Sattuuko teillekin käsittämättömiä "katastrofeja" aina muiden asunnoissa?
Vai olenko ainoa huono-onninen. Tänään multa RÄJÄHTI kilon ketsuppipurkki äitini keittiössä (äiti ei onneksi kotona, mä asustelen täällä muuten vain vaihtelun vuoksi lapsen kanssa täällä muutaman päivän). Kaapit, lattia ja kaunis tapettiseinä kuin murhan jäljiltä. Purkki vain lensi jääkaapin ovesta lattialle ja "räjähti". Kun olin sotkut saanut siivottua ja tarkastelin pulloa lähempää, sotkin tietysti vielä paitani ja maton ketsuppiin.. aaaargh, no kun olin riisunut paidan ja heitin sen ketsuppiselle pikkumatolle ja rullasin kaiken nyytiksi ja kävin heittämässä pesukoneeseen, tulin takaisin paidatta tarkistamaan rikosvälinettä. Pohjassa oli syvät viillot kauttaaltaan pohjan reunan mukaisesti, pohja siis oli irtoamassa.
Teippasinpullon kauttaaltaan ja laitoin sen muovipussissa jääkaappiin.
Eikä tämä suinkaan ole ainoa tapaus lajissaan, nuorena hengaillesssani äitini asunnolla yksin, sain vinkkupullon mystisesti räjähtämään ja punaviinit olohuoneen seinille, ja ne jäljet ei lähteneet, joten yritin meikillä ja vaikka millä häivyttää niitä.
Myös äitin TV alkoi savuta, kun olimme muutama vuosi sitten lapsen kanssa tällälailla täällä.
Palokunta piti soittaa, veivät television ulos ja tuuletti at asunnon.
Eikä nämä episodist jää tähänkään, mutta annan muiden jatkaa. 😞
Kommentit (40)
Tätä ette enää usko, mutta päätin juoda pari kaljaa kun katselen tässä yksin netflixiä, teini vielä ulkona.
Tölkki pääsi jotenkin jalkarahilta tippumaan lattialle kun ongin tätä puhelinta pöydältä. Nostin tölkin, lasi valmiina pöydällä johon kaataisin kaljan, tein sen virheen että sihautin tölkin heti auki nostettuani sen lattialta. Tajusin virheeni liian myöhään kun olin jo vaahtosuihkun armoilla. Rahi kaljassa, lattia kaljassa, pöytä kaljassa😵. Riisuin tahon kankaan ja laitoin koneen pyörimään, pyyhin lattian ja pöydän kostealla pyyhkeellä. Toivottavasti kaljanlemu haihtuu.. pyyhin viel tän lattiakohdan jollain pesuaineella vaikka huomenna. 🤬
Ap
tahon kankaan = rahin kankaan.
Tää on tämmöinen kuutioon taitettu patja jonka päällä kangas, toimii mun rahina täällä.
Ap
Siis olet edelleen siellä äitisi kämpässä? 😁 onko siellä jotenkin huono karma? Vai sattuuko sinulle kotonakin kaikkea?
Olin lähdössä kaverin luota, aukaisin eteisen oven ja se irtosi saranoiltaan. Kyseessä oli todella kämäinen opiskelijakämppä. Kaverilla ei ilmekkään värähtänyt, sanoi että asunto natisee liitoksissaan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, exän kanssa hajotettiin hänen äitinsä sänky.
Kerro toki, miten saitte sängyn hajalle.
No arvaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet edelleen siellä äitisi kämpässä? 😁 onko siellä jotenkin huono karma? Vai sattuuko sinulle kotonakin kaikkea?
Alkaa tuntua että joku kirous täällä minua piinaa, ei muillr täällä mitään tapahdu.
No pari yötä vielä ainakin ajattelin että ollaan, kotiseinät ahdistaa.
Kyllä mulle kotonakin mokia sattuu, mutta ei näin usein mielestäni. 🙁
Ap
Ap laittoi rikkinäisen ketsuppipullon jääkaappiin? Köyhyyden vai tyhmyyden ennätys?
Kompastuin pimeässä johonkin kaverin luona yötä ollessa, suoraan verhoon takertuen (vessareissulla). Verho tietysti irtautui tangosta päälleni ja melu herätti kaverin ja valot syttyi.
Asuttiin töiden takia miehen kanssa pari kuukautta kesällä opiskelijalta alivuokratussa kalustetussa asunnossa (oli kaupungin opiskelija-asuntoja, joita oli lupa alivuokrata kesäisin). Mikro jotenkin räjähti itsekseen ja piti ostaa uusi tilalle. Samoin pyykinkuivausteline hajosi: pari pinnaa vaan taipui ihan ihmeellisesti vaikka normaalisti kevyttä pyykkiä kuivattiin. Taulutv:nkin meinasin tiputtaa, mutta onneks tältä vältyttiin. Oli kyllä stressaavaa asua toisen kalustetussa asunnossa se aika tällä tuhoamistahdilla.
Itse heittäisin rikkinäisen ketsuppipullon roskiin. Mihin lie tursuaa vielä.
Ostaa parilla eurolla uuden kunnollisen pullon, joka ei enää sotke, ja riittää kyllä.
Mun entisen poikaystävän (seurusteltiin puolitoista vuotta) luon hajoitin: tuolin, lampun johdon ja kellon.
En voi ymmärtää.
Menin ystäväni luona vessaan ja jäin jumiin kun kahva irtosi käteen, koetin laittaa sitä takaisin sen verran että ovi aukeaisi mutta ei! Ja kerran yhden baarin terassilla tuoli vaan petti alta, istuin ja sitten olinkin kaljat päällä kun koko tuoli oli hajonnut.
Oletko ap varma, ettet elä komediaelokuvassa?
Osittain nää kämmit voivat mennä sen piikkiin, että eri tuotteet eivät ole enää niin laadukkaita kuin takavuosina, tai sitten joku esine on kulunut käytössä loppuun.
Tuoli on hajonnut alta serkun poikaystävän luona.
Äitini luona hajoitin yhen kaapin vetolaatikon, vedin kokonaan ulos ja laatikon pohja romahti.
Sinua ei varmaan hirveän paljon myöskään kutsuta muiden asuntoihin.