Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi löytää älyllisesti samantasoisen miehen?

Vierailija
05.09.2020 |

Tuntuu, että tapaa aina on joko

A) liian yksinkertaisen tai suoremmin sanottuna tyhmän, lapsellisen ja kapeakatseinen miehen
TAI
B) liian fiksun, jonka kanssa et pääse hyvään keskusteluun, kun et ymmärrä kaikkia sen käyttämiä sanoja tai viittauksia ja sun keskusteluenergia menee muuhun kuin itse asiaan

Tuntuu et ei niinku oo tosta välistä ketään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama juttu. Kiinnostun vain itseäni fiksummista, mutta minusta kiinnostuvat vain idiootit.

Vierailija
2/11 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama juttu. Kiinnostun vain itseäni fiksummista, mutta minusta kiinnostuvat vain idiootit.

Minusta kiinnostuu myös ne fiksut, mutta koen sen ahdistavana jos olen hölmömpi osapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kiinnostuu myös ne fiksut, mutta koen sen ahdistavana jos olen hölmömpi osapuoli.

Johtuu näiden fiksujen sosiaalisista taidoista, että heidän seurassaan ei viihdy. Ovat totisia jankkaajia, eivätkä osaa nauraa itselleen tai hassutella.

Vierailija
4/11 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on Mensan testeissä mitattu ÄO yli 160.

Vierailija
5/11 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu näiden fiksujen sosiaalisista taidoista, että heidän seurassaan ei viihdy. Ovat totisia jankkaajia, eivätkä osaa nauraa itselleen tai hassutella.

Tyhmissäkin on näitä.

Vierailija
6/11 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo sama ongelma on meillä miehilläkin. Parisuhde ei toimi tasapainoisesti, jos puolisoiden äö, arvot tai kiinnostuksen kohteet eivät kohtaa. Viehättävyys on toki lähtökohta, mutta se ei yksin riitä pidemmän päälle.

Vierailija
7/11 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo sama ongelma on meillä miehilläkin. Parisuhde ei toimi tasapainoisesti, jos puolisoiden äö, arvot tai kiinnostuksen kohteet eivät kohtaa. Viehättävyys on toki lähtökohta, mutta se ei yksin riitä pidemmän päälle.

Joo ihan varmasti on miehilläkin vaikeaa. Sitä kaipaa haastajaa muttei mitään liian haastajaa. Siinäpä sitte. 

Vierailija
8/11 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva kuitenkaan oikeasti tietää kumppanin ÄO:ta.

Vierailija
9/11 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No av-mammalle älyllisesti samantasoinen kumppani olisi kumisaapas, ei se ole sen vaikeampaa. 

Vierailija
10/11 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita pariskuntia, joissa kumpikin osapuoli pitää sitä toista tyhmempänä osapuolena.

Vierailija
11/11 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva kuitenkaan oikeasti tietää kumppanin ÄO:ta.

Harva tietää omaansakaan, eikä sitä tarvitsekaan tietää. Mutta jos älyykkystaso on kovin erilainen, puoliso tuskin on kovin kiinnostavaa seuraa pidemmän päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi