Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuuko teillekin käsittämättömiä "katastrofeja" aina muiden asunnoissa?

Vierailija
05.09.2020 |

Vai olenko ainoa huono-onninen. Tänään multa RÄJÄHTI kilon ketsuppipurkki äitini keittiössä (äiti ei onneksi kotona, mä asustelen täällä muuten vain vaihtelun vuoksi lapsen kanssa täällä muutaman päivän). Kaapit, lattia ja kaunis tapettiseinä kuin murhan jäljiltä. Purkki vain lensi jääkaapin ovesta lattialle ja "räjähti". Kun olin sotkut saanut siivottua ja tarkastelin pulloa lähempää, sotkin tietysti vielä paitani ja maton ketsuppiin.. aaaargh, no kun olin riisunut paidan ja heitin sen ketsuppiselle pikkumatolle ja rullasin kaiken nyytiksi ja kävin heittämässä pesukoneeseen, tulin takaisin paidatta tarkistamaan rikosvälinettä. Pohjassa oli syvät viillot kauttaaltaan pohjan reunan mukaisesti, pohja siis oli irtoamassa.
Teippasinpullon kauttaaltaan ja laitoin sen muovipussissa jääkaappiin.
Eikä tämä suinkaan ole ainoa tapaus lajissaan, nuorena hengaillesssani äitini asunnolla yksin, sain vinkkupullon mystisesti räjähtämään ja punaviinit olohuoneen seinille, ja ne jäljet ei lähteneet, joten yritin meikillä ja vaikka millä häivyttää niitä.
Myös äitin TV alkoi savuta, kun olimme muutama vuosi sitten lapsen kanssa tällälailla täällä.
Palokunta piti soittaa, veivät television ulos ja tuuletti at asunnon.
Eikä nämä episodist jää tähänkään, mutta annan muiden jatkaa. 😞

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun imuroin jonkun toisen asunnossa, saan tuhoa aikaan. Omassa asunnossa niitä vaaran paikkoja osaa varoa, mutta toisen asuntoa ei tunne niin hyvin.

Vierailija
2/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, exän kanssa hajotettiin hänen äitinsä sänky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kaverin luona vessan kahva käteen kun olin tulossa pois, ja jäin sinne telkien taa. Kissanhiekkalaatikko oli vessassa ja kaverin kissa pissasi eteiseen sillä aikaa kun odottelimme huoltomiestä, sillä se ei päässyt laatikolleen. Hävetti! 😂😅

Vierailija
4/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi kaverin luona vessan kahva käteen kun olin tulossa pois, ja jäin sinne telkien taa. Kissanhiekkalaatikko oli vessassa ja kaverin kissa pissasi eteiseen sillä aikaa kun odottelimme huoltomiestä, sillä se ei päässyt laatikolleen. Hävetti! 😂😅

Tota en usko, koska lukon kieli menee automaattisesti lukkopesän sisään jos kahva irtoaa.

Vierailija
5/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota en usko, koska lukon kieli menee automaattisesti lukkopesän sisään jos kahva irtoaa.

Taitaapi riippua ovesta. Äitini luona vessan ovea ei saa vetää kiinni koska muuten kahva jää käteen.

Enpä usko, että minun vessan ovikaan noin vaan aukeaisi jos kahva irtoaisi.

Vierailija
6/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kussut patjan kolmessa eri paikassa. Kännin piikkiin menevät...

Vierailija
7/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rikon asioita onneksi useimmiten kotona. 😂

Vierailija
8/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunnusta hulluutes ja mene suljetulle osastolle. jos et pääse tapa ittes muiden elämää kiusaamasta

Noh noh. Mikäs virheetön ihminen sieltä löytyi.

Vierailija
9/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää

Vierailija
10/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ap. Miten äitisi päästää sinut enää asuntoonsa?

Vierailija
11/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun menin eka kertaa yhden kaverin ja hänen vaimonsa luo kylään iski tajuton ripuli... vessa varmaan haisi ja taisin viipyäkin siellä aika pitkään. Äänistä puhumattakaan.

Vierailija
12/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta itsehän en olisi laittanut teipattua ketsuppipulloa takaisin jääkaappiin... lasinsirut ketsupissa ei hyvä.

Vierailija
13/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kylään kaverille ja ovikello jäi käteen. Siskoni luona taas onnistuin tiputtamaan täyden suolakurkkupurkin keittiön lattialle,

Vierailija
14/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapin ovi jäänyt käteen, siis se koko ovi irtosi saranoiltaan kun avasin. Kevyempi kädessä kuin luulis :DD. Oli kiinnike ruuvi vuosien saatossa löystynyt.

Vierailija
15/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta itsehän en olisi laittanut teipattua ketsuppipulloa takaisin jääkaappiin... lasinsirut ketsupissa ei hyvä.

Siis kyseessä oli/on muovinen Meiran ketsuppi"pullo". Ei lasia.

Kyllä mullakin lanttu sentään senverran leikkaa, etten lasinsiruista pulloa alkaisi kasaan teippailla. :D

ap

Vierailija
16/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahempaa, mutta sotkin menkoilla kaikki petivaatteet.. hävetti kyllä.

Vierailija
17/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen kauhean tapaturma-altis. Tosin vain itselleni, en tavaroille. Olin kaverilla ja autoin häntä kääntämään kasvimaata keväällä. Käänsimme sitä lapioilla ja kun iskin lapion maahan, viilsin omaan peukalooni etupuolelta takapuolelle syvän haavan omalla peukalonkynnelläni. Pitelin siis kaksin käsin kiinni siitä lapion kahvasta. Haava vuosi aivan tolkuttomasti eikä se vain tyrehtynyt. Lopulta kun alkoi pyöryttää ja oksettaa, lähdin päivystykseen. Istuin siellä odottamassa pari tuntia jatkuvasti vaihdellen sitä parissa minuutissa läpimäräksi verestä muuttuvaa paperia, kunnes minut otettiin jonon ohi sisään. Sain muistaakseni 8 tikkiä, haava oli kuulemma liki luuhun asti.

Toisella kertaa olin poikaystäväni luona käymässä. Kävin vessassa ja kun suljin farkkujen nappia, käteni lipsahti ja viilsin taas peukaloni auki. Sillä kertaa tosin vuoto tyrehtyi alle 10 minuutissa. Eikä ollut sama peukalo kuin lapion kanssa. 

Kerran myös kävelin yläkaapin ovea päin ja viilsin silmäkulmaani. Kaapeissa oli sellaiset itse tehdyt vanhat suljinsysteemit ja se oli todella terävä. Toisen kerran kiskaisin saman yläkaapin oven auki, mutta se hyppäsikin irti saranoiltaan ja se suljinjuttu viilsi haavan käsivarteeni.

Näitä on vaikka miten paljon, mutta nuo taitavat olla vakavimmat, jotka nyt tulivat mieleen.

Vierailija
18/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, exän kanssa hajotettiin hänen äitinsä sänky.

Kerro toki, miten saitte sängyn hajalle.

Vierailija
19/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/40 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohelot. Minulle ei satu koskaan mitään vahinkoja. Rikoin astian varmaan useita vuosia sitten.