei puuteria päälle, jos et ole opiskellut meikkejä vähintään 10 vuotta niin helposti menet ostamaan täysin väärän sävyn. Poskipunakin vaatii ammattilaisen apua että opit käyttämään sitä kauniisti, reipas kävely ulkona on varmempi tapa piristää namaa.

[/quote]

Vierailija
11/13 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luottotuotteet: Valoa heijasta ohut meikkivoide (nyt Guerlain käytössä, mut Lancomen teint miracle on myös loistava ja stockan lokakuun kantis-tuote, vink vink;)) ja poskipuna. Panosta hyvään meikkipohjaan! Hyvällä meikkipohjalla saa jo pirteän ilmeen. Tietty sitten lisäksi kannattaa panostaa ihon hoitoon, urheiluun ja jotain kivaa vaatetta lisäks. Uusi paitakin piristää, joka on just sun värinen:).

Vierailija
12/13 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykästyin lumenen cc-voiteeseen, ihoni on punaisuuteen taipuvainen. Ja sitten jos jotain piristävää hommaa miettii, niin olisiko kampaajareissu mahdollinen? Myös jokin uusi huulipuna tai poskipuna piristää. Jos piristystä kaipaa nimenomaan, niin vaatteita en ostaisi. Itse kyllästyn niin nopeaa niihin, mutta täydellinen meikki- tai kosmetiikkatuote piristää kyllä pitkäksikkin aikaa :)

Vierailija
13/13 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi